Gå til innhold

Sugardating Oslo

Featured Replies

Skrevet

NNVJ01 eller Nikoline i Oslo er bare scam.

Bildet er profilbildet.

4679420cec10cbe1fce6c085d24debe2aefbd1c3.jpg

• Svar 2.3k
  • Visninger 450.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

God morgen, Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ti

• Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der: Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg

• Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene. Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver da

Posted Images

Skrevet
8 timer siden, Lukas666 skrev:

NNVJ01 eller Nikoline i Oslo er bare scam.

Bildet er profilbildet.

4679420cec10cbe1fce6c085d24debe2aefbd1c3.jpg

Hva er greia med at hele den scammer gjengen fra asker/oslo ligner så jævlig på hverandre. 

Skrevet
23 minutter siden, Savitar skrev:

Hva er greia med at hele den scammer gjengen fra asker/oslo ligner så jævlig på hverandre. 

Sikkert søsken

Endret av Dirty Harry

Skrevet
1 time siden, Savitar skrev:

Samle sammen noen bilder, lage meg profil, fikse nytt tlf nr til ny vipps, starte scamming sjøl... Hmmm 

Skrevet

Tonjeee er falsk profil. Mannlig bruker.

Skrevet
18 timer siden, Lukas666 skrev:

Noen som har noe på denne jenta?

https://sugardaters.com/no/profile/Pmo-q4wVRn

Er nok scam, ja

"Hei! Jeg skal være ærlig og si at akkurat nå så har jeg ikke så mye tid til det. Er egnt på leting etter noen som kunne lånt meg 2000kr som jeg trenger til dyrlege. Har en kanin som trenger en operasjon ganske snart. Er åpen for å bli bedre kjent og møtes etter at jeg har fått ordnet opp i alt annet først♥️"

Skrevet

Noen møtt HOTTIE1999??

Skrevet
På 15.10.2024 den 14.23, Gjest skrev:

Citybox i Oslo eller lux i lillestrøm, begge er selvbetjent

Har noen prøvd å bruke falsk navn på Citybox eller andre hotell?

Ønsker ikke bruke ekte navn men ser at Citybox har følgende krav:

«Guests are required to provide correct contact information when making their bookings.»

«Photo identification must be presented at check-in upon request. Minors under the age of 18 do not have access to Citybox Hotels without adhering to adults.»

Skrevet
8 timer siden, GeorgeClooney skrev:

Har noen prøvd å bruke falsk navn på Citybox eller andre hotell?

Ønsker ikke bruke ekte navn men ser at Citybox har følgende krav:

«Guests are required to provide correct contact information when making their bookings.»

«Photo identification must be presented at check-in upon request. Minors under the age of 18 do not have access to Citybox Hotels without adhering to adults.»

Har møtt et par på Hotel Filip. Også selvbetjent. Men jeg har fått jentene til å booke rom. 

Fordi jeg "ikke er så flink" til slik online greier..hehe

Skrevet

Andres erfaringer med booking av hotell på falsk navn på Citybox?

Skrevet
49 minutter siden, GeorgeClooney skrev:

Andres erfaringer med booking av hotell på falsk navn på Citybox?

Trur ikke det er mulig å booke under falskt navn, med mindre du har legitimasjon, bankID og tlf under et annet navn da.

Skrevet
45 minutter siden, Lukas666 skrev:

Trur ikke det er mulig å booke under falskt navn, med mindre du har legitimasjon, bankID og tlf under et annet navn da.

Må vel ikke bruke BankID for å booke ett hotellrom. Trenger mobilnummer. 

Du kan fylle ut hva man vil på Citybox sin side på navn og adresse, så spørsmålet er om de faktisk kontrollerer ID når du sjekker inn på automaten. Noen som har testet?

Skrevet
24 minutter siden, GeorgeClooney skrev:

Du kan fylle ut hva man vil på Citybox sin side på navn og adresse, så spørsmålet er om de faktisk kontrollerer ID når du sjekker inn på automaten. Noen som har testet?

Åja, sånn ja. Ikke booket selv men trodde det var slik.

Skrevet
4 timer siden, GeorgeClooney skrev:

Aldri blitt bedt om ID på Citybox. De har jo heller ikke noen resepsjon. Men noen ansatte jobber på "bakrommet" der.

Riktig mobilnummer er det nok greit å bruke nå, for de har lagt om til at du får romnummer sendt til mobilen når du sjekker inn og betaler på automaten der. 

Rett etter at de hadde lagt om til den ordningen, og jeg hadde brukt random mobilnummer på bookingen, så gikk det jo skeis. Måtte pent gå på bakrommet og spørre hvilket rom jeg hadde - litt pinlig, men oppga bare mitt fake nick... og det gikk bra

Skrevet

Popper opp noen potensielle i Oslo på sugardaters.com men vet aldri om det er gull eller scam 😅

Har noen erfaring med;

DATTERNDIN6

LISA11235

LACHESIS

SUGARFLYYY101

JUSTME2024

SARAEXCLUSIVE

OLIWKAKE

CELINA_S

KATEHOWARD

IBBIXXX

WHITEANDSWEET

ANDREA00

ANGELBILL

BBLONDIE

CHERRYLOL

HEI12300

SUGERBABYYYYY

SUGASECRET

LINNIII

VANILLA123

CINDERELLA27

Endret av GeorgeClooney

Skrevet

Styr unna "littleblondie123", hun ber om vippsbeløp up front. 

Herved rapportert! Ikke la dere lure guttær. Selv om dere er aldri så kåte nå i førjulstida

Skrevet

Eller forresten hvis noen faktisk later som de sier ja og får er vippsnr av hun så har vi enda mer å gå på da har man mest sannsynlig et ekte navn å gå etter😉

Skrevet
2 timer siden, Por mi skrev:

Styr unna "littleblondie123", hun ber om vippsbeløp up front. 

Herved rapportert! Ikke la dere lure guttær. Selv om dere er aldri så kåte nå i førjulstida

«Hei ja jeg er åpen for sånt men har hatt noen dårlige og useriøse treff så ønsker helst å motta litt av betalingen først så jeg vet at du er seriøs, da betaler du selvfølgelig mindre når jeg kommer å møter deg.»

Skrevet

Ja  klassiker. Noen som har fått fatt på vippsnr??

Skrevet
3 timer siden, Lasse6969 skrev:

«Hei ja jeg er åpen for sånt men har hatt noen dårlige og useriøse treff så ønsker helst å motta litt av betalingen først så jeg vet at du er seriøs, da betaler du selvfølgelig mindre når jeg kommer å møter deg.»

Tror ikke det er lenge før hun lager ny profil om vi er mange som har tatt kontakt med henne.

Klarte ikke å la være jeg heller.

Ble blokkert etter at jeg sendte mld. Haha

Screenshot_20241217-164611.png

Screenshot_20241217-164537.png

Skrevet

Hva er ekte navn på luksushora? Jeg skal finne det ut😉

Skrevet

Tipper bildene også er fake

Skrevet

Det blir litt spesielt når (godt) voksne menn slår knyttneven i bordet og skal samarbeide for å avsløre ungjenter med fullt navn og bilder bare fordi de prøver å lure dere for noen hundrelapper.