Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Savitar skrev:

Hva er greia med at hele den scammer gjengen fra asker/oslo ligner så jævlig på hverandre. 

Sikkert søsken

Endret av Dirty Harry
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Savitar skrev:

Hva er greia med at hele den scammer gjengen fra asker/oslo ligner så jævlig på hverandre. 

Samle sammen noen bilder, lage meg profil, fikse nytt tlf nr til ny vipps, starte scamming sjøl... Hmmm 

Lenke til kommentar
18 timer siden, Lukas666 skrev:

Noen som har noe på denne jenta?

https://sugardaters.com/no/profile/Pmo-q4wVRn

Er nok scam, ja

"Hei! Jeg skal være ærlig og si at akkurat nå så har jeg ikke så mye tid til det. Er egnt på leting etter noen som kunne lånt meg 2000kr som jeg trenger til dyrlege. Har en kanin som trenger en operasjon ganske snart. Er åpen for å bli bedre kjent og møtes etter at jeg har fått ordnet opp i alt annet først♥️"

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 15.10.2024 den 14.23, Gjest skrev:

Citybox i Oslo eller lux i lillestrøm, begge er selvbetjent

Har noen prøvd å bruke falsk navn på Citybox eller andre hotell?

Ønsker ikke bruke ekte navn men ser at Citybox har følgende krav:

«Guests are required to provide correct contact information when making their bookings.»

«Photo identification must be presented at check-in upon request. Minors under the age of 18 do not have access to Citybox Hotels without adhering to adults.»

• Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, GeorgeClooney skrev:

Har noen prøvd å bruke falsk navn på Citybox eller andre hotell?

Ønsker ikke bruke ekte navn men ser at Citybox har følgende krav:

«Guests are required to provide correct contact information when making their bookings.»

«Photo identification must be presented at check-in upon request. Minors under the age of 18 do not have access to Citybox Hotels without adhering to adults.»

Har møtt et par på Hotel Filip. Også selvbetjent. Men jeg har fått jentene til å booke rom. 

Fordi jeg "ikke er så flink" til slik online greier..hehe

• Like 1
Lenke til kommentar
49 minutter siden, GeorgeClooney skrev:

Andres erfaringer med booking av hotell på falsk navn på Citybox?

Trur ikke det er mulig å booke under falskt navn, med mindre du har legitimasjon, bankID og tlf under et annet navn da.

• Like 1
Lenke til kommentar
45 minutter siden, Lukas666 skrev:

Trur ikke det er mulig å booke under falskt navn, med mindre du har legitimasjon, bankID og tlf under et annet navn da.

Må vel ikke bruke BankID for å booke ett hotellrom. Trenger mobilnummer. 

Du kan fylle ut hva man vil på Citybox sin side på navn og adresse, så spørsmålet er om de faktisk kontrollerer ID når du sjekker inn på automaten. Noen som har testet?

• Like 1
Lenke til kommentar
24 minutter siden, GeorgeClooney skrev:

Du kan fylle ut hva man vil på Citybox sin side på navn og adresse, så spørsmålet er om de faktisk kontrollerer ID når du sjekker inn på automaten. Noen som har testet?

Åja, sånn ja. Ikke booket selv men trodde det var slik.

• Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, GeorgeClooney skrev:

Aldri blitt bedt om ID på Citybox. De har jo heller ikke noen resepsjon. Men noen ansatte jobber på "bakrommet" der.

Riktig mobilnummer er det nok greit å bruke nå, for de har lagt om til at du får romnummer sendt til mobilen når du sjekker inn og betaler på automaten der. 

Rett etter at de hadde lagt om til den ordningen, og jeg hadde brukt random mobilnummer på bookingen, så gikk det jo skeis. Måtte pent gå på bakrommet og spørre hvilket rom jeg hadde - litt pinlig, men oppga bare mitt fake nick... og det gikk bra

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Popper opp noen potensielle i Oslo på sugardaters.com men vet aldri om det er gull eller scam 😅

Har noen erfaring med;

DATTERNDIN6

LISA11235

LACHESIS

SUGARFLYYY101

JUSTME2024

SARAEXCLUSIVE

OLIWKAKE

CELINA_S

KATEHOWARD

IBBIXXX

WHITEANDSWEET

ANDREA00

ANGELBILL

BBLONDIE

CHERRYLOL

HEI12300

SUGERBABYYYYY

SUGASECRET

LINNIII

VANILLA123

CINDERELLA27

Endret av GeorgeClooney
  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Por mi skrev:

Styr unna "littleblondie123", hun ber om vippsbeløp up front. 

Herved rapportert! Ikke la dere lure guttær. Selv om dere er aldri så kåte nå i førjulstida

«Hei ja jeg er åpen for sånt men har hatt noen dårlige og useriøse treff så ønsker helst å motta litt av betalingen først så jeg vet at du er seriøs, da betaler du selvfølgelig mindre når jeg kommer å møter deg.»

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Lasse6969 skrev:

«Hei ja jeg er åpen for sånt men har hatt noen dårlige og useriøse treff så ønsker helst å motta litt av betalingen først så jeg vet at du er seriøs, da betaler du selvfølgelig mindre når jeg kommer å møter deg.»

Tror ikke det er lenge før hun lager ny profil om vi er mange som har tatt kontakt med henne.

Klarte ikke å la være jeg heller.

Ble blokkert etter at jeg sendte mld. Haha

Screenshot_20241217-164611.png

Screenshot_20241217-164537.png

• Thanks 1
Lenke til kommentar