Gå til innhold

Thai massasje hamar


Skullskully

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen .  Søker en litt så skal d finnes massasje  i Hamar /brumendal .   Hadde reist bortom salongen å sett , evnt sjekka hjemmeside for å få et inntrykk muligheter .     Det er jo uforplikende å stikke innom å feks spørre om pris for selve massasjen da , da er du inne i salongen og kan få et inntrykk , virker  det for seriøst kan du jo bare gå til neste 

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Erfaringsmessig så har det alltid vært tilbud om hj hos Lanna massasje. Fikk også tilbud om full pakke der en gang, men hun skulle da ha 2k, og det hadde vart i toppen 15 min. Takket nei og bøyde meg med en hj. 

 

Ellers har de andre thai stedene i Hamar stort sett tilbydd hj på første besøk. Opplevde lite erotisme, men det var en utrolig god hj som gjorde at det, dessverre, ble en litt for rask utløsning... Men er vel slik normen er på thai steder...

Lenke til kommentar
4 timer siden, Skullskully skrev:

Hva betyr det at de tilbyr full pakke?

Egentlig et elendig uttrykk som ikke bør brukes her. Noen mener at det betyr sex/penetrering, andre mener det betyr sex uten kondom.

Lenke til kommentar
På 17.2.2023 den 13.33, Skullskully skrev:

Hva betyr det at de tilbyr full pakke?

Hva som ble ment der med full pakke vet jeg ikke da jeg ikke spurte videre. Ellers er det som flere skriver over her, jeg bare gjengir hva jeg ble tilbydd under besøket 😛

Lenke til kommentar
  • 11 months later...
8 minutter siden, yrsomfy skrev:

Noen som har erfaringer fra malai aroma og massasje I hamar . Hva kan jeg forvente på første besøk?

godt spørsmål.  det er litt tid siden sist jeg fikk thaimassasje i Hamar, og det var i en annen salong.  Men generelt kan du vel forvente at om du har med cash (kontanter) så er er det mye som er meget mulig.  Mitt siste besøk i byen var rundt kl 21, og hun som masserte hadde visst hatt en dårlig dag med inntjening.  så der ble jeg tilbudt sex med henne på benken for 1500 kr.  Det kan jo oxo ha vært at dette var et åpningstilbud for å lokke meg til å komme tilbake, noe jeg ikke har gjort.  Til vanlig får jeg i 99% av thaisalongene tilbud om runkejobb (HJ) før det har gått en halvtime.  De to stedene jeg ikke har fått det var i Kristiansand og Uddevalla (ops, det er visst i Sverige.)  

Noen andre som vet mer nøyaktig om akkurat denne salongen, eller om alle i byen tilbyr?  Det er jo klart at det er opp til den enkelte massør, så hvem er på jobb?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...