Gå til innhold

Sugardating Oslo

Featured Replies

• Svar 2.3k
  • Visninger 450.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

God morgen, Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ti

• Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der: Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg

• Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene. Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver da

Posted Images

Skrevet

Timetogether2025 er det hvertfall bare å ligge unna, vil ha forhåndsbetaling til ditt og datt. Løfter om treff osv, men blir selvfølgelig aldri noe av.

Skrevet
På 14.10.2025 den 13.27, karsten skrev:

Er det noen som har vært borte i  brukeren Sofia00 på SD?

Møtte hun i dag, hun skulle ha 3500 for 2 timer uten kondom og ingen forbehold.

MEN når hun satt seg inn i bilen og vi pratet et par ord sammen synes jeg at jeg kjente hun igjen fra en mindre hyggelig opplevelse for underkant et år siden. Og når jeg tenker litt tilbake på det nå, så hadde egentlig hele dialogen samme vibber..

Jeg skal ikke si med 100%sikkerhet at det er samme jenta, men jeg er temmelig sikker på at det er hun. Og i så fall driver hun et scam opplegg på Majorstuen, og den gangen besøkte jeg hun og så fort pengene var overlevert kom "søsteren" hennes så jeg måtte dra og det var ikke snakk om å få tilbake penger, men ble truet med å ringe politi osv..

Skrevet
22 timer siden, dummy skrev:

Timetogether2025 er det hvertfall bare å ligge unna, vil ha forhåndsbetaling til ditt og datt. Løfter om treff osv, men blir selvfølgelig aldri noe av.

Samme gjelder Sugarplum123

Skrevet
På 17.10.2025 den 6.51, Style skrev:

Takk … mer rett på her med skriveleifer … skal ha rolige 6k for treff.

Hun sa til 3k til meg.

https://sugardaters.com/no/profile/g9o0NN-_o0

Endret av ArilR

Skrevet
På 31.10.2025 den 14.11, dummy skrev:

Møtte hun i dag, hun skulle ha 3500 for 2 timer uten kondom og ingen forbehold.

MEN når hun satt seg inn i bilen og vi pratet et par ord sammen synes jeg at jeg kjente hun igjen fra en mindre hyggelig opplevelse for underkant et år siden. Og når jeg tenker litt tilbake på det nå, så hadde egentlig hele dialogen samme vibber..

Jeg skal ikke si med 100%sikkerhet at det er samme jenta, men jeg er temmelig sikker på at det er hun. Og i så fall driver hun et scam opplegg på Majorstuen, og den gangen besøkte jeg hun og så fort pengene var overlevert kom "søsteren" hennes så jeg måtte dra og det var ikke snakk om å få tilbake penger, men ble truet med å ringe politi osv..

Hun er kjent for å være scam. Holder til på Majorstuen. Men hva skjedde med møtet ditt? Ble det noe eller?

Skrevet
22 timer siden, Påsan skrev:

5k her, så da styrer visst dagsformen en del 😄

Da 4.5k til kompisen 😅

Skrevet

7k her... 

Skrevet

Noen som har møtt henne eller?

Skrevet
På 3.11.2025 den 8.26, N1rvana skrev:

Hun er kjent for å være scam. Holder til på Majorstuen. Men hva skjedde med møtet ditt? Ble det noe eller?

Nei, som nevnt så var jeg temmelig sikker på hun var scam så sendte hun ut av bilen igjen og dro videre

Skrevet
12 timer siden, leandro74 skrev:

noen som kjenner til flickaioslo? https://sugardaters.com/us/profile/VQz.9bneoy

Bare fått «tigge pm» uten kontakt i forkant. 

Skrevet
15 timer siden, Påsan skrev:

Bare fått «tigge pm» uten kontakt i forkant. 

Ja, var fort på den hos meg og, på telegram kalte hun meg herren og daddy i en av de første setningene, og hadde bilde av seg selv med teddybjørn. og i tillegg blokkerte meg på SD. da var det nok red flags for meg, så blokkerte henne tilbake😂

Skrevet

Denne brukeren her må være scam.

Legger til på snap og snakker, avtaler for å møte. Så blir det helt stille. Vet om to andre med samme erfaring med hun.

Natalie124

https://sugardaters.com/no/profile/yDW6-5q-Ze

Endret av ElonMusk

Skrevet
På 8.10.2025 den 19.38, Krokodillen skrev:

Noen som har vært borti disse sara brukerne som holder til i asker? Bildene ligner og kontoene har like navn. Noen av dem er også delt. Får svindel vibes, jenta er veldig frempå og ønsker møte. Ville at jeg skulle møte henne ved en skole.

Har en som kaller seg Yourangelbaby. Vil ha 6k og at kompisen skal hente henne ved Krokstad skole i Drammen. Scam?

Skrevet

Er mye scam og time wasters nå om dagen. Kompisen har begynt på en liste 😆

Skrevet
På 6.11.2025 den 20.14, ElonMusk skrev:

Denne brukeren her må være scam.

Legger til på snap og snakker, avtaler for å møte. Så blir det helt stille. Vet om to andre med samme erfaring med hun.

Natalie124

https://sugardaters.com/no/profile/yDW6-5q-Ze

Visstnok en person som deler bildene til en annen jente den profilen der.

Skrevet
På 7.11.2025 den 10.21, N1rvana skrev:

Har en som kaller seg Yourangelbaby. Vil ha 6k og at kompisen skal hente henne ved Krokstad skole i Drammen. Scam?

Chatter med henne nå. Ville møte meg for 3k uten gummi. 🙂

Endret av ArilR

Skrevet

Anti, 29 ønsket 20k for treff...for å betale ned gjeld sa ho...jeg takket høflig nei.  Da kom det en lekse om at vi måtte jo skjønne at det var på sin plass med nok sukker...og Fattige folk i Norge...

Jeg svarte at jeg ikke ønsket noen polemikk og aksepterte at ho ønsket 20k, men takket nei!

Etterpå ble jeg blokkert

Skrevet
På 9.11.2025 den 13.05, ArilR skrev:

Chatter med henne nå. Ville møte meg for 3k uten gummi. 🙂

Ble det møte…

Skrevet
8 minutter siden, N1rvana skrev:

Ble det møte…

Nei, gidder ikke å grise til den nye bilen bare for et knull. 😊 Tok ikke treff hjemme.