Gå til innhold

Sugardating Oslo

Featured Replies

Skrevet
2 timer siden, ElegantDaddy skrev:

Sugarizzzzzed00

Hun er ekte. Bildet kan ligne henne, men er ikke faktisk av henne. Midtøstenopprinnelse. Fake vipper. Lepper som er blåst opp. Naturlig kåt, suger deg villig. Lar deg knulle henne uten gummi og fylle henne med cum. God hore, men litt ustabil personlighet. Varierer om hun gidder å svare. 

Takk! Jeg står over ;)

• Svar 2.3k
  • Visninger 450.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

God morgen, Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ti

• Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der: Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg

• Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene. Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver da

Posted Images

Skrevet

Speechless i østfold/akershus er en deilig milf som ønsker treff med vanlig sex. Bildene viser ei dame med mammakropp, og kiloene er sexy fordelt.

Jeg koste meg godt i hennes selskap 😘

Skrevet

Hvor mye måtte du ut med til Speechless? Hjemme hos henne? 

Skrevet

"Hallo" er veldig ustabil. Enig om 7K, noen uker senere sier hun at hun vil ha 15K.

Skrevet
12 timer siden, Slikkern skrev:

Hvor mye måtte du ut med til Speechless? Hjemme hos henne? 

Det blir opp til deg å finne ut av. Jeg deler aldri detaljer annet enn brukernavn og hvorvidt det var bra eller skivebom.

Dette av ulike grunner. 😉

Skrevet
18 minutter siden, sex42 skrev:

Det blir opp til deg å finne ut av. Jeg deler aldri detaljer annet enn brukernavn og hvorvidt det var bra eller skivebom.

Dette av ulike grunner. 😉

Hjertelig takk for ikke noe. Hun kommer faktisk på besøk i neste uke.. 

Skrevet

Ok, så da evnet du jo å finne ut av det.

Kos deg! 😉

Skrevet
9 timer siden, Slikkern skrev:

Hjertelig takk for ikke noe. Hun kommer faktisk på besøk i neste uke.. 

hva ble dere enige om da?

Skrevet
7 timer siden, Pwhite skrev:

hva ble dere enige om da?

Gjør du noe utenom å tigge etter info og prute med damer?

Skrevet
8 minutter siden, Daskeladden skrev:

Gjør du noe utenom å tigge etter info og prute med damer?

Vel jeg deler info og spør spørsmål som flere lurer men er sikker på ikke spør fordi folk skal plukke på dem, jeg driter derimot i det. Så hvis du føler deg kul fordi at du skrev denne kommentaren 👏👏👏 så lykke til med det. Men er nok folk her som vet om

meg og dessverre en del som har sluttet å være er inne pga alt pisset som også viste. 

Skrevet

Ble lurt av leababy, hun har slettet profil. Men blond jente med tatoveringer fra oslo. Forsøkte å stikke av med pengene mine når vi møttes på hotel. Heldigvis stolte jeg på magefølelsen. Ville at jeg skulle gå inn i dusjen og la henne gjøre seg klar på rommet og ønsket pengene først, jeg ga halvparten og hun forsøkte å stikke av men jeg sa jeg ringer politi. Da fikk jeg tilbake pengene

Skrevet
1 time siden, Kameleon skrev:

Ble lurt av leababy, hun har slettet profil. Men blond jente med tatoveringer fra oslo. Forsøkte å stikke av med pengene mine når vi møttes på hotel. Heldigvis stolte jeg på magefølelsen. Ville at jeg skulle gå inn i dusjen og la henne gjøre seg klar på rommet og ønsket pengene først, jeg ga halvparten og hun forsøkte å stikke av men jeg sa jeg ringer politi. Da fikk jeg tilbake pengene

Dette er mest sannsynlig Bella Eleya Andersen. Hun er blitt advart om tidligere i tråden.

Skjermbilde.JPG

Endret av ElonMusk

Skrevet
13 timer siden, ElonMusk skrev:

Dette er mest sannsynlig Bella Eleya Andersen. Hun er blitt advart om tidligere i tråden.

Skjermbilde.JPG

Se der ja… tenkte ikke med hodet. Alt virket troverdig og hun seriøs

Skrevet
På 23.9.2025 den 6.25, utepåvift skrev:

Nabojentaa. Hun er ihvertfall aktiv på chat. Føler kanskje hun ikke er scam. Noen som har avtalt og møtt?

Har møtt hun noen ganger litt tilbake i tid.

Skrevet
På 2.10.2025 den 11.45, slutmaker skrev:

Har møtt hun noen ganger litt tilbake i tid.

@utepåviftnabojenta er bare tull, mener jeg. Anbefaler deg å lese tidligere poster fra slutmaker før du tar en beslutning 

Skrevet

Relativt ny på dette og vil prøve meg på sd. Ser at de fleste her ønsker sprettrumper og damer i 20 årene, men hvordan er markedet for oss som liker 30-60? Er det en del eldre damer der? Personlig har jeg en greie for litt naturlige damer og gjerne godt opp i årene. Sikkert noen som synes det er rart men smak og behag ;)

Skrevet
5 minutter siden, Krokodillen skrev:

Relativt ny på dette og vil prøve meg på sd. Ser at de fleste her ønsker sprettrumper og damer i 20 årene, men hvordan er markedet for oss som liker 30-60? Er det en del eldre damer der? Personlig har jeg en greie for litt naturlige damer og gjerne godt opp i årene. Sikkert noen som synes det er rart men smak og behag ;)

Det finner du på SD. Seriøsiteten er nok også litt høyere er min erfaring. 

Skrevet
1 time siden, Påsan skrev:

Det finner du på SD. Seriøsiteten er nok også litt høyere er min erfaring. 

Takker, er det forresten trygt å bruke bankkort? Eller burde man benytte seg av noe annet ved registrering? 

Skrevet
16 minutter siden, Krokodillen skrev:

Takker, er det forresten trygt å bruke bankkort? Eller burde man benytte seg av noe annet ved registrering? 

Har vel ikke noe valg ved registrering og betaling. Men mer forsiktig med kortbruk overfor SB. Mer forsiktig som i: kontanter 😄

Skrevet

Snakket nettopp med en jente som foreslo å møtes for 10 000.- 

Det er jo helt koko

Skrevet
23 minutter siden, Mhaal903 skrev:

Det er jo helt koko

Det er vel ikke noe å bry seg med, gå videre om du leter etter en SB.

Det var jenter ble omtalt på forumet tidligere som nærmest auksjonerte seg bort, det er menn som ikke trenger å bry seg med hva det koster eller hva vi skriver her. Det er nok noen som lever i et slags "Exit-miljø" i virkeligheten også, av begge kjønn.

Skrevet

Om du har sansen for petite leketøy kan jeg anbefale Smallbrunette. Veldig imøtekommende.Traff henne for 2 år siden og det var absolutt trivelig. Vanskelig å få til en avtale og litt for kostbar for meg, men om det ikke er turn off for deg er det bare å kjøre på.

Skrevet
2 timer siden, Mhaal903 skrev:

Snakket nettopp med en jente som foreslo å møtes for 10 000.- 

Det er jo helt koko

Jeg også snakket med ei som sa hun tar 10 k i timen😂

Skrevet
4 minutter siden, Pwhite skrev:

Jeg også snakket med ei som sa hun tar 10 k i timen😂

Tilfeldigvis ei som har grønn kjole på et bilde??

Skrevet

Hvis vi først er på denne konkurransen, har sett en som ønsker 10k, en som ønsket 20k og en som ønsket 30k.

Var like før jeg holdt på å si at det var mismatch mellom honorar og det man får adgang til og blokkerte dem heller. Den ene ble jeg nysgjerrig på hva som er inkludert i honoraret men etter noen spørsmål var hun lei av spørsmål og ville ikke svare mer. 

Synes disse sidene bør ha en IQ test for å bli medlem men for mye å forlange kanskje... 

Endret av dealern
Feilformulert