Morgan78 Skrevet Mars 12, 2023 Share Skrevet Mars 12, 2023 Registrerer at flere og flere av jentene på RE ber om å bli kontaktet på WhatsApp. Er greit nok å bruke den, men virker litt påfallende at så mange plutselig vil det🤔 Hva tanker gjør andre seg? Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Mars 12, 2023 Share Skrevet Mars 12, 2023 (endret) jeg liker det. du kan se for det mesteparten, når de var innlogget sist og hvis de har mottatt og lest meldingen. trenger bare wi-fi med whatsapp Endret Mars 12, 2023 av shawty lo 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 Bare positivt. Whatsapp en-til-en chat er kryptert. Du kan også sette den til å automatisk slette meldinger etter 24 timer. 1 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet Mai 2, 2023 Share Skrevet Mai 2, 2023 I tillegg er vanlig SMS helt åpent (og har vært det lenge) for lovens lange arm... WA er straks mer ressurskrevende, men lang fra umulig å få innsyn i... 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 28, 2023 Share Skrevet Mai 28, 2023 De som ikke tilbyr WA holder jeg meg langt unna.. Siter Lenke til kommentar
nilsie123 Skrevet Juni 15, 2023 Share Skrevet Juni 15, 2023 Enig. Hvis ikke de er på whatsapp går jeg videre til neste. SMS er en klassisk felle. Lovens lange arm trenger ikke engang å lese meldingene. De kan enkelt se at du har vært i kontakt med X på SMS før du ble tatt med buksene nede på vei ut av leiligheten. Med whatsapp er innholdet kryptert, men også metadata. De kan ikke fange opp at dere har kommunisert. Styr unna vanlige telefonsamtaler og SMS hvis du ikke vil betale dyre bøter. Siter Lenke til kommentar
Dan198 Skrevet Januar 2, 2024 Share Skrevet Januar 2, 2024 Med tanke på at flere og flere benytter whatsapp lurer jeg på om dere bruker eget telefonnummer eller bruker dere en annen telefon til å kontakte pikene? Det holder i såfall ikke med en enkel telefon ettersom at man må ha appen. Siter Lenke til kommentar
Minuss Skrevet Januar 3, 2024 Share Skrevet Januar 3, 2024 Har en egen telefon med kontantkort til slikt bruk, kjøpte sim- kort med Norsk nummer på ebay for mange år siden da jeg nok var i overkant paranoid på den tiden. Bruker Whatsapp på denne noen ganger. Jeg er usikker på hvor mye det hjelper med et slikt abonnement når man har med telefonen der man beveger seg og lar den koble til wifi. For meg er det veldig nyttig med en "privat" telefon, noen gledespiker sender meg melding om hvilken dag de kommer til landet o.l Kanskje Tototre tar med whatsapp og privat telefon i håndboken? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg