Gå til innhold

Hong Kong


Norwayboy

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Norwayboy skrev:

En summende by med yrende liv. Fantastisk reisemål ^^

go141.com

Har forsøkt et par salonger. God massasje og vennlig personale :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 9 months later...
På 18.5.2020 den 14.26, Norwayboy skrev:

go141.com

Har forsøkt et par salonger. God massasje og vennlig personale :D

Bedre med barhopping i Wan Chai. Finn ei sprek ei og ta en fest før man tar in på et «love hotel» et par timer. Bedre og mer personlig service til en rimelig pris👍

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 3 years later...
På 25.2.2021 den 11.45, nappe nappe skrev:

Bedre med barhopping i Wan Chai. Finn ei sprek ei og ta en fest før man tar in på et «love hotel» et par timer. Bedre og mer personlig service til en rimelig pris👍

Absolutt enig, hvis man har tiden til noen glass og en time eller tre på love hotel. Mitt beste minne derfra var på "New Makati", der jeg og ei yndig filipina satt med hendene nedi hverandres bukser mens vi drakk og klinte, før vi leide et rom i en time. Dette ble utvidet til to timer. "Mamasan" i resepsjonen kom etterhvert opp og foreslo en rabatt for hele natta. Dermed ble det morgenknull også. På Bar Amazonia (tror jeg den heter) har jeg også meget gode erfaringer med semi-proffe.

Men for å få tømt seg når man er på farta er mange av 141-damene et godt valg.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Snakkrr du med deg selv nå nappenappe? #enig :D Spøk til siden har vært inn i noen av bafene med filipinske jenter. Det ble dyre ekstradrinker. En agressiv mamasan. :P

  • Haha 2
Lenke til kommentar
35 minutter siden, Norwayboy skrev:

Snakkrr du med deg selv nå nappenappe? #enig :D Spøk til siden har vært inn i noen av bafene med filipinske jenter. Det ble dyre ekstradrinker. En agressiv mamasan. :P

Haha, harru sett:D La ikke merke til at det var mitt eget innlegg. Til min unnskyldning var det noen år gammelt, hehe. I det minste var jeg enig. Hadde jo vært flaut å begynne å krangle med meg selv:D

Ja, noen av barene er nok dyrere og hissigere på "lady-drinks" enn andre, men greia er at de fleste ikke er tilknyttet stedene via arbeidskontrakter, så man kan ta dem med til "vanlige" barer med en gang. Etter første love hotel besøk, kan man ofte avtale netter på eget hotell eller til og med hele døgn sammen. Da blir timeprisen meget hyggelig, selv om det påløper litt ekstra utgifter til mat/drikke, selvfølgelig.

  • Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar

Jeg måtte se to ganger selv ^^. Fort gjort. Hører hva du sier. Må prlves en gang. Det et ikke akkurat en helgetur

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...