Gå til innhold

Megansex


Olaven

Anbefalte innlegg

Så dama fikk stort sett gode anmeldelser, så da måtte jeg bare prøve henne ut😉

Hun får terningskast 6 av meg. Kåt, pen og passe vill dame der det meste er lov. Hun er veldig flink på deep throat og ga seg ikke før absolutt hele pikken var nede i halsen hennes. Jeg kom veldig raskt første gangen i munnen på henne.

Ble en omgang to også med knulling i en rekke stillinger før jeg fyrte lading nummer to i munnen på henne. Lå og snakket med henne etterpå og var der nesten en time over avtalt tid. Ikke opptatt av klokken altså.

Megan er fra Ukraina og er ikke superstødig på engelsk, men det funket ok med konversasjon.

Jeg skal helt sikkert tilbake👍

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
32 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Så dama fikk stort sett gode anmeldelser, så da måtte jeg bare prøve henne ut😉

Hun får terningskast 6 av meg. Kåt, pen og passe vill dame der det meste er lov. Hun er veldig flink på deep throat og ga seg ikke før absolutt hele pikken var nede i halsen hennes. Jeg kom veldig raskt første gangen i munnen på henne.

Ble en omgang to også med knulling i en rekke stillinger før jeg fyrte lading nummer to i munnen på henne. Lå og snakket med henne etterpå og var der nesten en time over avtalt tid. Ikke opptatt av klokken altså.

Megan er fra Ukraina og er ikke superstødig på engelsk, men det funket ok med konversasjon.

Jeg skal helt sikkert tilbake👍

Hvem snakker du om her?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
59 minutter siden, LoveOWO skrev:

Kan du si noe om pris 

Betalte 2700 for en time (som ble nesten to altså) inkl dt og cim x2.

Endret av Oslo_bukken
  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Positivt: helt vill dt. Mye gagge-lyder for de som liker sånt. Fin kropp, velformet bakende. Raus med tiden. kjapp å slippe inn døren, greit å finne frem.

Negativt: dårlig ånde! 0 gfe, veldig rett på sak.litt språkproblemer.

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, blotkak skrev:

Positivt: helt vill dt. Mye gagge-lyder for de som liker sånt. Fin kropp, velformet bakende. Raus med tiden. kjapp å slippe inn døren, greit å finne frem.

Negativt: dårlig ånde! 0 gfe, veldig rett på sak.litt språkproblemer.

 

 

 

Det med ånden er en gjenganger.. jeg tilbydde både tyggis og munnskyll men hun nekta. Hygiene nede var ikke topp heller, tror ikke hun pusser tennene etter kunder, vasker heller ikke nedentil. Uff, flott dame men blir ingen retur fra min side.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...