Gå til innhold

GUTTEFORUM


Administrator

Bør vi ha et eget gutteforum?  

35 stemmer

  1. 1. Bør vi ha et eget gutteforum?

    • Ja
      15
    • Nei
      20


Anbefalte innlegg

Vi har i lengre tid hatt et jenteforum hvor jentene kan utveksle informasjon som bare angår dem. Vi har fått ønske om at gutta får samme mulighet.

Et sånt forum krever verifisering av alle medlemmene. Til det trenger vi også en mannlig moderator. I tillegg til en avstemming må vi derfor også ha forslag om en slik.

Moderator må være i stand til å møte meg personlig i eller nær Oslo for samtale. Jeg krever ikke ID for å si det slik.

Avstemmingen varer til 8. desember, og blir da vurdert. Resultatet er avhengig av at vi får en seriøs moderator.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde satt pris på den/de som ønsker et slikt forum kommer med noen argumenter for dette. Sånn umiddelbart ser jeg ikke de helt store fordelene med dette så noen fornuftige argumenter kan hjelpe meg (og andre) å ta en veloverveid avgjørelse. Mine første tanke var at "dette blir en egen klubb for gutta og det er jo kult", men det er kanskje noen som har bedre argumenter enn dette? Eller motforestillinger?

Lenke til kommentar
Jeg hadde satt pris på den/de som ønsker et slikt forum kommer med noen argumenter for dette. Sånn umiddelbart ser jeg ikke de helt store fordelene med dette så noen fornuftige argumenter kan hjelpe meg (og andre) å ta en veloverveid avgjørelse. Mine første tanke var at "dette blir en egen klubb for gutta og det er jo kult", men det er kanskje noen som har bedre argumenter enn dette? Eller motforestillinger?

Det første argumentet er; Jentene har sitt, hvorfor ikke vi? eg holdt på å bruke ordet likestilling...

Noen ganger har vi gjerne behov for å blåse ut litt; mann-til-mann liksom, uten å bli hørt eller sett av jentene.

Prisdiskusjoner er et kjærkomment tema som vi sikkert kunne tatt i et lukket fora?

Lenke til kommentar

nei, det blir bare mer å administrere og nok en kategori.

de værste her inne bryr seg allerede ikke om om det er piker som leser oppgulpet, vi andre vet å begrense oss.

forumet er i såpass stor grad GUTTAS at jeg ikke ser poenget.

  • Like 1
Lenke til kommentar

I utgangspunktet mener jeg det ville vært bra med et eget gutteforum. Vi ville kunne uttale en del der som ellers ikke behøver å være på trykk på noresk.

Jeg antar at det er tenkt slik at adgang til gutteforum ikke ligger åpent for alle og en hver.

Vi ville vel dermed kunne holde en mer åpen dialog der vi kan ha større tillit.

Utfordringen er slik jeg ser den, at det kan bli dødt på noresk.

Lenke til kommentar
Utfordringen er slik jeg ser den, at det kan bli dødt på noresk.

Er også litt redd for det. Hvis noe først er postet på gutteforumet, så er det vel ikke sikkert at det samme blir dobbeltpostet her inne. Da vil det lett kunne bli et A- og B-lag m.h.t. informasjon.

For min del har jeg aldri savnet noe eget lukket gutteforum, det har heller ikke kammeraten.

Kanskje oss gutta heller kunne søke medlemskap i jenteparadiset :lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
hvordan skal vi verifiseres?

oppgi tlf. - eller svare på guttespørsmål?

En telefonsamtale for å verifisere at den som søker oppfyller kravet: At det er en "stor gutt". :)

Lenke til kommentar
Å opprette kjønnsdelte fora på kundesiden er meningsløst. Spesielt når man ikke har noen mulighet for kjønnsverifisering.

Jeg mener å ha gjort det klart at verifisering er en forutsetning for medlemskap.

Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68

Jeg ser hensikten, men er ikke sikker på om det er nødvendig?

Helt greit at du møter en MOD f2f i Oslo. Men hvordan verifisere videre de som skal inn i gutteforumet?

Jeg tviler på at det er mange her inne vil oppgi sin identitet?

Et slikt gutteforum bør jo da ha til hensikt å bare inneholde de som har noe å bidra med, og som benytter seg av P4P.

Hvordan unngå at en eller flere fra politi kommer inne der?

Skal man kanskje ha det slik at man må bli anbefalt fra en eller flere medlemmer?

Jeg vet ikke løsningen, tenker egentlig bare høyt...

Lenke til kommentar
Jeg ser hensikten, men er ikke sikker på om det er nødvendig?

Helt greit at du møter en MOD f2f i Oslo. Men hvordan verifisere videre de som skal inn i gutteforumet?

Identifisering i jenteforumet gjøres med en telefon. Jeg går ut fra at for et gutteforum kan det gjøres på samme måte. Men det kan bli mye mer jobb for en moderator. Kanskje vi vil trenge mer enn en.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
Det blir ikke noe gutteforum. Det betyr samtidig at vi fjerner VIP-forumet.

Sammenhengen her skjønte jeg ikke. Lurte på hvor vip og diskusjonene der tok veien.

Ikke at det er så farlig, det er mye jeg ikke skjønner ;D F.eks hvorfor damene har et forum der to damer må snakke telefon sammen (eller hva kravet nå er) for å slippe inn. En gjøk som vil inn der trenger altså en damestemme og sikkert litt mer, en annonse eller noe sånt. Litt som å skaffe seg det man trenger av pass hvis man mener å ha behov for det.

Det er nå meg da :)

Lenke til kommentar
Det blir ikke noe gutteforum. Det betyr samtidig at vi fjerner VIP-forumet.

Sammenhengen her skjønte jeg ikke. Lurte på hvor vip og diskusjonene der tok veien.

Ikke at det er så farlig, det er mye jeg ikke skjønner ;D F.eks hvorfor damene har et forum der to damer må snakke telefon sammen (eller hva kravet nå er) for å slippe inn. En gjøk som vil inn der trenger altså en damestemme og sikkert litt mer, en annonse eller noe sånt. Litt som å skaffe seg det man trenger av pass hvis man mener å ha behov for det.

Det er nå meg da :)

Vi er to :lol:

Lenke til kommentar
Det blir ikke noe gutteforum. Det betyr samtidig at vi fjerner VIP-forumet.

Sammenhengen her skjønte jeg ikke. Lurte på hvor vip og diskusjonene der tok veien.

Ikke at det er så farlig, det er mye jeg ikke skjønner ;D F.eks hvorfor damene har et forum der to damer må snakke telefon sammen (eller hva kravet nå er) for å slippe inn. En gjøk som vil inn der trenger altså en damestemme og sikkert litt mer, en annonse eller noe sånt. Litt som å skaffe seg det man trenger av pass hvis man mener å ha behov for det.

Det er nå meg da :)

Vi er to :lol:

VIP-forumet var ingen suksess. Planen var å gjøre det om til et gutteforum, men det er liten vits å holde på noe som det er så liten interesse for.

  • Like 1
Lenke til kommentar

VIP-forumet var ingen suksess. Planen var å gjøre det om til et gutteforum, men det er liten vits å holde på noe som det er så liten interesse for.

Jeg har forståelse for at antall pratmakere er for lite, men det er mye jeg ikke skjønner :o

men det er ikke så farlig, hadde jeg hatt svar på alle livets spørsmål så hadde det vært kjedelig :lol:

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...