Gå til innhold

Thai massasje nærme Askim / Ski?


Oliver856948

Anbefalte innlegg

`Hei.
Har funnet 3 massasje steder som kan virke bra.
Wibun i Askim
Kanskje Ski Thai Massasje
Eller Ban Siri Thai Massasje

Er det noen som vet om noen flere / erfaring med noen av de?
Eller er dette bra steder med litt ekstra? HJ er nok, full pakke er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 17.10.2021 den 0.48, moonman skrev:

hj utføres på alle 3 stedene :) best massasje er askim, min smak da...

Okei. Takk :) Hvor nærme der man bor tenker du man burde ta massasje?

Lenke til kommentar

det er nok litt opp til deg sjøl vil jeg si.nå har ikke jeg noen massasjesalong i nærheten, men tror ikke jeg hadde vært komfortabel med noen som lå i nærområdet.  stedet som ligger mest for seg selv er Ban siri.  askim har inngang fra trafikkert vei, og i ski ser du parkeringen fra veien. i ski ville jeg valgt Wan relax, parkering bak huset og flinkere jenter :) 

Lenke til kommentar
  • 1 year later...
På 19.10.2021 den 22.51, Gjest skrev:

det er nok litt opp til deg sjøl vil jeg si.nå har ikke jeg noen massasjesalong i nærheten, men tror ikke jeg hadde vært komfortabel med noen som lå i nærområdet.  stedet som ligger mest for seg selv er Ban siri.  askim har inngang fra trafikkert vei, og i ski ser du parkeringen fra veien. i ski ville jeg valgt Wan relax, parkering bak huset og flinkere jenter :) 

Har vært innom på Wan relax 3 ganger tror jeg, alltid spontant, men får samme dame hver gang selv om jeg ser det er flere som jobber der. En som ser ganske bra ut til og med, men hvordan går man frem for å booke en man ønsker når det ikke står noe sted hva de heter? 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...