Gå til innhold

BB i olso


Gjest

Anbefalte innlegg

11 timer siden, nelson2 skrev:

Hun som det er bilde av i annonsen har vært kjent for BB i mange år, under forskjellige nick, også utenfor Oslo i perioder.

Allerede i forrige årtusen (for over 20 år siden) var hun omtalt på forum som Pope.

Hvor jobbet hun dengangen  ?

Lenke til kommentar
På 14.5.2021 den 7.08, nelson2 skrev:

Hun som det er bilde av i annonsen har vært kjent for BB i mange år, under forskjellige nick, også utenfor Oslo i perioder.

Allerede i forrige årtusen (for over 20 år siden) var hun omtalt på forum som Pope.

Ja, vet dette. Dama må jo begynne å nærme seg 100 år. Tenkes hvor mange liter med sæd det har vært i fitta der

Lenke til kommentar
3 timer siden, nelson2 skrev:

Trondheimsveien.

Ok. Noe som sa meg Youngsgate, men det er vel snart 30 år siden..

På 14.5.2021 den 7.08, nelson2 skrev:

Hun som det er bilde av i annonsen har vært kjent for BB i mange år, under forskjellige nick, også utenfor Oslo i perioder.

Allerede i forrige årtusen (for over 20 år siden) var hun omtalt på forum som Pope.

Hvor jobba hun den gang?

Lenke til kommentar

Trondheimsveien er vel nok presist, mulig en sidegate.

Om ikke direkte med massasje, så har hun hatt registrerte virksomheter mange plasser i Oslo øst.

I perioder i år også utenfor Oslo, nettopp en visitt i Drammen, opererte også i Bergen for noen år siden under et nick som jeg ikke husker.

Det er vel ikke så nøye heller, men hun er ikke 100 år som Mint skriver. Hvis du kjenner navnet hennes er det bare å google.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Pope/Soda/Tawan holdt til i en leilighet i Trondheimsveien, ja. Men det er lenge siden, så igrunn helt irrelevant. Hun er nå i Drammen. 

Løfter denne tråden i håp om gode tips. Det kan gå et par tre uker mellom hver gang jeg er i Oslo nå, så jeg er ikke fullt oppdatert på alle steder, men sist jeg fikk bb der var i Christiesgt. Tar jeg ikke helt feil, lå det på massasjepris pluss et par store i tillegg.

Lenke til kommentar
1 time siden, Møringen66 skrev:

Møtte Soda i Drammen for en uke siden, flott dame etter alderen, fekk full pakke inkludert BB, absolutt verdt et forsøk hvis en liker modne damer. Deilig med BB, er frisk fremdeles 

Flaks .......

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

De aller fleste gatejentene gjør det . Kanskje ikke på første treff men, når de begynner å vite hvem du er + at du er renslig velstelt og lokter rent og godt.Og så må du ha den utvalgte på to manns hånd. Så ikke noen av de andre sigøyner uglene hører hva som sies . Seg i mellom er all seks med condom. Har selv hatt BB tre ganger for noen år tilbake . Har blitt litt mere forsiktig . Men, som sakt disse gjør hva som helst for penger. De er mange ganger desperate etter å få inn noen kroner til seg selv og diverse bakmenn. Tillegget kan være alt fra 500 kr til flere tusen. Alltid prutbart. 

Lenke til kommentar
På 13.10.2021 den 15.41, Pesca730 skrev:

De aller fleste gatejentene gjør det . Kanskje ikke på første treff men, når de begynner å vite hvem du er + at du er renslig velstelt og lokter rent og godt.Og så må du ha den utvalgte på to manns hånd. Så ikke noen av de andre sigøyner uglene hører hva som sies . Seg i mellom er all seks med condom. Har selv hatt BB tre ganger for noen år tilbake . Har blitt litt mere forsiktig . Men, som sakt disse gjør hva som helst for penger. De er mange ganger desperate etter å få inn noen kroner til seg selv og diverse bakmenn. Tillegget kan være alt fra 500 kr til flere tusen. Alltid prutbart. 

finnes det fortsatt gatejenter i Oslo? evt. hvor? 

Lenke til kommentar

Nederst i Karl Johan.  Sitter ofte på deli de luca for å varme seg. En gjeng med sigøyner damer fra Romania og Bulgaria.  De er ikke så mange en 8 10 stykker. Heldig dersom du finner ei som er pen og ærlig. Men, her får du hva du måtte ønske......

Lenke til kommentar

Kan bare bekrefte ovenstående melding . Kunne fått BB i bilen i går kveld for 1500 kr. Men, nøyde meg med owo for 800 kr. Hu var ikke av det mest renslige slaget . Og Gud vet hvem som hadde besøkt henner tidligere på kvelden . Over 90% av deres kunder er å finne blant våre nye mørkere landsmenn. Etter hva jeg har klart å oppservere på mine runder på strøket. Lykke til.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...