Gå til innhold

Thaimassasje i de tre Mørebyene


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg har god erfaring med Sky i Molde. 😉

De som før holdt til ved rutebilstasjonen og som nå har flyttet lenger opp i byen.

Jeg utdyper gjerne om Sky på PM, til de som kan gi meg info tilbake om gode tilbud i Kristiansund, Molde eller Ålesund. 

Helst om steder som tilbyr noe ut over ordinær HJ. Tenker (og tenner 😋) særlig på BJ uten kondom, rimming og prostatamassasje.

 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
15 timer siden, Møringen66 skrev:

Da har jeg vært på besøk til Emy, anbefales, god til å massere, kroppen vart kvitt stive muskler,skal tilbake når jeg er på Molde tur. 

Er det noe annet enn massasje som tilbys? Skal til Molde for et par dager og ser at det ikke er all verdens utvalg.... Lurer på om noen her inne har hatt sex med henne, og hvordan det gikk? Hun er vel ikke av de yngste  i dette yrket.... 

Lenke til kommentar
På 23.5.2022 den 0.07, Møringen66 skrev:

Da har jeg vært på besøk til Emy, anbefales, god til å massere, kroppen vart kvitt stive muskler,skal tilbake når jeg er på Molde tur. 

Hvilken salong er dette da?

Lenke til kommentar
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...