Gå til innhold

Megansex


Olaven

Anbefalte innlegg

Ser ikke hvilke priser hun har nå, men jeg kan gå god for kvaliteten på det hun gjør. Hun er litt pratsom (heldigvis), søt og morsom og med en superstram kropp 🥰🥰 Ivrig i senga og nydelig å se på. Jeg har vært hos henne flere ganger i fjor.

Lenke til kommentar

Anbefales! Utrolig kul dame som alltid smiler og får deg i stemning med en gang. Du kommer til å gå ut derfra med gelebein og ny favoritt, det gjorde vertfall jeg 😜

Velbekomme! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 5 months later...
4 timer siden, Olaven skrev:

Noen som har besøkt Megansex nylig og kan anbefale? 😄

Har ikke besøkt henne på et år, MEN jeg har møtt henne flere ganger og hun er trang, deilig, morsom og sexy. Nydelig eskorte.

Lenke til kommentar
2 timer siden, HerrSerr skrev:

Er ikke deler av greia med et forum at en skal kunne tilegne seg informasjon og erfaringer fra andre?

Joda - men å oppgi priser for en dame som ikke har priser ute er dårlig stil. Og hvorfor det er vanskelig å spørre er merkelig.

Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Joda - men å oppgi priser for en dame som ikke har priser ute er dårlig stil. Og hvorfor det er vanskelig å spørre er merkelig.

Hvorfor er det dårlig stil? Kanskje noen bare ønsker å vite hvorvidt det kan være interessant før de bestemmer seg for å ta kontakt? Bare sånn at de slipper ringe, høre prisen og legge på.

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, HerrSerr skrev:

Hvorfor er det dårlig stil? Kanskje noen bare ønsker å vite hvorvidt det kan være interessant før de bestemmer seg for å ta kontakt? Bare sånn at de slipper ringe, høre prisen og legge på.

Kanskje prisen ikke ligger ute fordi hun ikke ønsker å ha prislisten på internett? Hvorfor da legge ut det hun ikke vil skal ligge ute? Spesielt ikke når det bare er å spørre henne.

Endret av Pennen
Lenke til kommentar
47 minutter siden, Pennen skrev:

Kanskje prisen ikke ligger ute fordi hun ikke ønsker å ha prislisten på internett? Hvorfor da legge ut det hun ikke vil skal ligge ute? Spesielt ikke når det bare er å spørre henne.

Det er vel ærlig talt mye som skrives på forumet som de forskjellige tilbyderne ikke ønsker skal skrives. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva folk gjør på et forum om standarden er at det ikke skal legges ut noen annen informasjon enn en kan lese seg ut fra en annonse. Da kan jo ærlig talt alt bare besvares med på det viset. Var tjenestene gode? Dra og prøv selv. Hva kostet det? Ring henne og avtal noe, så ser du hva det koster. Var lokalet rent? Stikk innom og se etter.

Hvis dere ikke har noe konkret å tilføre et tema hadde det egentlig vært like greit at dere ikke skrev noe. "Ring og spør" blir en nokså avsporende melding.

Men jeg tror jeg avslutter denne diskusjonen for min egen del, ettersom det er en avsporing vi bruker tid på.

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

På noen spørsmål finnes det ikke ett svar. X kan få en annen pris og/eller en annen service enn Y på grunn av utseende, væremåte, dagsform og kjemi. Andre ting er mer absolutte, som hennes utseende og alder, lokalene, sikkerhet og generelt inntrykk. Dermed vil mange svar ikke stemme med virkeligheten. Derfor er det smart å undersøke selv. Ingen grunn til å gruffe over dette. Jeg deler heller ikke sånt som jeg vet har å gjøre med min relasjon og ikke vil gjelde alle.

Lenke til kommentar
På 6.11.2023 den 19.00, HerrSerr skrev:

Hvorfor er det dårlig stil? Kanskje noen bare ønsker å vite hvorvidt det kan være interessant før de bestemmer seg for å ta kontakt? Bare sånn at de slipper ringe, høre prisen og legge på.

Eller sende en telefaks..? Whatsapp gjør dette veldig enkelt og damen kan velge å svare -  om spørsmålet er ok. Hvis ikke kan hun ignorere...

Lenke til kommentar
På 6.11.2023 den 21.48, HerrSerr skrev:

Det er vel ærlig talt mye som skrives på forumet som de forskjellige tilbyderne ikke ønsker skal skrives. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva folk gjør på et forum om standarden er at det ikke skal legges ut noen annen informasjon enn en kan lese seg ut fra en annonse. Da kan jo ærlig talt alt bare besvares med på det viset. Var tjenestene gode? Dra og prøv selv. Hva kostet det? Ring henne og avtal noe, så ser du hva det koster. Var lokalet rent? Stikk innom og se etter.

Hvis dere ikke har noe konkret å tilføre et tema hadde det egentlig vært like greit at dere ikke skrev noe. "Ring og spør" blir en nokså avsporende melding.

Men jeg tror jeg avslutter denne diskusjonen for min egen del, ettersom det er en avsporing vi bruker tid på.

Elsker slik avsporinger hvor diskusjonen om diskusjonen tar over for sexarbeideren (tema).  Om ingen gir tilleggsinfo her som ikke fins andre steder mister jo noresk.com sin funksjon for manges del.  Jo mer som deles, jo flere brukere (+ misbrukere, nysgjerrige, sexarbeidere, politi, forskere, koner og kjærester) vil komme hit for å lese.  Men jeg vil påstå at det kommer til å bli bedre for sånne som meg likevel.

  • Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Karsten skrev:

Eller sende en telefaks..? Whatsapp gjør dette veldig enkelt og damen kan velge å svare -  om spørsmålet er ok. Hvis ikke kan hun ignorere...

Foreslår at du og Pennen lager dere en tråd på "Fillene fyker" hvor dere kan diskutere hvor enkelt det er å kontakte sexarbeidere og hvorfor ingen bare finner ut av ting selv, fremfor å skrive om det i tråder der denne informasjonen faktisk blir forespurt. Det mest utrolige er at ingen en gang rettet noe spørsmål direkte til deg før du valgte å øse av visdommen din.

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
På 7.11.2023 den 11.26, Oslung skrev:

Hun tar 2000kr timen og har extra som anal ogsånt for 700-1000 extra.. så vanskelig ?

Hadde hun bare gjort analt så hadde det vært vel og bra. Utover det ei hyggelig, søt og deilig dame. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...