Gjest Skrevet August 1, 2023 Share Skrevet August 1, 2023 Herlig og sexy jente på alle måter. Suger og deepthroater veldig bra. God å kysse og fin liten mus som var herlig å slikke. I tillegg så er hun veldig blid og hyggelig å være sammen med og du får det du ser på bilder men enda bedre i det virkelige liv. Absolutt verdt et besøk. Kunne egentlig tenkt meg å besøkt henne igjen men er så langt mellom hver gang jeg gjør dette og det finnes så mange andre man ønsker å prøve også 😜 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet November 1, 2023 Share Skrevet November 1, 2023 Hei, bumper denne siden Mary er i Oslo nå. Er dette en jente som gjør ordentlig deepthroat hele veien inn? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 1, 2023 Share Skrevet November 1, 2023 Tja jeg er ikke noen ekspert på deepthroat men følte hun tok den helt inn. Men jeg var i kontakt med henne for en stund siden og prøvde å få til et nytt møte med henne. Da fikk jeg beskjed tilbake at hun ikke tilbydde dt plutselig. Vet ikke om det bare var midlertidig eller meg det gikk på men lurt å dobbeltsjekke det først.. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Januar 24, 2024 Share Skrevet Januar 24, 2024 Litt komplisert dette - ca 30 % (virker høyt) har ikke breknings-refleks - da er det nok enklere, for resten: lengde og volum samt bevegelse på snorkelen betyr mye - dt på en jukke-gubbe med lang pikk er noe annet enn med en kort slow mover. Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 25, 2024 Share Skrevet Januar 25, 2024 Bakdelen er at hun tar ekstra betalt for DT, da faller hun ut av min liste Siter Lenke til kommentar
gdawg1234567 Skrevet Januar 25, 2024 Share Skrevet Januar 25, 2024 DTer ikke forbi larynx slik som Alisa/Masha og Melissa CZ gjør, men gir en utmerker deep og sloppy BJ Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg