Gå til innhold

Planlegger opprulling av sexkunder


Langbein

Anbefalte innlegg

3 timer siden, johnlogan skrev:

Mange betaler med vipps for vanlig massaje -og en hånd jager! Noen Thai og norske damer som ønsker det. Jeg er all cash ennå. 

Samme her. Ønsker å legge igjen minst mulig spor etter meg. Kun cash!

Endret av Langbein
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 18.2.2023 den 15.04, shawty lo skrev:

 vi snakker om 25000 kroner i bot så ja, nekte som faen.

Det er jo ca 10 hyggelige besøk det, her må det nektes!  :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Nei her var det macho innlegg fra meg. det spørs jo situasjonen, hvis jeg kommer ned fra trappa etter treffet så tror jeg ja, nekte. Eneste måte de kan ta  meg inn er en jente jeg besøker blir utsatt for vold eller drept  etter meg og politiet griper inn og går gjennom kundene, jeg er en av de speisielle horekundene som bruker sitt ekte mobilnr for å lage avtaler. 

 

Endret av shawty lo
Lenke til kommentar
På 1.2.2024 den 17.57, shawty lo skrev:

Nei her var det macho innlegg fra meg. det spørs jo situasjonen, hvis jeg kommer ned fra trappa etter treffet så tror jeg ja, nekte. Eneste måte de kan ta  meg inn er en jente jeg besøker blir utsatt for vold eller drept  etter meg og politiet griper inn og går gjennom kundene, jeg er en av de speisielle horekundene som bruker sitt ekte mobilnr for å lage avtaler. 

 

Du må ikke nekte for noe som helst. 
Du må oppgi personalia. 
Og det er alt. 

Hvis politet begynner å spørre deg hva du gjør der osv, så skal du være lynkjapp i hodet. For politet er trent i dette. Det er ikke du. 
Så hold kjeft. Ikke prøv å snakk deg ut av noe. Mest sannsynlig vil du ende opp med å snakke deg inn i noe. 

Hvis politet har en sak, så vil du bli kalt inn til avhør. Da tar du med deg advokat, og du får se igjennom bevisene som politet evt. sitter på før avhøret. 

  • Thanks 4
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Finnes det virkelig bordeller i Oslo i dag? 

Dette var ikke et bordell slik jeg ser det (fra kundens perspektiv). Mer et bygg med flere leiligheter hvor jenter jobbet. Hadde du laget avtale med noen på RE og endt opp her tror jeg ikke du hadde hatt noen mistanker om at det var andre jenter der.

Telefonoperatør er vel det eneste hintet du får om at dette ikke er en independent og da er du kanskje allerede innenfor døren.

Lenke til kommentar

Min erfaring som eskorte:

Jeg unngå mest som mulig møttat kontant,og nå jeg gjør det,rett etter kunde har dra hjemme,jeg løp til kiwi og setter penge i min konto.Vipps og nå Revolut er best for meg,og for kundene.Hvis dama har ikke egen vipps eller spør deg til vipps til en andre nr (spesiel en mann nr)LØP!Bare gå vekk fra sted,og ta en runke hjemme.

Det er 95% av dama jobber i hallikvirkesomhet.Og jeg har lære det på den verst møte,min egen vipps har bli misbrukt.Men jeg kan bevis det var ikke mine kunde og penger bli sent fra min konto til andre personer,men vis det er en saken møt disse folk (har miste trø,faktisk) jeg vil bli inkalt som vitne og med en rettskjennelse, må gi tilgang for at politiet kan komme i kontakt med banken min og be om alle transaksjoner i den perioden.

«Kvittering» er screeshot du sende til jenta mobile at du har sende penger til andre personer vipps.Det kan bli bruke møt deg.Men vis du treff meg,og send vipps til meg,det er null problemer.

Betale med cash er problematisk,fordi cash er bevis.Hvis du er på en leilighet med to jenta som ikke har fast adressen Norge,de er under etterforskning av mistenkte for å være del av prostitusjonsringen,du VIL bli stoppet og tatt til avhør.Men det er JENTA eller leilighet som bli overvakt,Ikke deg som kunde.Som du var siste og de finne mye kontant i leilighet,du er mistanke a har kjøp sex.Uansett du slette alle melding,nå du er mistanke,du må levere din tlf til politiet og tror meg,de vil finne alle dine melding.Jeg må gjør det en gang,men som vitner i en rettsakk.

Jeg,som privat personer som bo fast i Norge,betale min fast leie med andre inntekt,kan bekreft det,jeg kan nekte a gi min vipps opplysing.Du er en venn som kommer på besøk og har lønn meg penger,det er lov å gjør.Og hva jeg gjør med mine gjest,uansett vis det er hos meg,i en hotell eller ditt hus,det er ikke politiet business.

Men vis dokka klare ikke hold seg unna en øst utlandisk som eller latina som du er sikke som ikke jobb alene,REVOLUT er den beste møte.Mest av selvstending utlandisk jenta har det,det er trygg,rask og for at politiet skal ha tilgang til din Revolut-konto eller en annen type nettkonto, må de ha en rettskjennelse.

Cash er ikke king lenger.Det kan bli brukt møt deg.

Vipps er ok,verst de er konå som finne ut du har gi en «gave» til en vennina hvis du har felleskonto. 😂

Nå jeg kan ta faktura som betaling..men den triks jeg vil ikke deler her

🤫

 

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...