Gå til innhold

Norske Anine


Karsten

Anbefalte innlegg

På 8.1.2024 den 14.01, Tototre skrev:

Heller litt malurt i begeret til Anine, så får heller en av dere gutta som har vært hos henne komme med motgift: hun er dårlig på bj og har i perioder hatt kjæreste.  Forteller en kamerat av meg som har vært hos henne.  Nok til at jeg styrer langt unna, selv om hun ser bra ut.

Har møtt hun flere ganger og syns absolutt ikke hun gir dårlige blow jobs. Nå er det jo også sånn at alle liker forskjellig, så selv om kompisen din ikke syns det var 10/10 så betyr ikke det at hun er dårlig nødvendigvis?! Kan også være utstyret hans som ikke var tiltalende. Og det med kjæreste har jeg ikke fått med meg. Vet hun har datet, men det må vel være lov. Og man går vel ikke til disse jentene på leting etter kone/dame. Så det spiller vel ingen rolle om hun har en type. Ikke for min del hvertfall. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 10.1.2024 den 1.32, Abe68 skrev:

Har møtt hun flere ganger og syns absolutt ikke hun gir dårlige blow jobs. Nå er det jo også sånn at alle liker forskjellig, så selv om kompisen din ikke syns det var 10/10 så betyr ikke det at hun er dårlig nødvendigvis?! Kan også være utstyret hans som ikke var tiltalende. Og det med kjæreste har jeg ikke fått med meg. Vet hun har datet, men det må vel være lov. Og man går vel ikke til disse jentene på leting etter kone/dame. Så det spiller vel ingen rolle om hun har en type. Ikke for min del hvertfall. 

Det är bara bj med kondom?

Lenke til kommentar

Ikke verdt prisen, selv bj med kondom. Kan like gjerne bruke høyrehanda. Folk for ta sin egen risikovurdering men bj med kondom har jeg aldri skjønt meg på. Spiser folk godteri med emballasje på også?

Lenke til kommentar
15 timer siden, Abe68 skrev:

Jeg har fått uten av henne. 

Samme her, hun sa hun ikke vanligvis gjorde det, men jeg passerte tydeligvis nåløyet der :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 7.6.2023 den 18.37, Norse skrev:

Noen som husker Lille Mia?

Hadde leilighet i Arnstein Arnebergsvei på Lysaker...pen petite brunette...avtalte treff for en god del år siden...men fant ikke leiligheten...den var også diskré ...og tiden rant desverre ut...(var dårleg med Google da ommrådet nettopp var bygd ferdig)

Det er ikke hun da. Aldri vært brunette eller bodd der. Kjenner hun godt. Og hvorfor legger du ut adressen? Respektløst ovenfor eskorten!

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Håpløse greier. Hvis man ikke kommuniser slik hun liker blir det ikke noe av. 

0 av 6 på terningkast her. Sykt håpløs

Lenke til kommentar

Håpløse greier. Hvis man ikke kommuniser slik hun liker blir det ikke noe av. 

0 av 6 på terningkast her. Sykt håpløs

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, DizzKneeLand skrev:

Håpløse greier. Hvis man ikke kommuniser slik hun liker blir det ikke noe av. 

0 av 6 på terningkast her. Sykt håpløs

Å? Ikke opplevd det med henne. Jeg er veldig fan av anine, vet hun er sykt nøye med hvem hun treffer men ikke opplevd hun som slik du siterer. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Revenger skrev:

Komm. som hun liker? Kan du utdype? Apa, enig right?

Jeg har ikke kommunisert med henne, men har snakket med folk som faktisk har truffet henne.  Vel, de kan jo lyve?  Det å kontakte en eskorte for å gjøre en avtale bør være enkelt.  Mange av jentene skriver oxo i annonsene sine hva de ønsker at du skal skrive.  Les, pugg og gjør det hun ber deg om.  ENKELT.  Om du kan lese.

Får du ikke svar, eller blir avvist på annen måte, så kan du faktisk få lov til å sende meg PM med eks. på hva du sender til eskorter, så skal jeg gi teksten din en vurdering og kanskje hjelpe deg litt.  Fordi jeg er i godt humør i dag!

På 3.2.2024 den 22.44, Abe68 skrev:

Å? Ikke opplevd det med henne. Jeg er veldig fan av anine, vet hun er sykt nøye med hvem hun treffer men ikke opplevd hun som slik du siterer. 

Jeg er ikke fan av @Abe68 pga at han glemmer stor forbokstav i Anine.  Kanskje dette er et uttrykk for at han ønsker å fornedre henne?  Det er mye seksuell frustrasjon hos mange her på forumet.  

Det du skriver om at hun er sykt nøye blir et rødt flagg for meg.  Da er hun nok oxo av den ikke-ta-her og ikke-ta-der prinsessen som kanskje alltid har fått det akkurat slik som hun vil?  Kun omgitt av beundrere som har nesen i grusen foran henne.  For de er nøye utvalgt av henne.  Kanskje jeg er helt på vidda, for jeg ser jo at @Jeff Pezos kanskje har likt henne?  Er hun bra?

  • Like 2
Lenke til kommentar
52 minutter siden, Solitaire skrev:

@Tototre har vi med en norsklærer å gjøre her? Voldsomt til pirking på rettskriving 😅

Kanskje det?  eller psykolog, professor, politimester eller astrofysiker.  Enkelt forklart er jeg vel egentlig en horekunde med allsidige interesser.  Eks. du nevner henger nok mest sammen med egen projisering, bort fra egne bevisste og ubevisste stave- og rettskrivningsfeil her på forumet.  Men det er den underliggende skepsisen til @Abe68 sitt forsvar for Anine som tenner meg her.  Og han forsvarer henne ganske godt, det skal han ha!

Lenke til kommentar
På 9.2.2024 den 21.18, Tototre skrev:

Jeg har ikke kommunisert med henne, men har snakket med folk som faktisk har truffet henne.  Vel, de kan jo lyve?  Det å kontakte en eskorte for å gjøre en avtale bør være enkelt.  Mange av jentene skriver oxo i annonsene sine hva de ønsker at du skal skrive.  Les, pugg og gjør det hun ber deg om.  ENKELT.  Om du kan lese.

Får du ikke svar, eller blir avvist på annen måte, så kan du faktisk få lov til å sende meg PM med eks. på hva du sender til eskorter, så skal jeg gi teksten din en vurdering og kanskje hjelpe deg litt.  Fordi jeg er i godt humør i dag!

Jeg er ikke fan av @Abe68 pga at han glemmer stor forbokstav i Anine.  Kanskje dette er et uttrykk for at han ønsker å fornedre henne?  Det er mye seksuell frustrasjon hos mange her på forumet.  

Det du skriver om at hun er sykt nøye blir et rødt flagg for meg.  Da er hun nok oxo av den ikke-ta-her og ikke-ta-der prinsessen som kanskje alltid har fått det akkurat slik som hun vil?  Kun omgitt av beundrere som har nesen i grusen foran henne.  For de er nøye utvalgt av henne.  Kanskje jeg er helt på vidda, for jeg ser jo at @Jeff Pezos kanskje har likt henne?  Er hun bra?

Når jeg møtte henne for noen år siden, tipper det var omtrent da hun begynte i gamet, så var hun i tillegg til å være jævla digg, veldig kul og ikke spes prippen.

Hun ga meg en digg GFE med både OWO og DFK, og hun var ganske keen på at jeg skulle komme tilbake, alt i alt, knallopplevelse for min del.

Men jeg er både handsome og strør rundt meg med cash, som om det skulle gå av mote i morgen, kanskje det spilte inn her, ikke vet jeg 😎

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Du har nok opplevd en First mover advantage - alltid gull å starte tidlig før damene setter på cruisekontrollen. I starten vet de ikke bedre enn å kjøre full GFE😍

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...