Gjest Skrevet Mai 26, 2022 Share Skrevet Mai 26, 2022 Jeg søker etter en pengeslave som kanskje er verd å være min ydmykende slave tøs som vil avlyde vær ting jeg ber deg om .Det er alt i fra å vipse meg penger være gang jeg ber om det .få ydmykende oppgaver som skal utføres til punkt og prikke .Kansje du får belønning med med å smake mitt spytt eller kanaje vist du er ekstra heldig så kansje du vil du få smake på din mistress urin.Kontrakt blir skrevet og begge skriver under .Vist du tror du er verd å være min penge slave så ta kontakt så vurdere jeg deg .Hilsen kinkydame 45 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Mai 27, 2022 Share Skrevet Mai 27, 2022 Har det rablet? Kokko. 4 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 27, 2022 Share Skrevet Mai 27, 2022 52 minutter siden, LoveOWO skrev: Har det rablet? Kokko. Haha, tror det. Penge slave. Er det noen som gidder å bli med på det ?🤣🤣 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 30, 2022 Share Skrevet Oktober 30, 2022 Det skal være meg en ære å tjene Dem Gudinne Siter Lenke til kommentar
charioten Skrevet September 27, 2023 Share Skrevet September 27, 2023 På 27.5.2022 den 16.27, Gjest skrev: Haha, tror det. Penge slave. Er det noen som gidder å bli med på det ?🤣🤣 Ja ? Misforstått men ganske utbredt fetish dette Siter Lenke til kommentar
charioten Skrevet November 19, 2023 Share Skrevet November 19, 2023 Anbefales på det sterkeste. Dette er ikke noe alle kan. Findom er en kunst. Mona er på ekte og har erfaring. Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet November 21, 2023 Share Skrevet November 21, 2023 På 19.11.2023 den 2.34, charioten skrev: Anbefales på det sterkeste. Dette er ikke noe alle kan. Findom er en kunst. Mona er på ekte og har erfaring. Jeg er mann, men kan godt lage en coin wallet du kan overføre penger til. Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 På 27.9.2023 den 23.03, charioten skrev: Ja ? Misforstått men ganske utbredt fetish dette Ja for noen få! Jeg hadde en eskorte venninne så hadde en slik kunde. Han vipset NOK 5000 og like etterpå kom det ett bilde av hva som så ut som sed på ett spisebord. Han ble kåt av å vipps stalke henne og fikk utløsning 🤷♂️ Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 Akkurat nå, johnlogan skrev: Ja for noen få! Jeg hadde en eskorte venninne så hadde en slik kunde. Han vipset NOK 5000 og like etterpå kom det ett bilde av hva som så ut som sed på ett spisebord. Han ble kåt av å vipps stalke henne og fikk utløsning 🤷♂️ Tror det beste for han er ringe fastlegen. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 11 minutter siden, LoveOWO skrev: Tror det beste for han er ringe fastlegen. Hvorfor det? Jeg er overhodet ikke en woker, da ville jeg nok ikke vært her og gjort det jeg gjør, men når det kommer til seksuelle preferanser tror jeg dette oxo er mer utbredt enn vi tenker til vanlig. Vi i Norge er en liten provins i utkanten av Europa. Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 1 time siden, Tototre skrev: Hvorfor det? Jeg er overhodet ikke en woker, da ville jeg nok ikke vært her og gjort det jeg gjør, men når det kommer til seksuelle preferanser tror jeg dette oxo er mer utbredt enn vi tenker til vanlig. Vi i Norge er en liten provins i utkanten av Europa. Aner ikke hva en woker er for noe. Jeg vet at det finnes mange rare, for meg, seksuelle fantasier. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 Beginning in the 2010s, it came to encompass a broader awareness of social inequalities such as racial injustice, sexism, and denial of LGBT rights. Tenk SV. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg