Gå til innhold

Trosmø?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
På 29.1.2023 den 18.32, Beine skrev:

Noen tips om hvem som er bra i Tromsø for tiden ?

Kommer an på hva du er ute etter.

Luba/ Olga er en voksen og deilig dame. Har truffet henne et par ganger og hun leverer til gentlemen :)

Ellers er jo Sissel også av samme kaliber. Hun har base i Tromsø og reiser litt rundt.  Traff henne i Oslo.. Delig :)

Nikita 91 er afrikansk og er mest i Tromsø Hun gjør kun outcall der, og 3000 er litt i drøyeste laget for meg, men kunne ikke dy meg. Hadde "sikla" på annonsen hennes lenge. Prisen er lavere når hun reiser registrerer jeg-

Alle disse er selvstendige jenter, så du risikerer neppe å støtte bakmenn  :)

Lenke til kommentar

Besøkte Olga/ Luba her om dagen. Om du er ute etter en ungjente drar du ikke til henne. Men vil du treffe en voksen og erfaren, deilig og kjempehyggelig  kvinne er dette et riktig valg. Hul er fast og fin i formene og har høy GFE- faktor.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Jossen, du kunne ikke dy deg, skriver du. Betyr det at Nikita91 er verdt å besøke? Syns jo også at prisen hennes er drøy. 3000 kr og kun outcall når hun er i Tromsø. Hotell i Tromsø koster idag minst 3000 pr. natt. Da snakker vi 6000 kr totalt.

Lenke til kommentar

Nikita91/ Norske Anita er en deilig jente som kan sine saker. Det finnes mange deilige jenter til f.eks 2000,. Grunnen til at jeg besøkte henne var at jeg hadde "sikla" på anonnsen hennes i flere år. Som en engangsopplevelse var hun verdt det ☺️

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
18 timer siden, Jossen skrev:

Nikita91/ Norske Anita er en deilig jente som kan sine saker. Det finnes mange deilige jenter til f.eks 2000,. Grunnen til at jeg besøkte henne var at jeg hadde "sikla" på anonnsen hennes i flere år. Som en engangsopplevelse var hun verdt det ☺️

Jeg har også siklet på annonsen hennes i lang tid. Men siden hun kun tar outcall når hun er hjemme i Tromsø for 3000 kr. og med dagens skyhøye hotellpriser i Nordens Paris, blir det en dyr fornøyelse.  Velger å stå over. Takk for tilbakemeldingen! 😊

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
2 timer siden, tromsomann44 skrev:

Hvor finner jeg Olga på nett? Noen som har nummeret til henne? Pm meg

Hun har ikke aktiv annonse nu, så det betyr at hun ikke er i landet. (Hun reiser rundt, ikke bare i Tromsø)

Lenke til kommentar

Luba/ Olga er nok ikke i kongeriket for tiden. Hun er viss nok tilbake ila september i følge henne selv. Tenker hun aktiverer annonsen når hun er på plass. Bare å følge med :)

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
6 timer siden, skien833 skrev:

Er det noe thaimassasje med muligheter i Tromsø? Evt noen jenter å anbefale nå?

De som er anbefalt tidligere i tråden er i Tromsø NÅ; Olga og Luba.

Mange thaisteder i byen, men er du ukjennt kan du like gjerne havne hos ei på vel 60 år.  Det byttes stadig på massøser og jeg er ikke oppdatert.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...