Gå til innhold

Thaimassasje i de tre Mørebyene


Anbefalte innlegg

På 26. april 2017 den 22.01, Glum1 skrev:

Onkel politi i Ålesund leser her. Kort sagt ikke noe sjakktrekk å skrive åpent her. Se tidligere innlegg om dette forummet.

Helt rett Glum1. Heldigvis har vi andre forum der vi kan skrive :) 

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hei. 27 år gammel kar fra distriktet her. Har vært på thai-sjapper på forskjellige steder rundt i landet. Mange hyggelige erfaringer.

Når det gjelder Molde, så kan onkel politi gjerne lese her inne, for per i dag så er det ingen i Molde som tilbyr ekstratjenester. Jeg har både vært innom og prøvd, og forhørt meg med massører som tidligere har vært aktive, og per i dag er det ingen.

Sorry gutter :-)

Lenke til kommentar
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
På 6.11.2017 den 18.45, jakob skrev:

dem tilbyr extratjenester både i Molde og Ålesund

Hvilke da og åssen er de prismessig`?

Endret av Assen
glemte å slå på varsel for svar
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
På 29.5.2017 den 19.26, Bølle skrev:

Helt rett Glum1. Heldigvis har vi andre forum der vi kan skrive  

Hvilke forum er det? kan trenge litt hjelp her :) Send PM.

Endret av Mann72mod
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
På 19.4.2018 den 10.50, Mann72mod skrev:

Hvilke forum er det? kan trenge litt hjelp her  Send PM.

Andre (bedre?) forum for å utveksle erfaringer om hobbyen vår, kunne jeg også tenkt meg informasjon om.

Her er det ganske fruserende lite aktivitet, og nesten all kommunikasjonen er avstumpet og lite informativ, for at "onkel" ikke skal få vite noe.. :(

Lenke til kommentar
På 16.8.2018 den 11.02, fredrikk skrev:

Andre (bedre?) forum for å utveksle erfaringer om hobbyen vår, kunne jeg også tenkt meg informasjon om.

Her er det ganske fruserende lite aktivitet, og nesten all kommunikasjonen er avstumpet og lite informativ, for at "onkel" ikke skal få vite noe..

Såvidt meg bekjent er det ikke andre forum enn dette som er aktivt for tiden, så dette er nok det beste som er. Når det er sagt - be the change you wish to see. Du har hele fire innlegg på forumet og minst ett av dem har du brukt på å klage over liten aktivitet? Begynn å skriv du, så følger kanskje andre etter. Ett forum overlever ikke lenge på masse kåtinger som vil lese om hvor det er bra, uten å bidra med egne erfaringer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Mange nye massasjestudioer som har poppet opp i Molde i det siste. En nede ved Max Bingo. Lotus. Og 1 oppe i det gamle solstudioet. 5 stykker i Molde nå.

Må da være litt variert tilbud i disse?! Aldri i verden om alle klarer seg på vanlige massasjetjenester??!!

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 1 month later...
På 8.12.2019 den 17.36, Hans skrev:

Hvilke av studione i Molde er best, mener dere?

Alle har sin egen sjarm. 3 av dem har dusj. Alle tilbyr omtrentlig det samme. Så hvilken du velger kommer an på hva du liker. Fahsai8 har den hareste massasjen ellerfulgt av skyspa. Letteste massasjen får du på lotus.... 

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

I Ålesund (og andre steder som Oslo og østfold) er de fleste thai salonger ute etter å gjøre kunden happy og fornøyd, så her er det bare å prøve selv. PS: Er massøren gift med norsk mann, tilbys det svært sjelden ekstra. Ikke verdt å prøve. Bare Google så finner du informasjon om driverene/massørene.

Et kort søk på RE finner du til enhver tid flere thai massasje i Ålesund også. 

Klassiske trikset med å ta av alle klærne, med unnskyldning om å ikke få olje på boxeren funker alltid.

Men ønsker gjerne litt informasjon om hvilke salonger mann ikke behøver å besøke i Molde, altså som ikke tilbyr noe ekstra??

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...