Gå til innhold

Er reddit siden borte?

Featured Replies

Skrevet

Får opp forbidden når jeg prøver å gå inn på den. Gjelder dette flere?

Skrevet

Funker den 👍

Skrevet

Hvilken subreddit er dette?

Skrevet

Den fungerer fint hos meg, i alle fall.

Håper det ordner seg. 🙂

Skrevet

Vil noen legge ut adressen..?

Skrevet

Den er fortsatt oppe ja, var bare litt nedetid eller noe sånt i går

Skrevet

Sikkert lurt å ikke nevne siden - og i hvert fall ikke legge ut adressen.

Jeg tror det er en grunn til dette, for å si det sånn. Jeg tror også det er en grunn til at ikke alle er invitert, f.eks. de som stiller slike spørsmål i åpent forum.

Skrevet

Det har vært så lite aktivitet der i det siste at det ikke er store grunnen til å besøke den lenger...

Skrevet
På 21.1.2022 den 12.51, Arnesko skrev:

Det har vært så lite aktivitet der i det siste at det ikke er store grunnen til å besøke den lenger...

Enig der. Kom inn og så det eneste nye var om transer..

• 2 weeks later...
Skrevet

Tar gjerne imot en PM med link.  :-)

Skrevet

Samme her

Skrevet

me2

Skrevet

me3

Skrevet

Me4, fant link men trenger invite

Skrevet
På 7.2.2022 den 20.24, Mann24 skrev:

Me4, fant link men trenger invite

Du trenger ikke invite om du har vært aktiv her, noe du ikke ser ut til å ha vært. Jeg refererte til min profil her og ble akseptert. 

Skrevet

Åja, har ikke hatt bruker tidligere, har bare lest hva folk har skrevet

Skrevet
3 timer siden, Mann24 skrev:

Åja, har ikke hatt bruker tidligere, har bare lest hva folk har skrevet

De som driver reddit siden vil bare ha folk der som deler. Sist jeg var innom var den uansett helt ubrukelig, noe som er synd. 

Skrevet
8 timer siden, Trøndern skrev:

De som driver reddit siden vil bare ha folk der som deler. Sist jeg var innom var den uansett helt ubrukelig, noe som er synd. 

Det er viktig at vi legger inn anmeldelser der for at den skal fungere. Jeg har forsøkt å gjøre det, selv om opplevelsen med damen er verken/eller. Imidlertid har reddit en stor svakhet - nemlig at trådene og anmeldelsene blir borte. På den måten at om du kommenterer en anmeldelse som er tre måneder gammel, løftes den ikke fram slik det skjer her på Noresk, og ingen ser den. Men det fine der er jo at man kan skrive mer direkte, i og med at siden ikke er åpen og Onkel antakelig ikke følger med like godt som her. I motsetning til på RE er det mulig å skrive om priser, sted, osv, og man kan kommentere damer som har blokkert for kommentarer på RE. 

Skrevet

Jeg tar gjerne imot link på pm, hvis noe kunne tenke seg å sende? 

Skrevet

Vil gjerne ha link til reddit hvis noen har, send på PM

Skrevet

Tar også en link på pm om mulig

Skrevet

Vil også gjerne ha en link hvis det er mulig

Skrevet

faen altså slutt å spam etter link. man går på google, søker etter følgende "reddit noresk" første treff

Skrevet

0 medlemmer ja. Ikke rart det er dårlig med anmeldelser der da…

Skrevet
13 timer siden, Rufus skrev:

0 medlemmer ja. Ikke rart det er dårlig med anmeldelser der da…

Sjekket nettopp. Var da 241 medlemmer, 5 online.