Gå til innhold

Sugarbabes Møre og Romsdal


Anbefalte innlegg

4 timer siden, Babehunter skrev:

Har noen testet denne Sugarbaby Ålesund?, som en finner på snap dollfacexxsalg. En ung norsk negresse 19 år, litt rund i kantene. Sånn det ser ut på bildet.

Såg hun skrev at hun skulle slutte i januar, så om noen har tenkt å teste bør de skynde seg. 
Ikke prøvd selv. Ikke helt min type 

Lenke til kommentar
17 timer siden, cptzalo skrev:

Såg hun skrev at hun skulle slutte i januar, så om noen har tenkt å teste bør de skynde seg. 
Ikke prøvd selv. Ikke helt min type 

Er vel ikke helt i kategori sugarbabes kanskje? Selv om hun kaller seg det ☺️

Lenke til kommentar
På 30.11.2023 den 18.21, Babehunter skrev:

Har noen testet denne Sugarbaby Ålesund?, som en finner på snap dollfacexxsalg. En ung norsk negresse 19 år, litt rund i kantene. Sånn det ser ut på bildet.

Har du bilde av henne?

Lenke til kommentar
5 timer siden, bertel1221 skrev:

Ja, ikke helt min type. Litt for stor for min smak

Jau, men tenker det uansett er innafor å dele snappen hennes inne på forumet om ikke annet. Selv om vi kan diskutere om det skal kalles sugarbabe eller noe annet.

Lenke til kommentar
På 4.12.2023 den 2.36, Babehunter skrev:

Jau, men tenker det uansett er innafor å dele snappen hennes inne på forumet om ikke annet. Selv om vi kan diskutere om det skal kalles sugarbabe eller noe annet.

Ja innafor å dele kontaktinfo. Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Sunnmørsfolk, noen av dere som kan gi meg en liten oppdatering på SD-markedet for tiden? Fortrinnsvis Ålesund og sørover. Noen som har møtt: "Trangetrine", eller cheerbaby? Lovedaddies 565 har har blitt omtalt før, men er det noen som faktisk har møtt henne i real life? Hun ser jo nokså ok ut da sånn sett

Alle tips tas imot med takk ;)

Lenke til kommentar
22 timer siden, Por mi skrev:

Sunnmørsfolk, noen av dere som kan gi meg en liten oppdatering på SD-markedet for tiden? Fortrinnsvis Ålesund og sørover. Noen som har møtt: "Trangetrine", eller cheerbaby? Lovedaddies 565 har har blitt omtalt før, men er det noen som faktisk har møtt henne i real life? Hun ser jo nokså ok ut da sånn sett

Alle tips tas imot med takk ;)

Har inntrykk av at de du nevner driver med bildesalg. Og ikke er interessert i kaffe og kaker sammen med noen.

Lenke til kommentar

Sugarbabe ålesund er fortsatt aktiv for treff virker det som. Har aldri prøvd henne. Ikke helt min type, kraftig jente. Dollfacexxsalg på snap

Screenshot_20240215_234700_Snapchat.jpg

Endret av bertel1221
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...