Gjest Skrevet Juli 9, 2023 Share Skrevet Juli 9, 2023 Hvor i oslo er det dogging Siter Lenke til kommentar
Blue bell Skrevet August 10, 2023 Share Skrevet August 10, 2023 Svartskog, ingierstrand, Årungen og sognsvann baby💋 4 Siter Lenke til kommentar
geir1972 Skrevet November 20, 2023 Share Skrevet November 20, 2023 Hei. Har i fler år hatt interesse for dogging, men aldri prøvd. Tanken tenner som f. Har vært på swingers ett par ganger og det å dele dama med en annen er utrolig deilig. Det å knalle henne etter en annen har kommet inni er perverst deilig. Kjenne sæden skvælper rundt pikken og inni fitta. Det å ligge under å slikke mens en tar bakfra er også utrolig deilig. Noen som har lyst å treffes for dogging? 1 Siter Lenke til kommentar
nappe nappe Skrevet Desember 24, 2023 Share Skrevet Desember 24, 2023 På 20.11.2023 den 14.07, geir1972 skrev: Hei. Har i fler år hatt interesse for dogging, men aldri prøvd. Tanken tenner som f. Har vært på swingers ett par ganger og det å dele dama med en annen er utrolig deilig. Det å knalle henne etter en annen har kommet inni er perverst deilig. Kjenne sæden skvælper rundt pikken og inni fitta. Det å ligge under å slikke mens en tar bakfra er også utrolig deilig. Noen som har lyst å treffes for dogging? Tar du med dama, så er jeg med, jeg👍 2 Siter Lenke til kommentar
Blue bell Skrevet Desember 24, 2023 Share Skrevet Desember 24, 2023 3 timer siden, nappe nappe skrev: Tar du med dama, så er jeg med, jeg👍 Jeg er med🤗 2 Siter Lenke til kommentar
Kalleklovn Skrevet Desember 24, 2023 Share Skrevet Desember 24, 2023 snakker vi gb? : p 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 24, 2023 Share Skrevet Desember 24, 2023 7 timer siden, Blue bell skrev: Jeg er med🤗 Jeg er med også Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg