Gå til innhold

Politiet avslørte bordell i Oslo


Rufus

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jossen skrev:

Ikke la dere bløffe. Bevis på at du har fått behandla snoppen.. Det er det som teller  :) Når det er sagt er det i min verden greit at østmafiaen ikke får regjere så onkel moralistblå er nok på riktig spor her.  :)

Du må ikke tas mens du får behandling . Det holder med at du har forsøkt å kjøpe seksuelle tjenester. 

Lenke til kommentar
18 timer siden, Jossen skrev:

Ikke la dere bløffe. Bevis på at du har fått behandla snoppen.. Det er det som teller  :) Når det er sagt er det i min verden greit at østmafiaen ikke får regjere så onkel moralistblå er nok på riktig spor her.  :)

En kjent jenta er i samarbeid med onkel…pass pa

Lenke til kommentar

Samarbeider med politiet angående politisaken antageligvis.  Helt sikkert ikke noe farlig å besøke henner. Hun ønsker helt sikkert å la sin egen butikk være åpen. Hva skal hun ellers tjene penger på?

Lenke til kommentar
5 minutter siden, GrumpyViking skrev:

Når vi er inne på det; er det noen rutiner som anbefales for å holde sin sti ren i denne hobbyen?

 

å bruke cash, istedet for vipps, som flere i denne saken har gjort

  • Like 1
Lenke til kommentar
20 timer siden, kattronder skrev:

å bruke cash, istedet for vipps, som flere i denne saken har gjort

Ja, såpass har jeg forstått. Men jeg synes det er hårreisende at man må snike seg rundt hjørnet for litt hygge, men kan stå nesten helt åpent å selge dop i Brugaten.

Sier litt om samfunnet Norge har blitt, hva er så farlig med samtykkende hygge mellom to voksne selv om det utveksles penger.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...