Gå til innhold

Thaimassasje i de tre Mørebyene


Anbefalte innlegg

Ålesund

Her er det et bra utvalg. Jeg var der for ikke så lenge siden og så tre forskjellige steder i området i og rundt Kippervikgt.

Jeg tok en behandling der det nå heter Syam Thai Massasje. (Samme lokalet som tidligere het Orchid Thai Massasje)

Hyggelig og godt voksen thaidame. Snakket bra engelsk. Middels bra masasje til vanlig pris. Smilte likevel da jeg gikk ut... :oops:

De to stedene som ligger i en sidegate til Kippervikgt. har jeg ikke prøvd. Alle de tre nevnte stedene ser seriøse og bra ut.

I tillegg er det enda en lignende "salong" rett over gaten fra hovedinngangen til Hotell Parken. Det stedet vet jeg ikke noe om, men det og ser bra ut fra utsiden.

Molde

For et par år siden åpnet det et sted som heter Bangkok Massasje i Storgata, midt i byen. Ligger i 2. etg. på samme side av gaten som DNB. Jeg har ikke vært der, men en kompis av meg ringte og spurte hvilke tjenester de tilbød. De ble sinte og la på da han gikk litt langt i sine spørsmål. Men kan jo være bra massasje da...

Orchid, som tidligere var i Ålesund, har nå flytet til Molde. Da de var i Ålesund var det et sted en kunne anbefale. :D Jeg vet ikke hva de tilbyr nå når de har flytet til Molde, men det er samme dame som driver stedet som når de var i Ålesund. Jeg har snakket med en ansatt på Orchid på tlf, og hun fortalte at de holdt til i Fannestrandvg. like ved Roseby. Jeg håper å få prøvd det stedet om ikke så lenge.

Gjestsund

Jeg har vært et par ganger hos en godt voksen thaidame i bydelen Nordlandet. Wishitta Massasje. Hun holder til i et bolighus der hun har innredet et fint massasjerom. Bra og hard massasje, men trusa må være på hele tiden!

Jeg hadde tidligere kontakt med (og en del besøk til... :oops: ) ei heftig thaidame i Kr sund som både gav bra massasje og som gjorde ganske mye mer til en ok pris... Vet ikke om hun er aktiv nå. Skal undersøke litt og oppdatere dersom jeg får ny info om henne.

Fint om noen andre og kan komme med opplysninger / informasjon om massasjesteder i M&R.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Oppdatering om Molde:

Var der for et par dager siden. Ser ut som Bangkok Massasje har pakket sammen. I alle fall har de tatt bort Logo og tlf-nr som de tidligere hadde i vinduene i 2. etg. ut mot Storgt. Kanskje de har skiftet lokaler? Noen fra Molde som kan oppdatere?

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Finnes det noen oppdatering om thaidama i Gjestsund?

Hvis du sikter til hun jeg nevnte som tidligere var aktiv på massasjefronten mm.... , så er det mye som desverre tyder på at hun ikke er aktiv mer. Ikke møtt henne på lenge. Prøvd å få tak i i henne på tlf nå i desember, men hun svarer ikke.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Fant en ny Thai-Massasje i Molde for noen dager siden. Ser ut som den holder til i samme lokaler som thai-restauranten som ligger i Romsdalsgata. Rett over gata for den lille Bunnpris-butikken. Står plakat med reklame for div tradisjonelle massasjeformer på fortauet utenfor restauranten. Tyder på at det er et eller flere massasjerom i tilknytning til restauranten. Lampongs Thai Restaurant er navnet på restauranten. På massasjeplakaten står det Sabai Massasje.

Postadressen til stedet er Godtfred Lies Plass 1, men den adressen er forvirrende. I praksis ligger stedet i Romsdalsgata.

Jeg har enda ikke vært der så jeg vet ikke noe om hva de tilbyr.

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Nå har jeg vært og besøkt restaurantmassasjen i Romsdalsgata i Molde. Litt merkelige lokaler. Først går du inn i en relativt stor thai-restaurant. (Lampong) Midt inne i restaurantlokalet er det ei dør det det står massasje. Innenfor døra er det ei trapp opp til 2. etg. der det er 3 - 4 "masasjerom". Rom i hermetegn, da det stort sett kun er forheng som er vegger. Men luftig og store lokaler. Dvs. stor avstand mellom masssjebenkene.

Jeg måtte sitte å vente ca. 10 min på massasjen, og da satt jeg midt i restauranten, ved et av spisebordene, i nærheten av døra opp til massasjeetasjen. Ikke helt ideelt kanskje hvis det er kjentfolk som spiser middag der...

Massasjen? Nei, ikke noe særlig. Uten forvarsel byttet de masøse midt i timen. Kanskje hun første måtte ned i 1. etg. å lage mat? Verken masøse 1 eller masøse 2 var spesielt flinke. Massasjen var veldig lite erotisk. Ikke antydning til sensuelle berøringer. Ikke var de veldig pene eller heller. Den ene i 30-årene og den andre i 40-årene tipper jeg.

Jeg skal ikke dit igjen for massasje, men kanskje prøve maten en gang...?

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Ny oppdatering om Gjestsund og Molde (lenge siden jeg har prøvd noe i Ålesund)

Gjestsund:

Åpnet ny thaimassasje midt i sentrum, i Hauggata. Sabaidees Thai Massasje. Vært der to ganger i sommer. Godt voksen (ca. 45?) slank thaidame. Ok utseende, men ikke særlig sexy. Fine nyoppussede lokaler men lite diskret inngang. Du kan møte hvem som helst når du kommer ut fra "butikken"!.

Massasjen var seriøs og bra. 500,- for en time. Kun ett massasjeavlukke med en litt hard seng. Hun låser ytterdøren når du er der så diskresjonen er bra når en først er inne i lokalet.

Nærmere detaljer kan fås på PM.

Molde:

Orchid Thaimassasje. Var der i juni. Meget diskret inngang ved Mc Donalds og Biltema. Store lokaler med flere massasjerom. Var to damer der når jeg var der. En relativt ung og ganske pen som satt i skranken. Og en eldre, ganske slank, men ikke særlig pen. Jeg fikk den eldre... Sa hun var fra Trøndelag og at hun var på besøk i Molde for en periode.

Massasjen foregikk på enmadrass på gulvet. Hun maserte middels bra, men ganske pirrende.

Nærmere detaljer kan fås på PM.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Jeg har på nytt vært og fått behandling hos Orchid i Molde. Var der for noen dager siden. Denne gangen var det innehaveren selv som gjorde jobben. Hun er en middels pen thaidame, ca. 35 - 40 år tipper jeg. Snakker ok norsk. Samme dame som drev Orchid i Ålesund for et par år siden.

Behandlingen foregikk på en massasjebenk i et lite avlukke like ved resepsjonen. Massasjen var ganske bra, og jeg var fornøyd da jeg forlot stedet.

Jeg har tidligere beskrevet beliggenheten som "like ved McDonalds og Biltema". Det stememr ikke helt lenger for Biltema har flyttet. Men like ved McDonalds er fortsatt riktig. Går du rundt McDonalds-bygget finner du og inngangen til Orchid.

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
  • 6 months later...

Kan signere det som herren over skriver om denne omreisende frøkna.

Hadde hun klart å gire ned noen hakk før the grand final så hadde det vært langt bedre.

Men nå er hun reist avgården.....

Noen som har noe nytt om de lokale massasjesjappene da? Er det noen av de i Ålesund som kan friste med noe utenom A4? (Send meg svar på PM :)

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Ser det har åpnet et nytt etablissement med Thaimassasje i sentrum av Gjestsund, i gågata ned mot Kaibakken. Var reportasje i lokalavisa. 3 - 4 damer som skal samarbeide om driften ser det ut til. Godt voksne alle sammen så det ut til. Så ikke særlig pene ut, men kan jo levere bra saker likevel... Jeg har ikke vært der enda, men håpe rå få besøkt de i løpet av høsten.

Noen av damene fortalte til avisa at de hadde drevet med massasje i Sunndal, på Sunndal Hotell. Noen som har erfaringer med de derfra?

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Nå har jeg vært på det nye stedet i Gjestsund sentrum. Hyggelige voksne damer. Fikk en bra massasje og god service. Vanlige priser, dvs. 600,- for en time med oljemassasje.

Et minus er at de bare har båser som er adskilt med tynne forheng som ikke en gang dekker helt innsynet til båsen.

Hun som masserte med fortalte meg imidlertid at de og har et lukket rom i etasjen under. Kanskje jeg bør be om å få det neste gang.

Lenke til kommentar
  • 6 months later...
På ‎06‎.‎08‎.‎2015 den 11.14, Janers skrev:

noen bra plasser i Ålesund?

 

Ny oppdatering om Gjestsund og Molde (lenge siden jeg har prøvd noe i Ålesund)

 

 

Gjestsund:

 

 

Åpnet ny thaimassasje midt i sentrum, i Hauggata. Sabaidees Thai Massasje. Vært der to ganger i sommer. Godt voksen (ca. 45?) slank thaidame. Ok utseende, men ikke særlig sexy. Fine nyoppussede lokaler men lite diskret inngang. Du kan møte hvem som helst når du kommer ut fra "butikken"!.

 

 

Massasjen var seriøs og bra. 500,- for en time. Kun ett massasjeavlukke med en litt hard seng. Hun låser ytterdøren når du er der så diskresjonen er bra når en først er inne i lokalet.

 

 

Nærmere detaljer kan fås på PM.

 

 

Molde:

 

 

Orchid Thaimassasje. Var der i juni. Meget diskret inngang ved Mc Donalds og Biltema. Store lokaler med flere massasjerom. Var to damer der når jeg var der. En relativt ung og ganske pen som satt i skranken. Og en eldre, ganske slank, men ikke særlig pen. Jeg fikk den eldre... Sa hun var fra Trøndelag og at hun var på besøk i Molde for en periode.

 

 

Massasjen foregikk på enmadrass på gulvet. Hun maserte middels bra, men ganske pirrende.

 

 

Nærmere detaljer kan fås på PM.

 

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...