Gå til innhold

Thai massasje hamar

Skullskully

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Da har jeg testet thai massasje i Stangeveien på Hamar. Veldig god på massasje. Fikk en god runk + pluss hu sa ikke noe på at jeg koste med ræva hennes. Eneste som trekker ned er at under selve massasje var a litt for ivrig med "julefinger'n" så sa ifra at det der er ikke min greie. Men hu tok det med ett smil ;)

• Thanks 2
5 timer siden, thugg01 skrev:

Da har jeg testet thai massasje i Stangeveien på Hamar. Veldig god på massasje. Fikk en god runk + pluss hu sa ikke noe på at jeg koste med ræva hennes. Eneste som trekker ned er at under selve massasje var a litt for ivrig med "julefinger'n" så sa ifra at det der er ikke min greie. Men hu tok det med ett smil ;)

Har vært innom der, men tror det er litt avhengig av hvem du treffer. Har erfart at noen der ikke tilbyr noe ekstra.

• Like 1
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Liten oppdatering på "andaman massasje" i Strandgata, det er hit du blir sendt ved å kontakte prøve meg, soyming massasje, og nå "star asian". 

Er visst 3 damer som bytter på å jobbe her akkurat nå. Den som kan jobbe når du melder er den som stiller på "kontoret". Jeg har fått massasje av 5 forskjellige opp gjennom de siste åra. Hun det er flest bilder av der nå jobber der, men har også en søster som har jobbet der før, ligner litt men med større frontparti.

Kan være lurt å sjekke hvem som er på jobb hvis det er viktig å få hun på bildene. 😉

Endret av Spacemoose
  • Like 2