Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, ElegantDaddy skrev:

Sugarizzzzzed00

Hun er ekte. Bildet kan ligne henne, men er ikke faktisk av henne. Midtøstenopprinnelse. Fake vipper. Lepper som er blåst opp. Naturlig kåt, suger deg villig. Lar deg knulle henne uten gummi og fylle henne med cum. God hore, men litt ustabil personlighet. Varierer om hun gidder å svare. 

Hva betaler du for hun?

eller hvordan deal har dere?

Endret av Pwhite
2 timer siden, ElegantDaddy skrev:

Sugarizzzzzed00

Hun er ekte. Bildet kan ligne henne, men er ikke faktisk av henne. Midtøstenopprinnelse. Fake vipper. Lepper som er blåst opp. Naturlig kåt, suger deg villig. Lar deg knulle henne uten gummi og fylle henne med cum. God hore, men litt ustabil personlighet. Varierer om hun gidder å svare. 

Takk! Jeg står over ;)

• Like 1
8 minutter siden, Daskeladden skrev:

Gjør du noe utenom å tigge etter info og prute med damer?

Vel jeg deler info og spør spørsmål som flere lurer men er sikker på ikke spør fordi folk skal plukke på dem, jeg driter derimot i det. Så hvis du føler deg kul fordi at du skrev denne kommentaren 👏👏👏 så lykke til med det. Men er nok folk her som vet om

meg og dessverre en del som har sluttet å være er inne pga alt pisset som også viste. 

Ble lurt av leababy, hun har slettet profil. Men blond jente med tatoveringer fra oslo. Forsøkte å stikke av med pengene mine når vi møttes på hotel. Heldigvis stolte jeg på magefølelsen. Ville at jeg skulle gå inn i dusjen og la henne gjøre seg klar på rommet og ønsket pengene først, jeg ga halvparten og hun forsøkte å stikke av men jeg sa jeg ringer politi. Da fikk jeg tilbake pengene

• Thanks 1
1 time siden, Kameleon skrev:

Ble lurt av leababy, hun har slettet profil. Men blond jente med tatoveringer fra oslo. Forsøkte å stikke av med pengene mine når vi møttes på hotel. Heldigvis stolte jeg på magefølelsen. Ville at jeg skulle gå inn i dusjen og la henne gjøre seg klar på rommet og ønsket pengene først, jeg ga halvparten og hun forsøkte å stikke av men jeg sa jeg ringer politi. Da fikk jeg tilbake pengene

Dette er mest sannsynlig Bella Eleya Andersen. Hun er blitt advart om tidligere i tråden.

Skjermbilde.JPG

Endret av ElonMusk
  • Like 3
  • Thanks 1

Relativt ny på dette og vil prøve meg på sd. Ser at de fleste her ønsker sprettrumper og damer i 20 årene, men hvordan er markedet for oss som liker 30-60? Er det en del eldre damer der? Personlig har jeg en greie for litt naturlige damer og gjerne godt opp i årene. Sikkert noen som synes det er rart men smak og behag ;)

5 minutter siden, Krokodillen skrev:

Relativt ny på dette og vil prøve meg på sd. Ser at de fleste her ønsker sprettrumper og damer i 20 årene, men hvordan er markedet for oss som liker 30-60? Er det en del eldre damer der? Personlig har jeg en greie for litt naturlige damer og gjerne godt opp i årene. Sikkert noen som synes det er rart men smak og behag ;)

Det finner du på SD. Seriøsiteten er nok også litt høyere er min erfaring. 

23 minutter siden, Mhaal903 skrev:

Det er jo helt koko

Det er vel ikke noe å bry seg med, gå videre om du leter etter en SB.

Det var jenter ble omtalt på forumet tidligere som nærmest auksjonerte seg bort, det er menn som ikke trenger å bry seg med hva det koster eller hva vi skriver her. Det er nok noen som lever i et slags "Exit-miljø" i virkeligheten også, av begge kjønn.

• Like 1