Gå til innhold

Kazumi


Dude

Anbefalte innlegg

Synes det er uærlig at dette ikke blir opplyst i annonsen. Skulle jeg ha pult noen som jeg etterpå fant ut var født mann så hadde jeg gått på dass og spydd, og jeg ville vemmes over det resten av livet mitt. Ikke si at jeg må komme mer i kontakt med min seksualitet, og den slags bullshit. Jeg trives veldig godt som hetero.

  • Thanks 4
Lenke til kommentar

Synes ikke det er riktig å gjøre seg morsom på bekostning av andres preferanser. Seksualitet er så mangt og det er noe ufrivillig ironisk-komisk over horekunder som feller dom over andres tilbøyeligheter.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 19.1.2024 den 9.53, guest77 skrev:

Kazumi er en fantastisk nydelig, vakker og attraktiv jente, dette til tross for at hun er post-op TS. Har selv møtt henne en gang, og hun er generelt mer feminin enn de aller fleste genetiske kvinner jeg har møtt. Men ja, hun er post-op (operert), så dersom du skal møte henne må du ikke ha noen problemer med det. Uansett, veldig «naturlige bryster» har hun, og hun er veldig kåt, samtidig som hun har en deilig og nydelig designet vagina. Sånn er det. Take it or leave it. Har du ikke noen problemer med hennes fortid kan hun anbefales, men dersom du ikke liker tanken så finn en annen.

Spørsmålet til trådstiller har fått et kort og greit svar som han oxo ser ut til å være så fornøyd med at han overveier et besøk.  Så kommer dere i gjengen som absolutt ikke kunne tenke dere å besøke Kazumi og forteller om hvor ille dere syns dette er.  Lag en egen, ny tråd på det, da!  Jeg har vært hos Greentea og Wallana, så jeg kan sikkert bidra.

Lenke til kommentar

Har aldri forstått hvorfor -anere alltid skal etterlinge det produktet de ikke skal spise.

Grønnsakspølser

Vegetarburger osv 😬 det lurer jo bare de som faktisk er ute etter det andre.

Mizuno har jeg chattet med men ikke møtt. Vet ikke hva jeg hadde følt men hvis alt så greit ut så var det sikkert greit.

Hender det står VW på delene til Skoda :P

Dette svaret var helt unyttig for diskusjonen...

Mizuno har i så fall gjort en god jobb med skiftet ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...