Gå til innhold

Rå på blowjob i Oslo nå ?


Nils40

Anbefalte innlegg

Hun har samme holdning til sms som telefon. Når ca halvparten av kundene ikke holder avtaler er det lett å forstå at hun prioriterer de hun har hatt på besøk før. Lettest å få kontakt når hun har lite å gjøre. Jeg slet med å få til avtale med henne for 4 år siden. Hun har langt flere faste kunder i dag. Ikke så rart, hun ikke bare svelger spruten, men deler den gledelig med kunden.

Lenke til kommentar
  • 4 months later...
  • 3 years later...
  • 2 weeks later...

Sjeldent eller aldri jeg treffer på damer som virkelig gjør DT, en russisk dame som kalte seg Vita var her i Oslo for ca 18-24mnd siden er det råeste jeg har møtt og fikk filme litt av det:-D

God andre plass er Cath før hun ble psykisk sjuk og 3 plass må være real bunny, men også hun er litt på kanten om man burde treffe.

Lenke til kommentar

Ah, husker Vita.. Synd jeg aldri fikk testet henne. Også synd at de beste ofte er de mest crazy 😅

 

For min del var Melissa cz den beste jeg har prøvd. Eneste som har tatt den helt ned i halsen, uten at jeg har bedt om det engang.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Batman skrev:

Ah, husker Vita.. Synd jeg aldri fikk testet henne. Også synd at de beste ofte er de mest crazy 😅

 

For min del var Melissa cz den beste jeg har prøvd. Eneste som har tatt den helt ned i halsen, uten at jeg har bedt om det engang.

ja Melissa cz hun var rå, måten hun hadde lidenskap for kuken minte meg litt om Tonya Love:(

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Jeg forsøkte meg på ei runde hos Marcia. Meget gode ferdigheter hva gjelder BJ og DT, men ikke helt min kopp med te rent utseendemessig. Foretrekker et lite knepp yngre enn henne, og hun slo meg som midt-40 åra. 

Lenke til kommentar

Jeg besøkte Marcia også for en stund siden, blid og hyggelig dame. Å se henne ligge på ryggen med hode utenfor sengekanten mens man står over henne og knuller henne i munnen mens man fingrer den våte musa var en utrolig herlig opplevelsen når man i tillegg fikk sprute henne i ansiktet fra denne posisjonen så blir det toppkarakter fra meg. 😄

Men kan ikke skjønne at denne dama er i 40 årene, oppfattet henne som mye yngre enn det. Veldig flott kropp og rumpe, kanskje litt slappe pupper hvis man skal være veldig kritisk men fine brystvorter.

Når jeg var der så var det en annen person i leiligheten, jeg så ikke hvem det var men hørte de snakke når jeg skulle inn i leiligheten og når jeg skulle dusje etterpå så måtte hun gå ut og sjekke først. Når jeg kom så satte hun i gang å suge meg uten at jeg fikk dusje først noe som overrasket meg, men jeg var nydusjet så mulig hun fanget opp på det og ikke så det som nødvendig....

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, tomjego skrev:

Får håpe Melissa kommer tilbake, tar hele, ja hele staken i halsen uten at du ber om det, rå bj. Bør oppleves 

Ja dèt er jeg veldig enig i! Vet hun har en aktiv annonse i Praha. Skulle nesten vurdert ei langhelg dit bare for å oppleve hu igjen 😂

Lenke til kommentar
2 timer siden, Batman skrev:

Ja dèt er jeg veldig enig i! Vet hun har en aktiv annonse i Praha. Skulle nesten vurdert ei langhelg dit bare for å oppleve hu igjen 😂

del gjerne den annonsen:-)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...