skiold1712 Skrevet April 16, 2023 Share Skrevet April 16, 2023 Mener jeg så en søt jente i Østfold på re som kalte seg Kine. Profilen er nå deaktivert, men noen som har noen erfaring med henne? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 18, 2023 Share Skrevet Juni 18, 2023 Ser hun er aktiv igjen nå. Prøvde du hun? Siter Lenke til kommentar
Yankees Skrevet Juli 2, 2023 Share Skrevet Juli 2, 2023 Lurer jeg på også? Har hatt avtale med henne flere ganger , blitt avlyst eller så har hun forsovet seg, så jeg har aldri møtt henne. Virker hyggelig, og flott dame men tror nåløyet er trangt på hvem hun møter. Har prøvd å møte henne flere ganger, men svarer ikke på tlf eller sms. Unnskyldningen hennes er at hun får 70-80 forespørseler hver dag så vanskelig å svare dem som ønsker å treffe henne , så mulig hun har full kalender konstant eller så er hun bare useriøs. Jeg får skjeldent svar, selvom jeg har ønsket å treffe henne,og har vært konkret på sms men nå har jeg gitt opp. Hun har vel nok faste at hun ikke behøver å få noen nye 1 Siter Lenke til kommentar
Starkad Skrevet Juli 3, 2023 Share Skrevet Juli 3, 2023 Er det hun som også er temmelig aktiv på fetlife under et annet brukernavn? Siter Lenke til kommentar
Asterix Skrevet August 6, 2023 Share Skrevet August 6, 2023 Etter å ha prøvd å få til en avtale flere ganger uten å lykkes gikk det til slutt men hun avlyste 2 timer før.alle sier det samme så kan det være en profil som brukes til å kartlegge kjøperne ? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 7, 2023 Share Skrevet August 7, 2023 Jeg har etter mye om og men klart å få til 2 treff med denne damen. Upåklagelig service når man først møter henne. Siter Lenke til kommentar
Yankees Skrevet August 11, 2023 Share Skrevet August 11, 2023 Svarer aldri på tlf eller sms, sier hun får 70-80 forespørsler hver dag. Lurer veldig på om det er flere som faktisk har møtt henne??? Siter Lenke til kommentar
karlen1000 Skrevet August 11, 2023 Share Skrevet August 11, 2023 Er det denne dama dere snakker om? Hun har fått mange gode anmeldelser før, så jeg vil tro hun er seriøs. Det kan godt hende hun har mange faste som treffer henne, og dermed ikke ser behov med å møte nye kunder. Dere får vente til hun aktiverer kontoen sin igjen, da er hun sikkert klar til å treffe nye kuker😊 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg