Gå til innhold

Kazumi


Dude

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...

Kazumi er en fantastisk nydelig, vakker og attraktiv jente, dette til tross for at hun er post-op TS. Har selv møtt henne en gang, og hun er generelt mer feminin enn de aller fleste genetiske kvinner jeg har møtt. Men ja, hun er post-op (operert), så dersom du skal møte henne må du ikke ha noen problemer med det. Uansett, veldig «naturlige bryster» har hun, og hun er veldig kåt, samtidig som hun har en deilig og nydelig designet vagina. Sånn er det. Take it or leave it. Har du ikke noen problemer med hennes fortid kan hun anbefales, men dersom du ikke liker tanken så finn en annen.

  • Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, guest77 skrev:

Kazumi er en fantastisk nydelig, vakker og attraktiv jente, dette til tross for at hun er post-op TS. Har selv møtt henne en gang, og hun er generelt mer feminin enn de aller fleste genetiske kvinner jeg har møtt. Men ja, hun er post-op (operert), så dersom du skal møte henne må du ikke ha noen problemer med det. Uansett, veldig «naturlige bryster» har hun, og hun er veldig kåt, samtidig som hun har en deilig og nydelig designet vagina. Sånn er det. Take it or leave it. Har du ikke noen problemer med hennes fortid kan hun anbefales, men dersom du ikke liker tanken så finn en annen.

Takk for utfyllende info! Vurderer sterkt å møte henne, må bare føle litt om det blir naturlig for meg.

Lenke til kommentar

jeg snudde i døra for 2 sommere siden. ga henne en 500lapp og unskyld, men det funket ikke for meg når jeg hørte stemmen og forstod hva det var.
hun spurte masse hvorfor, jeg ville bare dra raskt uten problemer. men det lignet på bildene og så fin ut.

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 months later...
4 timer siden, Karsten skrev:

Der ble tukleren og shawty også ignorert.

du burde ikke ignorere  shawty som kommer med en del nyttig info men kazumi som åpenlig reklamerer creampie og uten gummi sex, pluss ikke oppgir at hun er trans. hun på høyre side er også trans og reklamerer sex uten. jeg synes dette er HELT JÆVLIG både for jentene og andre hetero horekunder men Norge er fritt land. 

mvh

Endret av shawty lo
  • Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
5 timer siden, Karsten skrev:

Der ble tukleren og shawty også ignorert.

Fordi? Er ikke dette nyttig informasjon?

  • Like 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, Tukleren skrev:

Hele tranny crewet som er ute å går. Er det Mizuno i midten?

 

Kazumi.jpg

Se der ja. Jeg skrev om muzino jenta (mannen?) og der ble det diskusjon sist gang om hun var trans. Åssen fant du dette bilde? Nå kan jeg vel si meg enig i at hun er trans. Takk for at du deler, dette er nyttig info for folk. Litt kjipt kjerringa juger om det, personlig bryr jeg meg ikke men for andre er det svært viktig at dama de møter ikke er transe.  Hele den gjengen der er spesielle, hun tjukke til høyre drev med massasje på bislet før mener jeg.  Er nok transer hele gjengen .

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Shit, skulle ønske jeg var klar over at forumet her eksisterte før jeg møtte Mizuno haha

Føler meg litt lurt, men uansett hadde jeg en ganske god opplevelse med henne(han?) og det slo meg ikke i det hele tatt at hun er post-op.

  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, Gaggball skrev:

Så hva? Om hun tente deg i utgangspunktet?

Mulig helstekt hund smaker godt, men det er fortsatt hundekjøtt selv om det presentes som storfekjøtt på menyen. Jeg er ikke interessert i å spise hundekjøtt.

Endret av GromX
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Det er nok en tanke bak; få mere salg, kanskje lure noen sjeler....

I Norge skifter kua kjønn når den selges i disken, da har den blitt til oksekjøtt. I Sverige selger man alt under nötkött, altså storfekjøtt.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, GromX skrev:

Mulig helstekt hund smaker godt, men det er fortsatt hundekjøtt selv om det presentes som storfekjøtt på menyen. Jeg er ikke interessert i å spise hundekjøtt.

Om det presenteres som storfe, du bestiller det som storfe og syntes det smakte godt og er fornøyd med måltidet... ?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hva om måltidet ble presentert som storfe, noe du likte og derfor bestilte, og du faktisk ikke syntes at det smakte godt...?

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Gaggball skrev:

Om det presenteres som storfe, du bestiller det som storfe og syntes det smakte godt og er fornøyd med måltidet... ?

Så er det fortsatt ikke greit for meg fordi jeg ikke ønsker å spise hundekjøtt. Det er ikke noe iboende galt med å spise hundekjøtt, men det er ikke noe jeg vil gjøre fordi jeg ikke ser på hunder som mat.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...