Gå til innhold

Megansex


Olaven

Anbefalte innlegg

Takk Oslung og Burt Reynolds!

Karsten, vi får være enige om å være uenige her.

Om det ikke er ok i et forum som dette å spørre om en av de aller viktigste faktorer for besøk, pris, synes jeg det er du som er rar. eller har dårlig stil, for å bruke dine ord.

Synes dama virker smashing, siden hun heller ikke har avskrekkende priser, er det nå veldig større sjanse for at jeg og kanskje andre besøker henne. istedenfor noen titalls andre jeg og kan ha lyst å besøke. Det tror jeg hun setter pris på.

Lenke til kommentar
På 7.11.2023 den 6.18, Pennen skrev:

På noen spørsmål finnes det ikke ett svar. X kan få en annen pris og/eller en annen service enn Y på grunn av utseende, væremåte, dagsform og kjemi. Andre ting er mer absolutte, som hennes utseende og alder, lokalene, sikkerhet og generelt inntrykk. Dermed vil mange svar ikke stemme med virkeligheten. Derfor er det smart å undersøke selv. Ingen grunn til å gruffe over dette. Jeg deler heller ikke sånt som jeg vet har å gjøre med min relasjon og ikke vil gjelde alle.

Så du mener at damer gir forskjellige priser av å høre stemmen din eller lese en tekstmelding? For utseende, væremåte og kjemi kommer veldig lite frem på sms.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Rafael skrev:

Så du mener at damer gir forskjellige priser av å høre stemmen din eller lese en tekstmelding? For utseende, væremåte og kjemi kommer veldig lite frem på sms.

Jada, damer gir forskjellige priser.  Tilbud og etterspørsel er også en del av bildet her.  Har hun hatt lite kunder noen dager så kan du godt få et bedre tilbud enn det som er oppgitt i annonsen.  Uten at hun hører den eventuelt sexy stemmen din først.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 10.11.2023 den 0.11, Tototre skrev:

Jada, damer gir forskjellige priser.  Tilbud og etterspørsel er også en del av bildet her.  Har hun hatt lite kunder noen dager så kan du godt få et bedre tilbud enn det som er oppgitt i annonsen.  Uten at hun hører den eventuelt sexy stemmen din først.

Ja det kan jeg være enig i. Men hele premissen var jo at prisen varierer av hva du skriver i en sms eller hvordan stemmen din høres ut. Ikke om dama har hatt nok kunder eller ikke ..

Lenke til kommentar
På 9.11.2023 den 20.09, Rafael skrev:

Så du mener at damer gir forskjellige priser av å høre stemmen din eller lese en tekstmelding? For utseende, væremåte og kjemi kommer veldig lite frem på sms.

Ja. Damer gir forskjellige priser. Det har jeg opplevd mange ganger. 

Lenke til kommentar

Hadde et første møte med en milf hvor det var avtalt en halvtime.  Først blir hun overrasket og sier at jeg hørtes yngre ut på telefonen.  Så blir hun overrasket på ny i senga.  Og det blir en dobbel omgang (også i tid) uten ekstra betaling.  Det var godt, men kan jo også ha vært et salgstricks fra hennes side for å få meg til å komme tilbake.

Lenke til kommentar
23 timer siden, Tototre skrev:

Hadde et første møte med en milf hvor det var avtalt en halvtime.  Først blir hun overrasket og sier at jeg hørtes yngre ut på telefonen.  Så blir hun overrasket på ny i senga.  Og det blir en dobbel omgang (også i tid) uten ekstra betaling.  Det var godt, men kan jo også ha vært et salgstricks fra hennes side for å få meg til å komme tilbake.

Hvem var denne dama?

Lenke til kommentar
5 timer siden, Pwhite skrev:

Hvem var denne dama?

Vitalina fra Russland, eller kanskje med dobbel t?  Har ikke sett henne siden den gangen i Bergen ved starten av pandemien.  Deilig, mørk, langt hår, små pupper og lange bein.  

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
20 timer siden, Mr.Darksoul skrev:

Møtt henne en del ganger. Veldig sexy og stram og full av energi.

Eneste problemet er dårlig ånde. Virker også som om hun driver med noe andre greier (cola).

Hvis det ikke plager deg så kjør på. Hun gjør alt som blir avtalt og er sexgal

Høres (og ser) nydelig ut😊

Vurderer sterkt å ta turen. Vet du om hun også har Botox-lepper? Tenner meg å se store ducklips stramme seg rundt kuken min 😊

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 30.11.2023 den 17.58, Axel80 skrev:

Høres (og ser) nydelig ut😊

Vurderer sterkt å ta turen. Vet du om hun også har Botox-lepper? Tenner meg å se store ducklips stramme seg rundt kuken min 😊

Bare til orientering, I leppene bruker de noe som kalles "lip filling" det er ikke Botox. Botox brukes for å fjerne rynker og en del andre ting. Jeg får botox hver 3 måned for min migrene, totalt 40 stikk i ansiktet, nakken og skuldrene.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde henne i sommer. Helt OK, vi connected ikke helt. Jeg var hos henne tidlig så hun hadde akkurat stått opp etter en hektisk natt med kunder. 

Sex med kondom, men hun fikk en fin munn sprut! 

Fin kropp, flott ung kvinne. Fine lepper og er åpen for kyssing. Suger uten. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, alpdlp skrev:

Da MÅ du prøve Amanda Sunrise når hun er tilbake i Oslo. Hu må vel ha de groveste ducklipsa på markedet 

Nyyydelig dame. Kanskje du til og med får tilbud om å ta av papiret...

Lenke til kommentar
På 30.11.2023 den 11.58, Axel80 skrev:

Høres (og ser) nydelig ut😊

Vurderer sterkt å ta turen. Vet du om hun også har Botox-lepper? Tenner meg å se store ducklips stramme seg rundt kuken min 😊

Digg å kysse på ducklips er det også...

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...