Gå til innhold

Tatt for kjøp i Tønsberg


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

.

Erfaringer definerer fakta.

Tror du ikke på erfaringene, så tror du ikke fakta.

Tar du sjansen på å kjøre langsomt rundt i "strøket" i Oslo noen ganger en kveld, bare for å se hva som skjer? Kanskje stoppe for å prate med en av jentene som er ute for å sjekke opp kåte menn? Hvis du blir stoppet av en person i uniform (eller uten!) for å høre hva du har der å gjøre, hva svarer du da?

Min oldemor ble over 100 år. Hun røykte i over 50 av dem. Hennes erfaring var at røyking fører til et langt liv.

Tror du på det?

Eller forteller lungekreftstatistikken oss noe annet?

Personlig har jeg kjørt i timesvis rundt på strøket i en forholdsvis stor og lett gjenkjennelig bil. Og jeg har blitt stoppet.

Og det er jo ingen hemmelighet hva jeg gjør der. Politiet er jo ikke dumme. Men hva skal de ta meg for? Kjøre bil?

Og hvis du leser innleggene mine så sier jeg ikke at ingen blir tatt. Jeg sier at sjansen for å bli tatt er mikroskopisk. Og det er fakta.

Lenke til kommentar
  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Idaws

    14

  • Administrator

    10

  • footman

    9

  • ball1

    2

.Og hvis du leser innleggene mine så sier jeg ikke at ingen blir tatt. Jeg sier at sjansen for å bli tatt er mikroskopisk. Og det er fakta.

Du gir inntrykk av at risikoen ikke er tilstede. Å si at den er mikroskopisk er å overdrive, med mindre at du kan bevise at det er en million sexkjøp eller forsøk på det i Norge hver år.

Å ikke akseptere statistikk er en ting. Å mene at én erfaring er representativt er noe ganske annet.

At politiet prioriterer sexkjøp lavere enn trafikk, er helt naturlig og forståelig. Tross alt medfører sexkjøp sjelden skade på folk eller eiendom, og "fangstmaterialet" er nok atskillig større på veiene enn i eskortenes domene.

Det jeg forsøker å formidle er at denne diskusjonen savner grunnlag i virkelighetens verden.

Lenke til kommentar
Det jeg forsøker å formidle er at denne diskusjonen savner grunnlag i virkelighetens verden.

Ikke fra min side.

Jeg har tallene på min side.

Og de sier at sjansen for å bli tatt er på noen få promille.

Altså mikroskopisk.

Lenke til kommentar
Det jeg forsøker å formidle er at denne diskusjonen savner grunnlag i virkelighetens verden.

Ikke fra min side.

Jeg har tallene på min side.

Og de sier at sjansen for å bli tatt er på noen få promille.

Altså mikroskopisk.

Da skulle det være interessant å vite hvor mange sexkjøp som finner sted hvert år.

Jeg går ut fra at ingen egentlig vet det. Heller ikke du.

Jeg er enig i at sjansen er liten, iallfall hvis man utviser litt forsiktighet. Men den som bare turer frem uten å tenke seg om, kan fort få seg en overraskelse.

Og politiet er fortsatt ikke til å stole på. Man sier gjerne: "Troende til litt av hvert". :)

Lenke til kommentar

Vi vet ikke hvor mange sexkjøp som finner sted, vi vet hvor mange som blir tatt. Vi vet dermed at det går an å bli tatt.

Sannsynligheten kan vi derimot bare spekulere om. Og det gjør vi, det gjør jeg og.

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at sjansen er liten, iallfall hvis man utviser litt forsiktighet. Men den som bare turer frem uten å tenke seg om, kan fort få seg en overraskelse

+1

Sjansen for å bli tatt er utrolig liten om en er litt forsiktig. Jeg sier ikke at det er bare de dumdristige som blir tatt, men det hjelper å "se seg for".

Det blir litt som med bilkjøring over tillatt hastighet. Det er viktig å vite hvor de pleier å stå. Purk og fotoboks!

Lenke til kommentar
Vi vet ikke hvor mange sexkjøp som finner sted, vi vet hvor mange som blir tatt. Vi vet dermed at det går an å bli tatt.

Sannsynligheten kan vi derimot bare spekulere om. Og det gjør vi, det gjør jeg og.

Vi vet grovt sett hvor mange som selger; det er rundt omkring 1000 i hele landet.

La oss anta at i snitt er det 2 treff pr dag; 220 dager i året.

Det blir 440000 treff pr år.

I relasjon til antallet som er tatt for sex kjøp så er sansynligheten for å bli tatt mikroskopisk; det er sikkert enklere å vinne noen kroner i Lotto :lol:

Lenke til kommentar

antall sexkjøp (ingen kan uansett vite det tallet) kan vel ikke være det som bør være utgangspunkt for å regne ut sannsynligheten for å bli tatt, det må så i tilfelle være antall gledespiker som annonserer på innemarkedet og de som går på gata over en viss periode. Så hvis antallet gledespiker (ute og inne) er 1000 (som det skrives over her) i gjennomsnitt til enhver tid (et tall jeg synes høres for høyt ut, jeg mener det må være betraktelig mindre men men), og det blir tatt minst 250 sexkjøpere i løpet av året, så vil vel sannsynligheten for å bli tatt ikke ligge så lavt som på promillenivå ?

noen med statistikk matematiske kunnskaper her ? :)

for politiet sikter ut jentene først og så venter til kunden går i garnet deres.....og politiet velger ut jenta helt uavhengig av om jenta er selvstendig og gjør dette frivillig eller har bakmenn....Galinas kunder ble tatt de også, selvom Politiet (og Nadheim) ikke hadde noe inntrykk av at hun hadde bakmenn....så det med menneskehandel/hallik/bakmenn som sexkjøpsloven liksom skulle være tuftet på er bare noe de ønsker å gjøre inntrykk av, og brukte som brekkstang for loven, mens det hele er tuftet på moral, moral og moral, og det feministiske: 'prostitusjon er ikke noe vi skal ha her i Norge' for det undertrykker kvinnen

støtter forvrig admins syn her, ..politiet kan man ikke stole på, dessverre...og selvopplevde ting/erfaringer kan man ikke kimse av.

Lenke til kommentar

når jeg skrev over så mener jeg sannsynligheten for at en sexkunde skal oppleve å bli tatt, med det mener jeg sannsynligheten for at han får oppleve å bli tatt i det hele tatt uansett hvor han er i sin paysex-karriere, for det er vel det som menes med å bli tatt - en gang holder vel :) ikke hvor mange ganger man blir tatt, siden pågripelsesstatistikken sier vist at ingen er tatt mer enn en gang...he he hvis dette gjorde det mer klart hva jeg mente ;)...for han kan muligens da ha kjøpt mange ganger både før og etter denne pågripelsen uten å bli tatt

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
antall sexkjøp (ingen kan uansett vite det tallet) kan vel ikke være det som bør være utgangspunkt for å regne ut sannsynligheten for å bli tatt, det må så i tilfelle være antall gledespiker som annonserer på innemarkedet og de som går på gata over en viss periode. Så hvis antallet gledespiker (ute og inne) er 1000 (som det skrives over her) i gjennomsnitt til enhver tid (et tall jeg synes høres for høyt ut, jeg mener det må være betraktelig mindre men men), og det blir tatt minst 250 sexkjøpere i løpet av året, så vil vel sannsynligheten for å bli tatt ikke ligge så lavt som på promillenivå ?

Jeg går ut fra at de fleste jentene på innemarkedet annonserer på RE, som for tiden vel er det mest interessante mediet uansett hvor mye fusk og fanteri det er der. Et fåtall annonserer andre steder, men de fleste har også annonser på RE, noe som gjør at vi ikke bare kan summere tallene. Når vi så legger til at flere av annonsørene på RE også har flere annonser der samtidig, og ikke alle er aktive, så tror jeg vi glatt kan halvere det tallet. Dermed er vi nede i 225 på innemakedet. Så har vi et marginalt antall på utemarkedet, de aller fleste i Oslo. Skal vi tippe rundt 300 aktive rundt juletider, og kanskje så mange som 4-500 max i løpet av året?

noen med statistikk matematiske kunnskaper her ? :)

Jeg kan faktisk skryte av akkurat det, men når sant skal sies er det mange år siden det er praktisert, så jeg kan ikke legge frem noen avanserte formler. Uansett vil ikke resultatet bli riktig hvis tallene er gale. Her er det tipping på høyt nivå. :)

..., mens det hele er tuftet på moral, moral og moral, og det feministiske: 'prostitusjon er ikke noe vi skal ha her i Norge' for det undertrykker kvinnen

støtter forvrig admins syn her, ..politiet kan man ikke stole på, dessverre...og selvopplevde ting/erfaringer kan man ikke kimse av.

Enig - og takk for støtten! :)

Lenke til kommentar
antall sexkjøp (ingen kan uansett vite det tallet) kan vel ikke være det som bør være utgangspunkt for å regne ut sannsynligheten for å bli tatt, det må så i tilfelle være antall gledespiker som annonserer på innemarkedet og de som går på gata over en viss periode. Så hvis antallet gledespiker (ute og inne) er 1000 (som det skrives over her) i gjennomsnitt til enhver tid (et tall jeg synes høres for høyt ut, jeg mener det må være betraktelig mindre men men), og det blir tatt minst 250 sexkjøpere i løpet av året, så vil vel sannsynligheten for å bli tatt ikke ligge så lavt som på promillenivå ?

noen med statistikk matematiske kunnskaper her ? :)

for politiet sikter ut jentene først og så venter til kunden går i garnet deres.....og politiet velger ut jenta helt uavhengig av om jenta er selvstendig og gjør dette frivillig eller har bakmenn....Galinas kunder ble tatt de også, selvom Politiet (og Nadheim) ikke hadde noe inntrykk av at hun hadde bakmenn....så det med menneskehandel/hallik/bakmenn som sexkjøpsloven liksom skulle være tuftet på er bare noe de ønsker å gjøre inntrykk av, og brukte som brekkstang for loven, mens det hele er tuftet på moral, moral og moral, og det feministiske: 'prostitusjon er ikke noe vi skal ha her i Norge' for det undertrykker kvinnen

støtter forvrig admins syn her, ..politiet kan man ikke stole på, dessverre...og selvopplevde ting/erfaringer kan man ikke kimse av.

Nå gjør jeg slike ting hele tiden; dvs. statistikk, matematikk osv., men dette er relativt elementært...

Hvor mange jenter som er der "ute" kan man fort sjekke på RE; trekk fra antall doble annonser, legg til dem som ikke er der, og legg til dem som er andre steder. Ta en kikk på Prosenterets sider og se hva de mener; hokus pokus; 1000 er ikke langt unna sannheten. 2 treff om dagen høres rimelig ut; vi som sex-kunder får jo et inntrykk av det over tid; men i snitt er ikke det langt unna sannheten.

I andre markeder; USA etc., så regner de med at 6,87% av voksne menn kjøper sex. Jeg har sett tilsvarende tall for Tyskland, men husker dem ikke i farten; men det er ganske mange millioner sex-salg i løpet av året.

Og som eg sa; 440000 sexsalg i Norge er ikke veldig langt på viddene; der 250 blir tatt :lol::lol::lol:

Promiller???mikropromiller...spill heller Lotto :lol:

Lenke til kommentar

så samtlige horer i Norge har 2 treff hver dag i gjennomsnitt ja ja :D

det tallet på 440 tusen høres formidabelt ut...det er vel 1200 sexkjøp hver bidige dag det, hmmm..

og hvor mange av dem står forumsfolk her for ?...jeg bare undrer ;)

og hvor mange er første gangskjøpere og hvor mange er gjengangere ?...

holy ! :)

Lenke til kommentar
så samtlige horer i Norge har 2 treff hver dag i gjennomsnitt ja ja :D

det tallet på 440 tusen høres formidabelt ut...det er vel 1200 sexkjøp hver bidige dag det, hmmm..

og hvor mange av dem står forumsfolk her for ?...jeg bare undrer ;)

og hvor mange er første gangskjøpere og hvor mange er gjengangere ?...

holy ! :)

Med 1000 jenter så blir det faktisk det; jeg mener at Prosenteret har stipulert flere enn dette, men så veldig langt unna 1000 kommer du ikke.

Lenke til kommentar

som jeg skrev og mente noen poster tidligere:

sannsynligheten for å bli tatt som sexkjøper må vel baseres utfra antall sexkjøpere og antall pågripelser, eller ?...siden en sexkjøper hvor enn mange sexkjøp bak seg han har - er han tatt en gang så er han for alltid "busted" og 'teller' således ikke mer i pågripelsestatistikken ....for iallefall inntil nå (totalt ca 1500 antall bøter) er ingen tatt mer enn en gang.

nok rant fra min side :)

Lenke til kommentar
så samtlige horer i Norge har 2 treff hver dag i gjennomsnitt ja ja :D

det tallet på 440 tusen høres formidabelt ut...det er vel 1200 sexkjøp hver bidige dag det, hmmm..

og hvor mange av dem står forumsfolk her for ?...jeg bare undrer ;)

og hvor mange er første gangskjøpere og hvor mange er gjengangere ?...

holy ! :)

Et fåtall av sexkundene er her inne.

Fra Prosenteret:

"2. Hvor mange er det som prostituerer seg i Norge?

Det er svært vanskelig å fastslå hvor mange det er som selger sex. I den synlige gateprostitusjonen lar det seg gjøre å si rimelig sikkert hvor mange det er som tilbyr seksuelle tjenester. I 2010 var det omtrent 900 personer. Det største markedet er i Oslo, men det finnes også synlig gateprostitusjon i Stavanger og Bergen. Hvor mange som selger sex fra leiligheter, massasjeinstitutter og lignende er vanskeligere å anslå. Pro Sentret registrerte i 2010 at det var ca. 1300 personer som solgte sex gjennom annonsemarkedet på internett. Pro Sentret hadde i 2014 kontakt med 1060 enkeltpersoner med prostitusjonserfaring."

Så 1000 er nok et greit tall.

Forskning i Norden sier at 1 av 8 menn har kjøpt sex.

Forskjellige studier kommer til forskjellige tall. Men mellom 5 og 10% er tall som går igjen.

Risken får å bli tatt er minimal.

Lenke til kommentar
Fra Prosenteret:

"2. Hvor mange er det som prostituerer seg i Norge?

Det er svært vanskelig å fastslå hvor mange det er som selger sex.

Ja. Tallene fra Prosenteret er nok også mest bygget på spekulasjon. Så er det også spørsmål om hvor ofte gjør det.

Forskning i Norden sier at 1 av 8 menn har kjøpt sex.

Ja.

Så er det også her spørsmål om hvor ofte de har gjort det. Mange av dem har kjøpt sex en eller noen få ganger, bare av ren nysgjerrighet. Et fåtall gjør det regelmessig, og en håndfull gjør det mer enn 1-2 ganger i måneden. For hvor mange har råd til stort mer? Hvor mange har tid til stort mer?

Forskjellige studier kommer til forskjellige tall.

Risken får å bli tatt er minimal.

Kanskje liten, men ikke mikroskopisk. Noen vinner i lotto også vet du, men den eneste måten å være sikker på at du ikke vinner, er å ikke kjøpe lodd.

Og mente du for? :)

Lenke til kommentar
Fra Prosenteret:

"2. Hvor mange er det som prostituerer seg i Norge?

Det er svært vanskelig å fastslå hvor mange det er som selger sex.

Ja. Tallene fra Prosenteret er nok også mest bygget på spekulasjon.

Og mente du for? :)

Vi snakker selvfølgelig om sau! ;)

Tallene til Prosenteret er ikke spekulasjon. Det står svart på hvitt at de var i kontakt med 1049 personer med erfaring fra sexsalg i 2014. Men av en eller annen grunn tok du ikke med den setningen når du siterte meg!

Lenke til kommentar
Fra Prosenteret:

"2. Hvor mange er det som prostituerer seg i Norge?

Det er svært vanskelig å fastslå hvor mange det er som selger sex.

Ja. Tallene fra Prosenteret er nok også mest bygget på spekulasjon.

Og mente du for? :)

Vi snakker selvfølgelig om sau! ;)

Tallene til Prosenteret er ikke spekulasjon. Det står svart på hvitt at de var i kontakt med 1049 personer med erfaring fra sexsalg i 2014. Men av en eller annen grunn tok du ikke med den setningen når du siterte meg!

Ikke bruk ordet spekulasjon; dette er tallmateriale som inneholder en grad av usikkerhet.

I alt slikt statistisk arbeid prøver man å kompensere for denne usikkerheten for å komme fram til best mulig resultat.

Det er overhodet ikke vanskelig å komme fram til hvor mange som selger sex +-10%; det er bare å følge med på RE over tid, samt koble det til andre kilder.

Prosenteret har nok ikke vært i kontakt med absolutt alle, men det gir en grei pekepinn om hvor mange det er der ute.

Det eksisterer ikke noe som er 100% sant; alt inneholder en grad av usikkerhet.

Lenke til kommentar
Tallene til Prosenteret er ikke spekulasjon. Det står svart på hvitt at de var i kontakt med 1049 personer med erfaring fra sexsalg i 2014. Men av en eller annen grunn tok du ikke med den setningen når du siterte meg!

Det betyr likevel ikke at det til enhver tid var 1049 aktive sexarbeidere i hele 2014. Mange av dem har solgt sex et fåtall ganger, og mange har kommet og gått.

Hvis det ikke er spekulasjon, så er det manipulering med tall.

Det samme gjelder det du refererte om antall menn som har kjøp sex en eller annen gang i sitt liv. Å gjøre det om til at alle sammen er aktive sexkjøpere blir akkurat det samme: Som å gjøre en fjær til fem høns. Jeg forstår ikke motivasjonen bak dette. Det er iallfall ikke et godt argument for å få sexkjøpsloven fjernet.

Jeg har møtt eskorter som har holdt på i noen uker, og så gitt opp. Grunnene kan være mange, men en grunn kan nok være at de blir diskriminert, trakassert, mishandlet og tvunget ut av boligen. De få jeg har møtt er bare et ganske lite utvalg.

Lenke til kommentar
Tallene til Prosenteret er ikke spekulasjon. Det står svart på hvitt at de var i kontakt med 1049 personer med erfaring fra sexsalg i 2014. Men av en eller annen grunn tok du ikke med den setningen når du siterte meg!

Det betyr likevel ikke at det til enhver tid var 1049 aktive sexarbeidere i hele 2014. Mange av dem har solgt sex et fåtall ganger, og mange har kommet og gått.

Hvis det ikke er spekulasjon, så er det manipulering med tall.

Det samme gjelder det du refererte om antall menn som har kjøp sex en eller annen gang i sitt liv. Å gjøre det om til at alle sammen er aktive sexkjøpere blir akkurat det samme: Som å gjøre en fjær til fem høns. Jeg forstår ikke motivasjonen bak dette. Det er iallfall ikke et godt argument for å få sexkjøpsloven fjernet.

Jeg har møtt eskorter som har holdt på i noen uker, og så gitt opp. Grunnene kan være mange, men en grunn kan nok være at de blir diskriminert, trakassert, mishandlet og tvunget ut av boligen. De få jeg har møtt er bare et ganske lite utvalg.

Slapp av guttar :lol:

Statistikk er manipulasjon av tall; intet mindre. I en slik sammenheng driter man i enkeltskjebner, man ser på det store bildet fordi det er der trendene er; detaljer for andre drive med. :lol:

Det finnes mye statistikk på sexkjøp i land vi ynder å sammenligne oss med; Tyskland og USA er gode eksempler...

I Tyskland er det f.eks. 90.000 sexarbeidere på 80 mill mennesker. Jeg mener å sett at det selges ca. 360mill sextreff pr. år i Tyskland og nesten alle voksne menn har kjøpt sex en eller annen gang (tror det var 80%).

i Storbritania er det ca. 28000 sexarbeidere, og det finnes sikkert en bøtte med tall for disse også.

Om dette er gode argumenter for å fjerne sexkjøpsloven eller ikke bryr ikke jeg meg om; den må gjerne eksistere så lenge jentene er trygge. :o

Lenke til kommentar
[

WOW!!

4 bøtelagte personer i Telemark siden 2009!

Ser ut til at politiet i Telemark prioriterer å ta sexkunder!

Eller ikke.

Å snu ting på hodet må du gjerne gjøre men dette er 4 jeg hadde/ har kontakt med av de 28 som jeg vet om er tatt på 3 år i Skien. :mrgreen:

Hvor mange er det jeg ikke vet om? I følge mine kilder er det ca 3 ganger så mange. Ok, noen kan jo opptre som "Tordenskjolds soldater" når info kommer i fra flere hold men skal vi si 2 i måneden de siste 36 måneder da. Da ender vi i overkant av 70. Kvalifisert gjetning kalles det.

Sitat i fra en som nå var inne å leverte sitt dna, fingeravtrykk og andre sensitive opplysninger i arresten på Myren. ( og den som tok i mot meg var hyggelig og grei, sa at i denne saken var det folk i fra alle samfunnslag som måtte inn å avlevere sitt dna. Takket for fremmøte slik at de slapp å komme hjem å arrestere )

Det jeg vet er at enkelte hoteller ikke kaster ut damene men kontakter onkel når kunder dukker opp og dermed ødelegger markedet til damene. Er det ikke litt rart at damene samles på 2 hoteller og ikke på de ander 8 overnattingstedene i Grenland? Skjønt kunder har bøtet der også men da en og en og ikke i flokk og følge som i to andre saker.

Så vet vi ikke hvor mange som nå ryker i den pågående etterforskning. Det jeg vet er at politiet bryr seg særlig om sex salg dukker opp i forbindelse av annen etterforskning der jeg vet om 4 slike saker som kunder måtte inn i etterkant.

Som sakt, mine kilder tørker inn for dette er stort sett folk født etter 1945 og før 1960 som nå pensjoneres eller alt har tatt ut pensjon. Også en som nå er mye yngre og nå under etterforskning har sluttet å komme med info for han har gitt opp å advare. Til tross for ikke å ha kjøpt er han hanket inn da han var på ei dames telefonliste og venneliste, alt elektronisk ble beslaglagt Uflaks som han skriver.

Lenke til kommentar

? Vi har ikke tatt så mange kunder som jeg skulle ønske. Vi prioriterer menneskehandel. Det handler om at det er vanskelig å bevise sexsalget, sier politimester i Rogaland politidistrikt, Hans Vik.

Sør-Trøndelag og Trondheim er i dag det eneste politidistriktet som har en spesiell satsning mot sexkunder - den såkalte «Pimpit-gruppen». I 2013 sto politidistriktet for 96 av de 264 bøtelagte sexkundene."

Det opplyses her at det i Norge er tatt 264 sexkunder. Hvor mange av de er tatt på fersken? Politimesteren sier at det er vanskelig å bevise. Hvordan har de da klart å ta 264 personer? Jeg tror, som det også er referert til i denne saken, at politiet HAR MISTANKE TIL SEX. Den mistenkte betaler trolig da gladelig 24 penger for å slippe å bli etterforsket.

Hva risikerer man ikke hvis en protesterer på en mistanken? Hvis en har en telefon som er brukt til kommunikasjon til en escorte, er det god nok grunn til mistanke? Må en eventuelt levere telefonen fra seg om politiet spør? Dersom en skulle treffe på en politi i det en kommer ut fra døren hvor escorten bor, er det mistanke om sexkjøp? Hvordan er de 264 tatt? Er de tatt med buksa nede? Hvis kun mistanken skal være god nok for å bli kvitt 24 penger, da bør alle massasjestedene legges ned.

Lenke til kommentar
?

Hva risikerer man ikke hvis en protesterer på en mistanken? Hvis en har en telefon som er brukt til kommunikasjon til en escorte, er det god nok grunn til mistanke? Må en eventuelt levere telefonen fra seg om politiet spør? Dersom en skulle treffe på en politi i det en kommer ut fra døren hvor escorten bor, er det mistanke om sexkjøp? Hvordan er de 264 tatt? Er de tatt med buksa nede? Hvis kun mistanken skal være god nok for å bli kvitt 24 penger, da bør alle massasjestedene legges ned.

Kan kun referere til de tilfeller jeg kjenner til. Politiet tar telefonen din. Som en tjenestemann hevdet. - Om du ikke erkjenner vår påstand så beslaglegger vi alt elektronisk utstyr du har for det har vi rett til å gjøre i en straffesak -.

Og dette vet jeg helt konkret at de har gjort, de tømte huset til en mistenkt for alt de fant.

Har de rett til dette? Aner ikke, så spør en jurist som vet. Akkurat nå så pågår en sak der hun som solgte nekter politiet innsyn i sin telefon. Hun har kryptert sin innlogging og nekter å åpne telefonen, kommer opp i Høyesterett der den nå ligger.

Taktikken er å gjøre livet ditt ganske så surt om du ikke godtar politiets påstand og slipper du unna så vil dem henge på deg til de har deg uansett hva som politiet greier å henge på deg.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke debatten omkring politiets innsats ang. sexkjøp. Det er vel ganske innlysende at dette ikke blir prioritert. Hvis politiet hadde prioritert dette ville de vel bare bestille avtale, få adressa, ikke møte opp, men stille seg på "lur". Det tror jeg nok politiet også kan tenke seg fram til.

Etter et par dager og litt avisomtale ville markedet være dødt på mindre steder som i Grenland. I Oslo er det nok litt annerledes, men nå var diskusjonen omkring mindre byer som Tønsberg, Skien, Porsgrunn osv.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...