Gå til innhold

Bruk av WhatsApp


Morgan78

Anbefalte innlegg

Registrerer at flere og flere av jentene på RE ber om å bli kontaktet på WhatsApp. Er greit nok å bruke den, men virker litt påfallende at så mange plutselig vil det🤔

Hva tanker gjør andre seg?

Lenke til kommentar

jeg liker det. du kan se for det mesteparten, når de var innlogget sist og hvis de har mottatt og lest meldingen. trenger bare wi-fi med whatsapp

Endret av shawty lo
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

I tillegg er vanlig SMS helt åpent (og har vært det lenge) for lovens lange arm... WA er straks mer ressurskrevende, men lang fra umulig å få innsyn i...

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Enig. Hvis ikke de er på whatsapp går jeg videre til neste. SMS er en klassisk felle. Lovens lange arm trenger ikke engang å lese meldingene. De kan enkelt se at du har vært i kontakt med X på SMS før du ble tatt med buksene nede på vei ut av leiligheten. Med whatsapp er innholdet kryptert, men også metadata. De kan ikke fange opp at dere har kommunisert. Styr unna vanlige telefonsamtaler og SMS hvis du ikke vil betale dyre bøter.

Lenke til kommentar
  • 6 months later...

Med tanke på at flere og flere benytter whatsapp lurer jeg på om dere bruker eget telefonnummer eller bruker dere en annen telefon til å kontakte pikene? Det holder i såfall ikke med en enkel telefon ettersom at man må ha appen.

Lenke til kommentar

Har en egen telefon med kontantkort til slikt bruk, kjøpte sim- kort med Norsk nummer på ebay for mange år siden da jeg nok var i overkant paranoid på den tiden.

Bruker Whatsapp på denne noen ganger. Jeg er usikker på hvor mye det hjelper med et slikt abonnement når man har med telefonen der man beveger seg og lar den koble til wifi.

For meg er det veldig nyttig med en "privat" telefon, noen gledespiker sender meg melding om hvilken dag de kommer til landet o.l

Kanskje Tototre tar med whatsapp og privat telefon i håndboken?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...