Gå til innhold

Norske Anine


Karsten

Anbefalte innlegg

Ja, veldig hyggelig og søt jente når man vel møter hun. Kan være vanskelig å avtale tid men holder det hun lover når det er avtalt. Alle bildene på RE er ekte. Liten og petit jente for de som liker det, har en perfekt kropp for min smak. Små deilige bryst og trang!!! Diskret leilighet, kan være vanskelig å finne første gang. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 year later...
På 4.1.2022 den 13.39, Logan120 skrev:

Ja, veldig hyggelig og søt jente når man vel møter hun. Kan være vanskelig å avtale tid men holder det hun lover når det er avtalt. Alle bildene på RE er ekte. Liten og petit jente for de som liker det, har en perfekt kropp for min smak. Små deilige bryst og trang!!! Diskret leilighet, kan være vanskelig å finne første gang. 

Noen som husker Lille Mia?

Hadde leilighet i Arnstein Arnebergsvei på Lysaker...pen petite brunette...avtalte treff for en god del år siden...men fant ikke leiligheten...den var også diskré ...og tiden rant desverre ut...(var dårleg med Google da ommrådet nettopp var bygd ferdig)

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Hei, noen som kjenner til hvor i Lillestrøm område hun holder til? Og er bildene på RE av hu blonde ekte i forhold til virkelighet, ser det har vært andre bilder på profilen tidligere som ikke samsvarer med di som er nå?

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Anine er veldig bra. Møtt hun flere ganger både middag, hotel og hos hun. Slank og fine silikon pupper. Morsom å prate med, sykt fin leilighet som er ren og delikat. Renslig og fin kropp. Hun treffer ikke mange da hun har det som hobby har jeg skjønt. Hun kan være vanskelig å få time hos, men det er mer fordi hun ikke er desp og gjør dette så ofte trur jeg. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Jeg har møtt henne for noen år siden, husker ikke helt, men minst 3-4 år siden, hun var helt nydelig og veldig kul jente.

Nesten rart hun er single egentlig, kan ikke fatte det, men flaks for oss griser.

Lenke til kommentar
På 4.1.2022 den 12.53, Karsten skrev:

Hei

Er det noen som kjenner til eller har besøkt norske Anine som visstnok holder til i Lillestrømsområdet..? Annonserer på RE og ligger i øvre prisnivå, men kvalitet koster.

K

Besøkte henne fr ca 4 år siden hjemme hos henne. I en ny blokk i nærheten av Skårer mener jeg. Fin jente det, helt ok. Da var hun nok fersk i gamet.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ingenting av spice på hennes OF. Bare bilder.

Skjønner ærlig ikke at folk er villig til å betale for bilder som er helt gratis overalt på internett,

Sex skjønner jeg fordi det er en opplevelse, men bilder "blows my mind"

Lenke til kommentar
50 minutter siden, Mr.Darksoul skrev:

Ingenting av spice på hennes OF. Bare bilder.

Skjønner ærlig ikke at folk er villig til å betale for bilder som er helt gratis overalt på internett,

Sex skjønner jeg fordi det er en opplevelse, men bilder "blows my mind"

Alle er forskjellig. Finnes de som tenner på ballonger.

 

Ligger vel 214 videoer på siden hennes. Og når den første uka er gratis så må det vel kunne sies å være en god deal, for å få vurdert varene bedre før kjøp. :)

Lenke til kommentar

Heller litt malurt i begeret til Anine, så får heller en av dere gutta som har vært hos henne komme med motgift: hun er dårlig på bj og har i perioder hatt kjæreste.  Forteller en kamerat av meg som har vært hos henne.  Nok til at jeg styrer langt unna, selv om hun ser bra ut.

Endret av Tototre
Staveleif
  • Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Heller litt malurt i begeret til Anine, så får heller en av dere gutta som har vært hos henne komme med motgift: hun er dårlig på bj og har i perioder hatt kjæreste.  Forteller en kamerat av meg som har vært hos henne.  Nok til at jeg styrer langt unna, selv om hun ser bra ut.

Søren da, hadde tenkt meg dit på torsdag…

Kan det stemme at hun er dårlig på bj a, står jo her blått på blått at folk sier hun er flink på det. Skulle jo tro man fikk litt trening etterkvart..

 

 

IMG_2086.jpeg

Endret av Saitolaito
Lenke til kommentar

@Saitolaito Du vet jo hvordan det er med egenreklamen?  For det er hun som du siterer der, regner jeg med.  Nå er det nesten så jeg skriver litt om Tesla...men holder det tilbake.  Syns vel at de som har besøkt henne bør forsvare hennes bj, eller?

 

PS

det om Tesla ville vært noe mindre flatterende for merket, så se på det som skjult antireklame

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 30.12.2023 den 19.10, xxman69 skrev:

Besøkte henne fr ca 4 år siden hjemme hos henne. I en ny blokk i nærheten av Skårer mener jeg. Fin jente det, helt ok. Da var hun nok fersk i gamet.

Litt spesielt å legge ut hvor konkret damene holder til da. Du er vel opptatt av diskresjon og burde respektere diskresjonen til jenta du evt er hos også?! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, Abe68 skrev:

Litt spesielt å legge ut hvor konkret damene holder til da. Du er vel opptatt av diskresjon og burde respektere diskresjonen til jenta du evt er hos også?! 

Synes ikke dette var så veldig konkret, og kan absolutt ha en verdi for vi som av og til reiser igjennom området. Annonsører i de få «storbyene» vi har burde angi omtrentlig område de holder til, sparer mye tid for kunden.🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...