Gå til innhold

Angels

Noraider

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Amir30 skrev:

Neij!!

Når jig vender tilbage til Norge bliver jig nødt til at besøge Angels :)

ligger de stadig i samme område?

De har flere leiligheter sentralt i Oslo. Stort sett de samme som før ja

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 3.10.2023 den 18.04, Osloskrukken skrev:

Prøvde Sofia når hun var der nå i september. Veldig søt, hyggelig og deilig dame som kunne masere. Ble godt tatt imot, fin leilighet. Fikk lov å ta på alt unntatt musa. Bra HJ. Skal jeg si noe negativt så må det være at puppene var litt som tomme penal. 7/10

"Pupper som tomme penal" høres litt kjipt ut. Betyr det at de er slappe (som hun skulle ha ammet), små, eller bare ikke silikon harde?

• Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Nikki skrev:

"Pupper som tomme penal" høres litt kjipt ut. Betyr det at de er slappe (som hun skulle ha ammet), små, eller bare ikke silikon harde?

Tomme penal betyr at de er uten blyant og viskelær,,,,,  eller jeg på bærtur nå? 

• Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar

Jeg var nesten kun hos Beata så lenge hun holdt på hos Angels. Etter at hun mistet mange kilo forsvant hun liksom bare. Noen som vet hva hun driver med? Annet sted?

Så - til poenget: Beata at en skravler helt til hun startet på lapdance.... Og jeg lå på magen. Ble alltid kåt på Beata, og det visste hun. Å ha henne naken på fanget var et must....

Aldri noe problem å beføle Beata. Pupper, lår etc.... Men aldri godsakene.

Etter en del massasjer tror jeg Beata ble litt lei, og etterhvert var det ikke lingam eller hj. Det var mer i retning av mishandling. Pikken fikk litt for hard behandling og jeg fikk problemer med å komme.

Så da var de eventyrene over....

• Like 3
Lenke til kommentar
6 timer siden, karsten skrev:

Jeg var nesten kun hos Beata så lenge hun holdt på hos Angels. Etter at hun mistet mange kilo forsvant hun liksom bare. Noen som vet hva hun driver med? Annet sted?

Så - til poenget: Beata at en skravler helt til hun startet på lapdance.... Og jeg lå på magen. Ble alltid kåt på Beata, og det visste hun. Å ha henne naken på fanget var et must....

Aldri noe problem å beføle Beata. Pupper, lår etc.... Men aldri godsakene.

Etter en del massasjer tror jeg Beata ble litt lei, og etterhvert var det ikke lingam eller hj. Det var mer i retning av mishandling. Pikken fikk litt for hard behandling og jeg fikk problemer med å komme.

Så da var de eventyrene over....

Er en stund siden hun har vært på Angels nå, men hun driver og oppdaterer på Instagram titt og ofte. Syns hun er blitt fryktelig tynn ja…ser nesten litt ut som et spøkelse. Mulig hun har valgt å satse på kickboksing. Hun var jo litt aktiv med det

• Like 4
Lenke til kommentar

Ja, Beata er nedi 42 KG nå!!! Det er for tynt, spør du meg! Hun kommer ikke tilbake til Angels med det første, tror jeg! Men det kan hende hun dukker opp under seg selv eller FF her i Norge! Hun jobber i Tyskland for det meste nå! Jeg skal gi beskjed om jeg hører fra henne! 

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
34 minutter siden, Chen skrev:

What!? De hadde to, en i Bjørvika og i kvadraturen. Har de kvittet seg meg Bjørvika?

Var der sist i januar…usikker på om noe har skjedd siden da. Tror ikke det. De har en til på  Bislett også

• Like 3
Lenke til kommentar

Sist jeg var der var det en i Bjørvika og en i kvadraturen, den ved Bislett trodde jeg var borte. Synd, for der var det enklest å komme til med bil, bil rundt Oslo S koster jo fort en noen hundre i parkering. Men er Bislett oppe igjen?

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Badetiss skrev:

Sist jeg var der var det en i Bjørvika og en i kvadraturen, den ved Bislett trodde jeg var borte. Synd, for der var det enklest å komme til med bil, bil rundt Oslo S koster jo fort en noen hundre i parkering. Men er Bislett oppe igjen?

Var der sist i oktober så litt usikker

• Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Badetiss skrev:

Den i Bislett er åpne! Møtte Chloe der på fredag i forrige uke

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Er det forresten noen som har vært hos Ali? Hun er jo litt mer formfull, men personlig er ikke jeg noen motstander av det. Hun har vært hos Angels en stund nå men jeg har ennå ikke hørt om hun er verdt å besøke…

Lenke til kommentar
7 minutter siden, PepperOni skrev:

Er det forresten noen som har vært hos Ali? Hun er jo litt mer formfull, men personlig er ikke jeg noen motstander av det. Hun har vært hos Angels en stund nå men jeg har ennå ikke hørt om hun er verdt å besøke…

Sitter å lurer på det samme. Kan melde fra om jeg tar turen. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg var hos Chloe for en god stund siden, hyggelig og flott dame som gav en god massasje, klare grenser. Til tross for en god opplevelse blir det med den ene gangen, men nå er jeg blitt ganske kresen etterhvert.

Endret av Badetiss
  • Like 2
Lenke til kommentar