Gå til innhold

Sissel fan


hedexp

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Hun er definitivt NR 1. i Norge om man sammeligner priser og tjenester! Hun utfører ALT som står i menyen med den største innlevelse og hun er en hyggelig jente med et OK utseende (stoooore naturlige bryster). Jag er i alle fall stor FAN av Sissel! 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 years later...

Hva med sykdommer?

Med tanke på store mengder sæd i svalget og mange rimjob.

Noen som har fått seg en sur en, etter å ha hatt henne?

Mener jeg leste en gang, at noen måtte ta en kur antibiotika. Men finner det ikke igjen.

 

Lenke til kommentar

Traff henne i fjor sommer ... hun sugde og svelgte så godt at jeg booket et nytt møte dagen etterpå 😁 God kjæresteopplevelse med dype/våte tungekyss også!

  • Like 4
Lenke til kommentar

Jeg traff henne på mitt hotellrom for noen måneder siden og da var hun i hvertfall i hvertfall ikke noe medgjørlig til å slippe kondomet. Men dama var litt vel tynn i forhold til min smak

Lenke til kommentar
1 time siden, Adventurous_Joke_631 skrev:

Jeg traff henne på mitt hotellrom for noen måneder siden og da var hun i hvertfall i hvertfall ikke noe medgjørlig til å slippe kondomet. Men dama var litt vel tynn i forhold til min smak

Mmmh, siste gang jeg møtte hun var hun mer chubby... Håper hun er ok

Lenke til kommentar
2 timer siden, hedexp skrev:

Mmmh, siste gang jeg møtte hun var hun mer chubby... Håper hun er ok

Hun har slanka seg mye så er ikke chubby mere. Å i fjor tok hun brystreduksjon så de store deilige puppene hennes er borte.  

  • Sad 4
Lenke til kommentar
På 9.4.2024 den 2.00, Braco skrev:

Da fant jeg tidligere innlegg.

Om det nå er samme dama?

 

Tror ikke det, hun gjør de mest skitne tingene, men mus og anal er alltid med kondom.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...