Gå til innhold

Stor Treff Oslo


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noe bra greier, eller ei feit, gammel, stygg sugge?

Helt vanlig slank norsk kvinne i slutten av 30-årene.

Annonse ligger på Nakenprat.com.

står den 18/1 i den annonsen

Jeg har heller aldri påstått noe annet.

Les gjerne alle innleggene. ;-)

Lenke til kommentar
Var inne och läste annonsen som jag gissar det rör sig om. Om jag ska vara ärlig så har jag fantasier om liknande scenarion ;) Frågan är om det är lurt att genomföra. Man skulle ha några "vakter" som hon skrev där. Spännande! ;)

Det er vel "safety in numbers"? Altså hvis man inviterer 7 menn så er statistisk sett i hvert fall 5 av disse snille og vil være på din side hvis noen ikke oppfører seg. I hvert fall hvis dette er vanlige norske menn og ikke flyktninger i Köln. Det er da farligere å ha treff med kun 1 mann som slår seg vrang, for da har du 0 til å forsvare deg, og nesten alle menn er fysisk sterkere enn deg.

Lenke til kommentar

Det er vel "safety in numbers"? Altså hvis man inviterer 7 menn så er statistisk sett i hvert fall 5 av disse snille og vil være på din side hvis noen ikke oppfører seg. I hvert fall hvis dette er vanlige norske menn og ikke flyktninger i Köln. Det er da farligere å ha treff med kun 1 mann som slår seg vrang, for da har du 0 til å forsvare deg, og nesten alle menn er fysisk sterkere enn deg.

Jo där har du väl en poäng. Om det ska ske så blir det uansett en rejäl magfölelse-sjekk på alla och den har sällan fel :)

Lenke til kommentar
Var inne och läste annonsen som jag gissar det rör sig om. Om jag ska vara ärlig så har jag fantasier om liknande scenarion ;) Frågan är om det är lurt att genomföra. Man skulle ha några "vakter" som hon skrev där. Spännande! ;)

Det er vel "safety in numbers"? Altså hvis man inviterer 7 menn så er statistisk sett i hvert fall 5 av disse snille og vil være på din side hvis noen ikke oppfører seg. I hvert fall hvis dette er vanlige norske menn og ikke flyktninger i Köln. Det er da farligere å ha treff med kun 1 mann som slår seg vrang, for da har du 0 til å forsvare deg, og nesten alle menn er fysisk sterkere enn deg.

"Safety in numbers" er en god beskrivelse. En slags sosial kontroll. Ikke fordi en potensiell bråkmaker er redd for å bli fysisk overmannet, men han vet at ethvert forsøk vil ødelege resten av kvelden for alle og han vil være på hue & ræva ut lenge før det kommer til en fysisk trussel mot damen.

Av alle de gangene jeg har vært med på eller arrangert gangbangs har det aldri skjedd noe i nærheten. Heller nesten motsatt dersom damen har ønsket en setting hvor hun blir dominert og skikkelig rått brukt så er de fleste menn ganske tilbakeholdne i en slik setting hvor det er flere andre tilstede og hvor de fleste ikke kjenner hverandre.

Lenke til kommentar

"Safety in numbers" er en god beskrivelse. En slags sosial kontroll. Ikke fordi en potensiell bråkmaker er redd for å bli fysisk overmannet, men han vet at ethvert forsøk vil ødelege resten av kvelden for alle og han vil være på hue & ræva ut lenge før det kommer til en fysisk trussel mot damen.

Okej. Det är ju gott att höra :) Och väl helt logiskt egentligen - jag vet ju att de flesta män är hyggliga och opptatt av att vi jenter ska ha det bra :)

Heller nesten motsatt dersom damen har ønsket en setting hvor hun blir dominert og skikkelig rått brukt så er de fleste menn ganske tilbakeholdne i en slik setting hvor det er flere andre tilstede og hvor de fleste ikke kjenner hverandre.

Ah, intressant. Men också ganska logiskt kanske. Det blir ju en helt annan sak framför massa andra människor, som du säger.

Och jag upplever kanske att generellt så är kvinnor mer bekväma med andra kvinnor i "nakna" sammanhang än vad män är med andra män. Eller vad tror du? Det har antagligen mest att göra med att det är ovant. Kanske, jag känner att jag glider ifrån ämnet nu hihi, så ska sluta ;)

Lenke til kommentar
Nei, det er nok riktig. En av grunnene til at jeg ville følt det ubekvemt å være med på gangbang er nettopp det å stå kliss naken sammen med masse andre mannfolk i alle former og fasonger. Det i seg selv er litt turnoff for meg. Selv om "bangingen" i seg selv er fristende. :)

Dette er vel et område der fantasi møter virkelighet, og virkeligheten kan utvikle seg i en ganske teit retning.

Like greit at drømmer forblir drømmer ;)

Lenke til kommentar
Nei, det er nok riktig. En av grunnene til at jeg ville følt det ubekvemt å være med på gangbang er nettopp det å stå kliss naken sammen med masse andre mannfolk i alle former og fasonger. Det i seg selv er litt turnoff for meg. Selv om "bangingen" i seg selv er fristende. :)

Dette er vel et område der fantasi møter virkelighet, og virkeligheten kan utvikle seg i en ganske teit retning.

Like greit at drømmer forblir drømmer ;)

Jag förstår Tsubodai, är nog många som känner likadant som dig. Eller som finner ut av att de känner så om de provar att realisera fantasin :)

Ja Reodor, en del fantasier är nog menade att förbli fantasier. Men en del fantasier kan/bör man leva ut tror jag :) man får bara försöka känna efter vad som känns rätt antar jag. Något som kan vara pirrande också är ju att prata om sina fantasier med någon (denna någon är ju ofta oss eskorter), det blir ett sätt att ta det lite längre än fantasistadiet, men ändå inte verklighetsställa det :) Sånt här är intressant tycker jag! :D

Lenke til kommentar

Det er kanskje for lett å realisere fantasiene sine idag; man kan ha gangbang i et lukket rom, deretter på Rådhusplassen, i luften, under vann osv. Når man har gjort ALT; hva da?

Man må ha noen grenser for at ikke fantasiene skal ta overhånd og bli virkelighet; ref varulven...

Lenke til kommentar
Nei, det er nok riktig. En av grunnene til at jeg ville følt det ubekvemt å være med på gangbang er nettopp det å stå kliss naken sammen med masse andre mannfolk i alle former og fasonger. Det i seg selv er litt turnoff for meg. Selv om "bangingen" i seg selv er fristende. :)

Dette er vel et område der fantasi møter virkelighet, og virkeligheten kan utvikle seg i en ganske teit retning.

Like greit at drømmer forblir drømmer ;)

Jag förstår Tsubodai, är nog många som känner likadant som dig. Eller som finner ut av att de känner så om de provar att realisera fantasin :)

Ja Reodor, en del fantasier är nog menade att förbli fantasier. Men en del fantasier kan/bör man leva ut tror jag :) man får bara försöka känna efter vad som känns rätt antar jag. Något som kan vara pirrande också är ju att prata om sina fantasier med någon (denna någon är ju ofta oss eskorter), det blir ett sätt att ta det lite längre än fantasistadiet, men ändå inte verklighetsställa det :) Sånt här är intressant tycker jag! :D

Så sant som det er sagt! Noen drømmer er for noen ment å forbli drømmen. Og det gjelder både menn og kvinner om man diskuterer gangbang. På film er det gjerne jo litt annerledes, men ser ikke alle de nakne mannerompene som står i kø foran deg, man kjenner ikke lukten av andre menn....av andre menns seksualitet, man kjenner ikke på den snikende frykten for ikke å få det til foran alle disse andre mennene. Også må man huske å ikke bli satt ut om ting ikke går så smooth som på film. Det blir overraskende lett klønete med 3 par ben som skal holdes styr på i en sandwhich ;-)

For damen som er midtpunktet er det litt annerledes. For noen kan det rett og slett bli for overveldende når de kjenner følelsen av ikke å ha kontroll. Ikke ha kontroll på hvem som er hvor og gjør hva. For andre er det nettopp det som er mye av tenningen. En annen ting er at man bør ha tenkt grundig gjennom hva man ønsker og hvilke grenser man har. Hvilke grenser er absolutte og hvilke har man lyst til at skal bli utfordret. Det som er tenning for en dame er fullstendig avtenning for en annen, og det er umulig for oss menn å vite i en slik setting dersom det ikke er kommunisert på forhånd. Jeg har erfart damer som gjerne vil prøve GB, men som ikke klarer å beskrive noe av dette. Som kanskje ikke har tenkt godt nok gjennom det, som tar det for gitt at slik de tenker er hvordan alle tenker om det. Noen blir tilmed brydd og ukomfortable ved å skulle sette ord på det. Da har jeg konkludert med at de ikke er klare for GB og deres fantasi om GB er ment o forbli nettopp en fantasi. Husker noen som ble både overrasket og nesten fornærmet da jeg takket nei til å ha dem med på GB.

Lenke til kommentar

Å... Fra trådstarter fikk jeg en pm: "3000 pr kuk". Jaha tenkte jeg, forhåpentlig ikke sendt løs i posten, men jeg har ikke fått svar på det.. ;D

Og så var det med et bilde av en annen enn damen det er snakk om på NakenPrat. Gøy med nett :? Stakkars de som faktisk prøver å arrangere noe, for en ørken av tullinger å grave seg gjennom...

Lenke til kommentar

GB er noe jeg ikke har erfaring med, og jeg har heller ikke tenkt å tilegne meg slik erfaring. Men av ren nysgjerrighet leste jeg annonsen på nakenprat. Det som slo meg var manglende diskresjon. Interesserte ble bedt om å sende bilde av ansiktet. Vokteren tar bilder av seansen. Et lite uhell, og vips så er bilde av deg i en sosialt uheldig situasjon ute på verdensveven for alltid.

Lenke til kommentar
Denna GB ligger inte på NakenPrat så et är helt fel, och inga bilder bes det om ingen ting vad jag vet och det filmas inte

Takk for avklaring, jeg antok det siden lenken dukket opp i tråden og dato var den samme (og kanskje stedet Oslo også).

Lenke til kommentar

Veldig godt og reflektert innlegg av Bulle, jeg har erfart det samme med sub-damer, de vil gjerne bli dominert, men vet ikke hvor grensene går og tilslutt ender det med tull og tøys.

Jeg tenker det er fordi disse tingene må avklares i nøtta først, deretter må en føle seg frem og være sikker nok til å si fra på en ordentlig måte. Det er ikke så lett for alle. Fantasi og virklighet er altså ikke heeeelt det samme.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...