SolanGundersen Skrevet April 19 Share Skrevet April 19 4 timer siden, Langbein skrev: Av ren nysgjerrighet, hva ligger standard vederlag på i pris i de tre Møre-byene (antar du mener HJ)? Hei, @Langbein Du er på en thai-tråd nå. Hvor alt er kryptisk og prisen er som et lykkehjul 1 4 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet April 19 Share Skrevet April 19 2 timer siden, SolanGundersen skrev: Hei, @Langbein Du er på en thai-tråd nå. Hvor alt er kryptisk og prisen er som et lykkehjul Som jeg skulle sagt det selv. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Mann72mod Skrevet April 20 Share Skrevet April 20 17 timer siden, Langbein skrev: Av ren nysgjerrighet, hva ligger standard vederlag på i pris i de tre Møre-byene (antar du mener HJ)? Min erfaring er at det er 2voksne for å leke med hele jenta🛝🤠 1 1 Siter Lenke til kommentar
Mann72mod Skrevet April 20 Share Skrevet April 20 2 minutter siden, Mann72mod skrev: Min erfaring er at det er 2voksne for å leke med hele jenta🛝🤠 Alt med cover, vet ikk om uten er mulig da jeg ikke har interessere av det🙂 2 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg