Gå til innhold

Første møte med shemale


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Neste uke skal jeg besøke Oslo, og planlegger et første møte med en shemale.

Hun må være feminin og ikke for brutal.

Så langt er jeg veldig fristet til å møte Nic Noguera eller Antonella. Noen som kan gi meg en anbefaling eller er det andre jeg heller bør vurdere?

Lenke til kommentar

Antonella er bra, hun har jeg gledet meg til skulle komme tilbake. Og hun har vært borte lenge, er vel ikke blant de som kommer så ofte til Norge. Bildene lyver ikke. Er behaglig å være sammen med, så egner seg for førstereis...

Lenke til kommentar
Jeg registrerer at dere omtaler disse skapningene som "hun". Er de ikke teknisk sett menn med silikonpupper?

Opplys gjerne en uvitende stakkar.

Enten de var født som kvinne eller mann, vil de nok helst oppfattes som representant for sitt "nye" kjønn. Det er vel et spørsmål om respekt, selv for det man ikke helt forstår.

Lenke til kommentar

Vel, et velkjentt uttrykk på nettet sier ""there are no chicks with dicks, only dudes with tits" og biologisk sett er det fakta, men som sagt handler det om egenindividualiet og hvilket kjønn man identifiserer seg selv med. Og for oss utenforstående bir det bare å respektere det valget de tar og leve med det.

Jeg må ærlig innrømme at tankene har streifet hvordan det er å være sammen med et slikt individ, men siden jeg er full "no homo" type, så har det blitt med fantasien. Ellers er jeg nysgjerrig på hvordan stemmene, puppene, sexen og generelle opplevelsen er.

Men det blir vel et livets mysterier jeg aldri vil få svar på.

Lenke til kommentar

Nå hadde jeg pult damer i snart 40 år, og begynnte vel egentlig å gå litt lei. Men jeg er fortsatt like kåt som jeg alltid har vært. Så jeg tenkte jeg skulle prøve noe annet, og har truffet en 3 -4 TS. Antonella som jeg har anbefalt her tente meg når jeg så bildene av henne, så jeg tok en sjanse. Og angret ikke. Hun var dritsexy synes jeg. Så hvis man liker å pule, nyter å ha sex, og har lyst til å prøve noe annet, er det vel bare å kjøre på. Har aldri hatt noen homotilbøyligheter, og har aldri latt noen mann prøve seg på rassen min. Heller ikke Antonella. Det er bare å gi dem beskjed om å holde fingra ta fatet. Men som sagt, enkelte av transene er dritsexy, og går mange jenter en høy gang. Grua meg litt til å ta en kuk i kjeften, men det var ikke noe problem, og når du i tillegg får på en dong, er det egentlig like interessant som å se på dagsrevyen... :ugeek:

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
Gjest paal_erik_68

Vil nok si at det finnes noen forskjellige "utgaver" av disse.

Shemale/transer/ladyboy

Mange omtaler disse som like. Noe som i mine øyne er feil.

Kom akkurat fra Thailand, og der er det en god del ladyboy´s. Født som mann, men føler seg som kvinne og omtaler seg som kvinne.

Den mest ansiktspene og deilige jeg har sett på mine turer i Thailand (3x) er en LB (ladyboy) har enda ikke krysset "grensen" selv om tanken har vært der. Snakket med henne nå på siste tur og det var ei charmerende dame.

Forskjell også på post-op og pre-op ;)

Noen av de shemale jeg har sett på RE, har ikke noe kvinnelig over seg. Og vil heller betegne de som transer

Skal ikke se bort ifra at jeg krysser grensen med en ladyboy en gang i fremtiden?

Lenke til kommentar
  • 10 months later...

Generelt kan man si at de latinoene er aktive og dominerende og liker god rå sex. Thaiene er mer passive oh liker mykere sex. Men ingen er da brutale og tar hensyn til dine grenser. Skal du ta din anale jomfrudom gjør det hos en shemale som vet hva det dreier seg om, ikke hos i dame med plastikkdildo.

Unntak finnes selvsagt.

Lenke til kommentar

Takk for svaret. Generelt liker jeg utseende på latinerne best. Men bildene av dere enorme peniser gjør meg nervøs, understreket av mer direkte tekst.

Din melding med råd om konkret shemale er et godt tips.

Lenke til kommentar

Jeg elsker også å bli pult analt, men jeg står over treff med menn eller transvesitter. Min løsning på behovet er påspenningsdildo. Særlig kan jeg anbefale produkter fra Doc Johnson. Likte spesielt godt Realistic8. Det er en 8 tommers dildo som festes til sele med et Vac-U-Lock system. Jeg behøver ikke å være redd for konsekvensene dersom gummien sprekker.

Lenke til kommentar
Takk for svaret. Generelt liker jeg utseende på latinerne best. Men bildene av dere enorme peniser gjør meg nervøs, understreket av mer direkte tekst.

Din melding med råd om konkret shemale er et godt tips.

Photoshop og andre redigeringsprogrammer drar ofte størrelsen på utstyret litt. Fine store peniser har noen, men også shemalene skryter som regel på seg et par - tre cm. Akkurat som oss andre når vi forteller om fiskehistorier og andre stive ting.

Lenke til kommentar
  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...