Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

På 14.10.2025 den 13.27, karsten skrev:

Er det noen som har vært borte i  brukeren Sofia00 på SD?

Møtte hun i dag, hun skulle ha 3500 for 2 timer uten kondom og ingen forbehold.

MEN når hun satt seg inn i bilen og vi pratet et par ord sammen synes jeg at jeg kjente hun igjen fra en mindre hyggelig opplevelse for underkant et år siden. Og når jeg tenker litt tilbake på det nå, så hadde egentlig hele dialogen samme vibber..

Jeg skal ikke si med 100%sikkerhet at det er samme jenta, men jeg er temmelig sikker på at det er hun. Og i så fall driver hun et scam opplegg på Majorstuen, og den gangen besøkte jeg hun og så fort pengene var overlevert kom "søsteren" hennes så jeg måtte dra og det var ikke snakk om å få tilbake penger, men ble truet med å ringe politi osv..

• Thanks 2
På 31.10.2025 den 14.11, dummy skrev:

Møtte hun i dag, hun skulle ha 3500 for 2 timer uten kondom og ingen forbehold.

MEN når hun satt seg inn i bilen og vi pratet et par ord sammen synes jeg at jeg kjente hun igjen fra en mindre hyggelig opplevelse for underkant et år siden. Og når jeg tenker litt tilbake på det nå, så hadde egentlig hele dialogen samme vibber..

Jeg skal ikke si med 100%sikkerhet at det er samme jenta, men jeg er temmelig sikker på at det er hun. Og i så fall driver hun et scam opplegg på Majorstuen, og den gangen besøkte jeg hun og så fort pengene var overlevert kom "søsteren" hennes så jeg måtte dra og det var ikke snakk om å få tilbake penger, men ble truet med å ringe politi osv..

Hun er kjent for å være scam. Holder til på Majorstuen. Men hva skjedde med møtet ditt? Ble det noe eller?

15 timer siden, Påsan skrev:

Bare fått «tigge pm» uten kontakt i forkant. 

Ja, var fort på den hos meg og, på telegram kalte hun meg herren og daddy i en av de første setningene, og hadde bilde av seg selv med teddybjørn. og i tillegg blokkerte meg på SD. da var det nok red flags for meg, så blokkerte henne tilbake😂

På 8.10.2025 den 19.38, Krokodillen skrev:

Noen som har vært borti disse sara brukerne som holder til i asker? Bildene ligner og kontoene har like navn. Noen av dem er også delt. Får svindel vibes, jenta er veldig frempå og ønsker møte. Ville at jeg skulle møte henne ved en skole.

Har en som kaller seg Yourangelbaby. Vil ha 6k og at kompisen skal hente henne ved Krokstad skole i Drammen. Scam?

På 6.11.2025 den 20.14, ElonMusk skrev:

Denne brukeren her må være scam.

Legger til på snap og snakker, avtaler for å møte. Så blir det helt stille. Vet om to andre med samme erfaring med hun.

Natalie124

https://sugardaters.com/no/profile/yDW6-5q-Ze

Visstnok en person som deler bildene til en annen jente den profilen der.

Anti, 29 ønsket 20k for treff...for å betale ned gjeld sa ho...jeg takket høflig nei.  Da kom det en lekse om at vi måtte jo skjønne at det var på sin plass med nok sukker...og Fattige folk i Norge...

Jeg svarte at jeg ikke ønsket noen polemikk og aksepterte at ho ønsket 20k, men takket nei!

Etterpå ble jeg blokkert

• Haha 6