Gå til innhold

Er reddit siden borte?


Gjest

Anbefalte innlegg

Sikkert lurt å ikke nevne siden - og i hvert fall ikke legge ut adressen.

Jeg tror det er en grunn til dette, for å si det sånn. Jeg tror også det er en grunn til at ikke alle er invitert, f.eks. de som stiller slike spørsmål i åpent forum.

Lenke til kommentar
På 21.1.2022 den 12.51, Arnesko skrev:

Det har vært så lite aktivitet der i det siste at det ikke er store grunnen til å besøke den lenger...

Enig der. Kom inn og så det eneste nye var om transer..

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 7.2.2022 den 20.24, Mann24 skrev:

Me4, fant link men trenger invite

Du trenger ikke invite om du har vært aktiv her, noe du ikke ser ut til å ha vært. Jeg refererte til min profil her og ble akseptert. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Mann24 skrev:

Åja, har ikke hatt bruker tidligere, har bare lest hva folk har skrevet

De som driver reddit siden vil bare ha folk der som deler. Sist jeg var innom var den uansett helt ubrukelig, noe som er synd. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Trøndern skrev:

De som driver reddit siden vil bare ha folk der som deler. Sist jeg var innom var den uansett helt ubrukelig, noe som er synd. 

Det er viktig at vi legger inn anmeldelser der for at den skal fungere. Jeg har forsøkt å gjøre det, selv om opplevelsen med damen er verken/eller. Imidlertid har reddit en stor svakhet - nemlig at trådene og anmeldelsene blir borte. På den måten at om du kommenterer en anmeldelse som er tre måneder gammel, løftes den ikke fram slik det skjer her på Noresk, og ingen ser den. Men det fine der er jo at man kan skrive mer direkte, i og med at siden ikke er åpen og Onkel antakelig ikke følger med like godt som her. I motsetning til på RE er det mulig å skrive om priser, sted, osv, og man kan kommentere damer som har blokkert for kommentarer på RE. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...