Gå til innhold

Kine


skiold1712

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Lurer jeg på også?

Har hatt avtale med henne flere ganger , blitt avlyst eller så har hun forsovet seg, så jeg har aldri møtt henne. Virker hyggelig, og flott dame men tror nåløyet er trangt på hvem hun møter. Har prøvd å møte henne flere ganger, men svarer ikke på tlf eller sms. Unnskyldningen hennes er at hun får 70-80 forespørseler hver dag så vanskelig å svare dem som ønsker å treffe henne , så mulig hun har full kalender konstant eller så er hun bare useriøs. Jeg får skjeldent svar, selvom jeg har ønsket å treffe henne,og har vært konkret på sms men nå har jeg gitt opp. Hun har vel nok faste at hun ikke behøver å få noen nye

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Etter å ha prøvd å få til en avtale flere ganger uten å lykkes gikk det til slutt men hun avlyste 2 timer før.alle sier det samme så kan det være en profil som brukes til å kartlegge  kjøperne ?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Er det denne dama dere snakker om?

Hun har fått mange gode anmeldelser før, så jeg vil tro hun er seriøs.

Det kan godt hende hun har mange faste som treffer henne, og dermed ikke ser behov med å møte nye kunder. Dere får vente til hun aktiverer kontoen sin igjen, da er hun sikkert klar til å treffe nye kuker😊

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...