Gå til innhold

Stor Treff Oslo


Gjest

Anbefalte innlegg

Så sant som det er sagt! Noen drømmer er for noen ment å forbli drømmen. Og det gjelder både menn og kvinner om man diskuterer gangbang. På film er det gjerne jo litt annerledes, men ser ikke alle de nakne mannerompene som står i kø foran deg, man kjenner ikke lukten av andre menn....av andre menns seksualitet, man kjenner ikke på den snikende frykten for ikke å få det til foran alle disse andre mennene. Også må man huske å ikke bli satt ut om ting ikke går så smooth som på film. Det blir overraskende lett klønete med 3 par ben som skal holdes styr på i en sandwhich ;-)

For damen som er midtpunktet er det litt annerledes. For noen kan det rett og slett bli for overveldende når de kjenner følelsen av ikke å ha kontroll. Ikke ha kontroll på hvem som er hvor og gjør hva. For andre er det nettopp det som er mye av tenningen. En annen ting er at man bør ha tenkt grundig gjennom hva man ønsker og hvilke grenser man har. Hvilke grenser er absolutte og hvilke har man lyst til at skal bli utfordret. Det som er tenning for en dame er fullstendig avtenning for en annen, og det er umulig for oss menn å vite i en slik setting dersom det ikke er kommunisert på forhånd. Jeg har erfart damer som gjerne vil prøve GB, men som ikke klarer å beskrive noe av dette. Som kanskje ikke har tenkt godt nok gjennom det, som tar det for gitt at slik de tenker er hvordan alle tenker om det. Noen blir tilmed brydd og ukomfortable ved å skulle sette ord på det. Da har jeg konkludert med at de ikke er klare for GB og deres fantasi om GB er ment o forbli nettopp en fantasi. Husker noen som ble både overrasket og nesten fornærmet da jeg takket nei til å ha dem med på GB.

Enig! I ens fantasi har man ju fullständig kontroll över alla parametrar. Det blir ju sällan så i verkliga livet, så jag tror absolut det är viktigt att rannsaka sig själv och känna efter ordentligt innan man bestämmer sig för att förverkliga fantasier. Det finns ju kvinnor till exempel som har våldtäktsfantasier. Jag anser inte att det är fel att ha en sån fantasi, eller att man kan tända på och bli kåt av det, men det är en sån sak som bör förbli en fantasi. För i fantasin så får man på ett eller annat plan det man _egentligen_ vill ha; det blir på ett eller annat vis skönt sex liksom. Det blir knappast en bra upplevelse vid en äkta våldtäkt.

Så vi får väl se om det blir GB på mig ;) Jag har haft gruppsex flera gånger, före och sedan jag blev eskort, men då har det alltid varit andra tjejer med. Är glad i jentesex ;) Jag har en fantasi om att bara vara med många (typ fler än 10) män, men jag är ännu inte säker på om det bör förverkligas eller inte. Tanken får det absolut att pirra på många ställen dock hihi ;) Dags att börja rannsaka tror jag :)

Lenke til kommentar

For damen som er midtpunktet er det litt annerledes. For noen kan det rett og slett bli for overveldende når de kjenner følelsen av ikke å ha kontroll. Ikke ha kontroll på hvem som er hvor og gjør hva. For andre er det nettopp det som er mye av tenningen. En annen ting er at man bør ha tenkt grundig gjennom hva man ønsker og hvilke grenser man har. Hvilke grenser er absolutte og hvilke har man lyst til at skal bli utfordret. Det som er tenning for en dame er fullstendig avtenning for en annen, og det er umulig for oss menn å vite i en slik setting dersom det ikke er kommunisert på forhånd. Jeg har erfart damer som gjerne vil prøve GB, men som ikke klarer å beskrive noe av dette. Som kanskje ikke har tenkt godt nok gjennom det, som tar det for gitt at slik de tenker er hvordan alle tenker om det. Noen blir tilmed brydd og ukomfortable ved å skulle sette ord på det. Da har jeg konkludert med at de ikke er klare for GB og deres fantasi om GB er ment o forbli nettopp en fantasi. Husker noen som ble både overrasket og nesten fornærmet da jeg takket nei til å ha dem med på GB.

og noen damer synes det er bare gøy og moro ; kanskje på høy tid å ta en liten seanse igjen .. ;)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...