Gå til innhold

Angels

Noraider

Anbefalte innlegg

Jeg var nesten kun hos Beata så lenge hun holdt på hos Angels. Etter at hun mistet mange kilo forsvant hun liksom bare. Noen som vet hva hun driver med? Annet sted?

Så - til poenget: Beata at en skravler helt til hun startet på lapdance.... Og jeg lå på magen. Ble alltid kåt på Beata, og det visste hun. Å ha henne naken på fanget var et must....

Aldri noe problem å beføle Beata. Pupper, lår etc.... Men aldri godsakene.

Etter en del massasjer tror jeg Beata ble litt lei, og etterhvert var det ikke lingam eller hj. Det var mer i retning av mishandling. Pikken fikk litt for hard behandling og jeg fikk problemer med å komme.

Så da var de eventyrene over....

• Like 4
6 timer siden, karsten skrev:

Jeg var nesten kun hos Beata så lenge hun holdt på hos Angels. Etter at hun mistet mange kilo forsvant hun liksom bare. Noen som vet hva hun driver med? Annet sted?

Så - til poenget: Beata at en skravler helt til hun startet på lapdance.... Og jeg lå på magen. Ble alltid kåt på Beata, og det visste hun. Å ha henne naken på fanget var et must....

Aldri noe problem å beføle Beata. Pupper, lår etc.... Men aldri godsakene.

Etter en del massasjer tror jeg Beata ble litt lei, og etterhvert var det ikke lingam eller hj. Det var mer i retning av mishandling. Pikken fikk litt for hard behandling og jeg fikk problemer med å komme.

Så da var de eventyrene over....

Er en stund siden hun har vært på Angels nå, men hun driver og oppdaterer på Instagram titt og ofte. Syns hun er blitt fryktelig tynn ja…ser nesten litt ut som et spøkelse. Mulig hun har valgt å satse på kickboksing. Hun var jo litt aktiv med det

• Like 4