Gå til innhold

Swingers i Køben


Joshua

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Kjenner god til City swingers, de har to klubber. En ved dybbelsbro og en på amager.

Anbefaler begge, men de er ganske forskjellige.

 

Den på amager er "safe" og sikkert mest par og litt mer "stuerent" hvis det er lov å si her... Det er drop in Og bare å komme. Som singel mann er det alltid en kamp om oppmerksomheten der,men det lykkes ofte.

 

Den andre ved dybbelsbro er grovere. Der er det mørkere og mer bdsm. Biseksualitet/transer er ikke ukjent der. Var der en gang og sprutet over brystene til bartenderen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
8 minutter siden, Majoren2000 skrev:

Noen som har vært på disse stedene i det siste? 

Åpner en slik i Bærum snart. Industrigata i Sandvika. 

Artikkel i budstikka.no

Lenke til kommentar
6 minutter siden, LoveOWO skrev:

Åpner en slik i Bærum snart. Industrigata i Sandvika. 

Artikkel i budstikka.no

Interessant og blir spennende å se hvordan det blir. Hadde planer om å beske Viproom, men så ble det lagt ned.

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Majoren2000 skrev:

Interessant og blir spennende å se hvordan det blir. Hadde planer om å beske Viproom, men så ble det lagt ned.

Har aldri vært på et sånt sted. Men det virker interessant. Problemet er vel å komme inn alene. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, LoveOWO skrev:

Har aldri vært på et sånt sted. Men det virker interessant. Problemet er vel å komme inn alene. 

Samme her. Mann alene er vel ikke akkurat det helt store, men skrur man på sjarmen så kan vel det være til hjelp? :D

Når det gjelder stedene i København så ser jeg dem har omvisning tidlig på kvelden og blir man værende utover kvelden så kan det jo hende man får oppleve litt av hvert? :) Hvordan det er på slike steder her til lands vet jeg ikke.. Har en følelse om at man er litt mer reservert her, mens danskene er litt mer åpen.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Var der i Køben. Et par skulle ha GB med henne. Ca 15 menn kjørte flere runder, fritt valg vaginalt/analt. Hun satt i slynge og mannen styrte køen.

Et annet, mørkere sted, sentrumsnært, gikk jeg innom en kveld. Kledde av meg, gikk på utforskning, naken og fullerigert. En finger vinket fra et gloryhole, jeg stakk den inn og ble utsatt for en ekstremt effektiv BJ. Aner ikke av hva eller hvem. Ubeskyttet. Heldigvis fikk det ingen konsekvenser.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...