Gå til innhold

Sugarbabes Møre og Romsdal


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Jeg kjenner ikke til denne delen av markedet. Skulle gjerne vist litt mer. 
- Hvem er jentene? Norske unge studiner?
- Hvor får en kontakt med de? 
- Pris / service?
- Er de å treffe i alle byene i Møre og Romsdal?

Lenke til kommentar
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Det virker ikke som om der er så alt for mange aktive rundt her, og blant de som er virker flesteparten bare interessert i å selge bilder. Og de få som er villige til treff krever fantasipriser. 

Så alt i alt har i alle fall jeg hatt minimalt med hell 

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Det spørs helt hvilken side dere bruker, og hvordan dere går frem. Ser da at jenter er aktive. LW19 på sugarbabes feks. Flott sak.

Ikke alltid du får svar med en gang. Dette er jo amatørjenter, som ønsker å ha liv utenom.

Vær kjekk, så får dere kanskje snap, da går ting så meget enklere :)

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 26.3.2021 den 8.26, Babehunter skrev:

Det spørs helt hvilken side dere bruker, og hvordan dere går frem. Ser da at jenter er aktive. LW19 på sugarbabes feks. Flott sak.

Ikke alltid du får svar med en gang. Dette er jo amatørjenter, som ønsker å ha liv utenom.

Vær kjekk, så får dere kanskje snap, da går ting så meget enklere :)

Men har du faktisk fått napp med noen for en forholdsvis akseptabel pris?
Har fått snap med opp til flere, men sliter med å komme helt i mål 

Lenke til kommentar
  • 11 months later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Holder på å deale med ei nå, virker lovende. Er snart 50, så de har vel litt betenkeligheter med alderen min. Har møtt kanskje 5-6 forskjellige siste 4 åra. Pris du må forvente er ca 4k.. har redusert litt ved de jeg møter flere ganger. Ellers så er det ganske dårlig på våre kanter. Hadde planlagt tur til Oslo for noen uker siden. Sendte bare samme melding til en drøss med damer om de ville møtes for sex og hva de ville ha. Mange som ville møtes da.. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Sært hvor lite aktivitet/nyregistreringer det er for tiden. Er nå dager hvor tilsynelatende ingen en gang er pålogget. Skulle tro det var motsatt mtp dyrtid og slikt. Eller har kanskje aktiviteten flyttet seg til noen nye steder/tjenester?

Lenke til kommentar
8 timer siden, Por mi skrev:

Ingen av dere møringer som har noe info eller erfaring med "Lovedaddies" som er på sd. Hun virker nokså aktiv. Noen som har møtt eller har fått noe hint ifht treff.

Hun har hatt konto mange ganger tidligere. Virker å være blant de mange som kun vil selge bilder (selv om vage lovnader om at det kanskje blir noe mer om en kjøper bilder først. Men det blir nok aldri noe av)

Lenke til kommentar
På 22.11.2023 den 0.47, Por mi skrev:

Ingen av dere møringer som har noe info eller erfaring med "Lovedaddies" som er på sd. Hun virker nokså aktiv. Noen som har møtt eller har fått noe hint ifht treff.

Scam, hun sier hun vil selge bilder, men er bare tull, så snart du sender henne pengene så ignorerer hun deg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Nysgjerrig T skrev:

Scam, hun sier hun vil selge bilder, men er bare tull, så snart du sender henne pengene så ignorerer hun deg!

Men hvorfor folk fortsetter å sende penger når slikt er nærmest åpenbart scam er for meg et mysterium. Forstår at få gidder å drive med treff når de får penger kastet på seg for ingenting.

Vil man ha bilder finnes det nå tonnevis av tilbydere på OF.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Ja hu var ei skikkelig frekk ei, jeg satt hu på plass så det sang etter. 

Useriøse greier. Ei som ikke skrever. Men kun ber om peng for en kjedelig snap video av seg selv når hu blir pult . Ikke gi henne ei jævla krone folkens!

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Por mi skrev:

Ja hu var ei skikkelig frekk ei, jeg satt hu på plass så det sang etter. 

Useriøse greier. Ei som ikke skrever. Men kun ber om peng for en kjedelig snap video av seg selv når hu blir pult . Ikke gi henne ei jævla krone folkens!

Desverre virker dette å være normen for de fleste på sdaters for tiden. Og så lenge folk fortsetter å kaste penger på dem vil det nok forbli slik. Sier i alle fall opp medlemskapet mitt. Så får man heller ta en ny kikk om et halvårs tid. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ja ganske så tragisk! 95% er bare tullball, Men, er er stort men her her og ser du. Det er en liten sjans for å finne skikkelige semipros som vil møtes for veldig lite eller gratis 🤠 og det er derfor jeg i det hele tatt laget meg profil der. Møtt flere. Sd er fremdeles MYE bedre enn RE. Selv om de ikke er direkte sammenlignbare😉

Lenke til kommentar

Må få legge til at jeg seff ikke kjøpte film av ovennevnte 😅 greide å få ut av henne en teaser av filmen. Så sa jeg bare at det var overpriset og totalt uaktuelt da ble hu småfrekk og kranglete tilbake før jeg satt hu på plass og ba hu om å jekke seg ned noen hakk. Hun opererer jo trossalt med snap som viser fullt navn og alt😅

Lenke til kommentar
13 timer siden, Por mi skrev:

Ja ganske så tragisk! 95% er bare tullball, Men, er er stort men her her og ser du. Det er en liten sjans for å finne skikkelige semipros som vil møtes for veldig lite eller gratis 🤠 og det er derfor jeg i det hele tatt laget meg profil der. Møtt flere. Sd er fremdeles MYE bedre enn RE. Selv om de ikke er direkte sammenlignbare😉

Ja, der slenger gull innimellom. Men føler det blir lengre og lengre mellom hver gang. Og har du faktisk møtt noen derfra gratis? Har en følelse av at det skjer ekstremt sjeldent i den virkelige verden.
Føler igrunn at det har gått nedover helt siden de introduserte 14-dagers medlemskap. Blir kanskje lav terskler for mange å bli medlem da, og dermed blir det bedre butikk for bildesalg ol.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...