Gå til innhold

Søker penge slave.


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg søker etter en pengeslave som kanskje er verd å være min ydmykende slave tøs som vil avlyde vær ting jeg ber deg om .Det er alt i fra å vipse meg penger være gang jeg ber om det .få ydmykende oppgaver som skal utføres til punkt og prikke .Kansje du får belønning med med å smake mitt spytt  eller kanaje vist du er ekstra heldig så kansje du vil du få smake på din mistress urin.Kontrakt blir skrevet og begge skriver under .Vist du tror du er verd å være min penge slave så ta kontakt så vurdere jeg deg .Hilsen kinkydame 45 

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 10 months later...
  • 1 month later...
På 19.11.2023 den 2.34, charioten skrev:

Anbefales på det sterkeste.

Dette er ikke noe alle kan. Findom er en kunst. Mona er på ekte og har erfaring.

 

Jeg er mann, men kan godt lage en coin wallet du kan overføre penger til.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 27.9.2023 den 23.03, charioten skrev:

Ja ?

Misforstått men ganske utbredt fetish dette 

Ja for noen få! Jeg hadde en eskorte venninne så hadde en slik kunde. Han vipset NOK 5000 og like etterpå kom det ett bilde av hva som så ut som sed på ett spisebord. Han ble kåt av å vipps stalke henne og fikk utløsning 🤷‍♂️
 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, johnlogan skrev:

Ja for noen få! Jeg hadde en eskorte venninne så hadde en slik kunde. Han vipset NOK 5000 og like etterpå kom det ett bilde av hva som så ut som sed på ett spisebord. Han ble kåt av å vipps stalke henne og fikk utløsning 🤷‍♂️
 

Tror det beste for han er ringe fastlegen. 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, LoveOWO skrev:

Tror det beste for han er ringe fastlegen. 

Hvorfor det?

Jeg er overhodet ikke en woker, da ville jeg nok ikke vært her og gjort det jeg gjør, men når det kommer til seksuelle preferanser tror jeg dette oxo er mer utbredt enn vi tenker til vanlig.  Vi i Norge er en liten provins i utkanten av Europa.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Hvorfor det?

Jeg er overhodet ikke en woker, da ville jeg nok ikke vært her og gjort det jeg gjør, men når det kommer til seksuelle preferanser tror jeg dette oxo er mer utbredt enn vi tenker til vanlig.  Vi i Norge er en liten provins i utkanten av Europa.

Aner ikke hva en woker er for noe. 

Jeg vet at det finnes mange rare, for meg, seksuelle fantasier. 

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...