Gå til innhold

MASSASJE - ANBEFALINGER


bregn

Anbefalte innlegg

  • 8 months later...
43 minutter siden, Donald skrev:

Avtaler du da ekstra tjenester og pris før massasjen starter? Har prøvd men får sjelden noen respons på det.  

Ja, ikke over telefon, det liker de ikke. Funker som regel greit når jeg har ankommet lokalet. Gitt at det ikke er andre gjester der og at man er diskret. Kommer ofte langt med en høflig fremtoning, sunn fornuft og sosiale antenner. 

Lenke til kommentar
3 minutter siden, NorskeSimen skrev:

Ja, ikke over telefon, det liker de ikke. Funker som regel greit når jeg har ankommet lokalet. Gitt at det ikke er andre gjester der og at man er diskret. Kommer ofte langt med en høflig fremtoning, sunn fornuft og sosiale antenner. 

Ja kommer langt med sosiale antenner

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Prøvde Majorstuveien 17a her forleden.  Pirrende massasje av knallsøt thai jente men 600,- for HJ og 2000,- for Body to Body takket jeg pent nei til.  Dette var itillegg til 600,- for timen som varte i litt over 50 min.  

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
48 minutter siden, Enjoyoslo69 skrev:

Prøvde Majorstuveien 17a her forleden.  Pirrende massasje av knallsøt thai jente men 600,- for HJ og 2000,- for Body to Body takket jeg pent nei til.  Dette var itillegg til 600,- for timen som varte i litt over 50 min.  

2000kr for b2b var en stiv pris ja. Aldri hørt så høy før

Lenke til kommentar
1 time siden, Enjoyoslo69 skrev:

Prøvde Majorstuveien 17a her forleden.  Pirrende massasje av knallsøt thai jente men 600,- for HJ og 2000,- for Body to Body takket jeg pent nei til.  Dette var itillegg til 600,- for timen som varte i litt over 50 min.  

Hva het hun?

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Kan sterkt anbefale "Angel massasje", vært der 4 ganger og det har vært helt topp alle ganger. 

 

Møtte også en polsk BBW massasjedronning og den massasjen jeg fikk var fra en helt annen verden. Veldig åpen og leken person, hvem skulle trodd at BBW kropp var perfekt laget for massasje :D. Tror hun har reist tilbake til Polen nå, men hun var litt stor og hadde rødt hår.

 

I sommer besøkte jeg latina massører, de befant seg på 2 steder, Grunerløkka og st.hanshaugen. Tror alle sammen har reist tilbake, men bare se om det dukker opp annonser med "latina" i navnet.

Endret av coomer1987
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 10 months later...
På 4.5.2019 den 15.44, Jensjensenfranorge skrev:

Strømmen, Best Massasje/Lindy

Tok en tur dit, så  de reklamerer på RE, for klinikker med utvidet meny. Og det hadde de, alt på menyen. Lett å få til det. Egentlig midt på treet på alt. Massasje, kommunikasjon, 3 retters. Ok men, vet ikke om jeg skal dit igjen

Hvor er/var dette stedet? Svar gjerne på pm. 

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 4.5.2019 den 15.44, Jensjensenfranorge skrev:

Strømmen, Best Massasje/Lindy

Tok en tur dit, så  de reklamerer på RE, for klinikker med utvidet meny. Og det hadde de, alt på menyen. Lett å få til det. Egentlig midt på treet på alt. Massasje, kommunikasjon, 3 retters. Ok men, vet ikke om jeg skal dit igjen

Adresse?

Lenke til kommentar
15 timer siden, Besateros skrev:

Adresse?

Strømsveien 56 -  eller rett ved siden av- tror det heter nana massasje nå. Men lenge siden jeg har vært der. Har du noen erfaringer i strømmen område? Så hører jeg gjerne og bytter på dm

Lenke til kommentar

Angels er det eneste jeg har besøkt. Har besøkt Isabel og Beata. Skal tilbake. Utrolig bra standard og damer. Litt høyere prisklasse - men kvalitet koster. Mer info på pm hvis nødvendig.

Thai-massasje gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...