Gå til innhold

MASSASJE - ANBEFALINGER


bregn

Anbefalte innlegg

OPPSTART OG FORKLARING: Tenkte å starte en tråd med vurdering av de massasjestedene jeg har besøkt. Vil legge til nye etterhvert som disse blir prøvd. Bor ikke i Østlandsområdet, så frekventerer ikke salongene så hyppig som jeg skulle ønske. Har laget et eget ratingssystem for opplevelsene mine; fra 1 til 5 stjerner. For detaljer må dere sende PM. Bruker gateadresse til stedet som referanse og utelater navn på massører (fordi jeg blant annet ikke husker navnene). Kom gjerne med egne opplevelser og vurderinger, men ikke la dette bli en tråd med tusen spørsmål og unyttige kommentarer. 

Endret av bregn
  • Like 1
Lenke til kommentar

Jordalsgt 2:

Flott opplevelse. Ung ny massør, litt uerfaren, utrykte hun selv - fikk assistanse av innehaveren mot slutten. Sistnevnte var rå. Hyggelig og god service. Ønsker å oppsøke stedet på nytt. 4 stjerner. 

Lenke til kommentar

Sofiesgt 3:

Fantastiske opplevelser. Har vært der tre ganger. To av gangene har besøket stått til 4 stjerner og en gang til 5 stjerner. Flotte damer. Hadde forskjellige hver gang. Yter god service. Vil definitivt besøke stedet igjen. Anbefales på det varmeste. 

Lenke til kommentar

Mauritz Hansensgt 5:

God opplevelse. God service, men har opplevd adskillig bedre andre steder. Massøren virket trett og sliten, men utførte jobben greit. Viste ingen hjertelighet og innlevelse, selv om hun var hyggelig og prøvde på et smil i ny og ned. Fin avslutning, men kommer ikke tilbake. 3 stjerner. 

Lenke til kommentar

Sannergt 32:

Lest mye skryt av dette stedet og særlig om innehaveren. Besøkt stedet to ganger. Første gang var det kun en eldre dame ledig. Hun var veldig opptatt av å bli ferdig, fordi hun måtte hjem. Derfor ingen god opplevelse i det hele tatt. 1 stjerne. Andre gang jeg besøkte stedet fikk jeg massasje av innehaveren. Veldig flink til å massere, hyggelig og pratet mye. Likevel skuffet utfra all skryten hun har fått. Besøker nok ikke stedet igjen. 2 stjerner. 

Lenke til kommentar

Toftesgt 68

Flott opplevelse og god massasje. Går visstnok under navnet Whiskey & Soda. Ny, ung jente da jeg var der. Var visst bare der for en kort periode. Litt grå mus da jeg kom, men ble en svært hyggelig og serviceinnstilt massør i løpet av timen. Drar garantert tilbake. 4 stjerner. 

Lenke til kommentar

Sky Wellness (Smestad T)

Alltid en safe variant. Eneste minus er at du må planlegge besøket, siden det plutselig kan være stengt eller dratt hjem.
Innehaver er bra, hender det er ungjenter innom som bjudar på litet extra, men ellers er dette nesten 4 stjerner hver gang. Blir du godt kjent her kan ting være bra.

Lenke til kommentar

Pilestredet 59.

Dette var overraskende bra, men har i ettertid forsøkt å få tak i den som var der på SMS, og virker som det er stengt pr nå. Men om den gjenåpner het den noe sånt som "Thailand massasje" et eller annet. Dette var 4-5 stjerner, men kun basert på 1 opplevelse. Hun som drev/masserte var hyggelig, pen og leverte for det første meget godt på massasjefronten selv om det kanskje ble litt lite olje faktisk, men utover så bare ble det godt og hele timen ble brukt.

Eneste minus er at det ligger rett mot trikkestoppet Dalsbergstien, men det bærte jeg fint over. PS! Glemte igjen klokka mi, og fikk oppring for å hente den av henne.

Lenke til kommentar

Sannergata:

Har kun testet 1 gang, fikk innehaver. Jeg er enig med trådstarter at jeg ble litt overrasket basert på alle de positive kommentarene. Fordelen med "pimpa" er at hun er god språklig, hun har en litt sensuell tilstedeværelse, og hun er ganske god i faget. Hun bruker også tiden, og hun bryr seg oppriktig. Minus er at hun er ganske intens, og jeg som liker å slappe skikkelig av, opplevde det ble litt vel med snakk, samt at kanskje avslutningen ble litt vel full av krutt. Jeg vil si 3 stjerner, men jeg endte aldri opp med å dra tilbake tross nærhet til lokalet

Lenke til kommentar

Anna Thaimassasje / Munkedamsveien

Testet 1 gang. Utrolig profft opplegg, jeg var dessverre ikke lur/frekk nok til å be om Anna, men fikk den yngre venninna som satt der. Noe av det bedre jeg har fått massasjemessig. Ingen av oss ymta frempå om ditt eller datt, så hele kroppen ble ikke tatt denne gang, men veldig solid massasjemessig. Har hørt rykter om at eieren er den man bør ha her. 3 stjerner, men tror potensialet er høyere.

Lenke til kommentar

Den i Mauritz Hansens gt anbefales ikke.. Uengasjert og dårlig massasje.  Hadde seriøse nakkeproblemer, men det var visst vanskelig å forstå. Var kun klining av babyolje over ryggen/ nakken. Følte at jeg var til bry.. Var hyggelig og høflig, men det hjalp ikke,, Tilbake dit? NOT Besøket var i nov 2018

Lenke til kommentar

Bygdøy Alle 27, lite lokale. Massøren hadde jeg vært hos et annet sted. Så den biten ble fort avklart. Ok+ til å massere. Alt på menyen. Sannsynligvis en tur tilbake engang, terningkast 4

Lenke til kommentar
1 time siden, Jensjensenfranorge skrev:

Bygdøy Alle 27, lite lokale. Massøren hadde jeg vært hos et annet sted. Så den biten ble fort avklart. Ok+ til å massere. Alt på menyen. Sannsynligvis en tur tilbake engang, terningkast 4

 

3 minutter siden, nelson2 skrev:

Som f.eks. direkte full pakke uten massasje?

Jepp, som jeg skrev så hadde jeg møtt denne massøren før et sted

Lenke til kommentar

Fint om ikke folk skriver alt mulig annet enn anbefalinger her, som trådstarter oppfordret om. Og supert med dine anbefalinger her Jensjensen.

Nå er Bupha Thaimassasje i Sørkedalsveien testet. Den var BRA:) 4 stjerner.
Usikker på hvor mye detaljer man skal skrive her, men jeg satt spesielt pris på at massøren var rolig og tålmodig og at "den avsluttende massasjen" ble gjort med rumpa halvveis sittende på ansiktet mitt, etter litt hinting fra min side. Det har jeg ikke fått oppleve siden Hua Hin for 4-5 år siden, og det er det lille ekstra jeg liker.

Eneste minus er lokaliteten langs veien, samt at jeg følte kanskje massasjen ikke ble 100% som jeg ville. Men sannsynligvis er dette noe man kan få smurt til om man besøker mange ganger.

Lenke til kommentar

Hvis folk her i Oslo-området liker å ta en biltur ut av byen for diskresjon og spenning.

Kongens gate 30 i Moss. Denne operer under noe uhorvelig med forskjellige navn, men på vinduene heter den "Annas thaimassasje."

Her kan du få det du vil, hvis du betaler. Men minuset er at det varierer voldsomt på damene utifra hvem som er der.
De har hatt en som heter Nina fra Sverige, som kanskje noen kjenner igjen fra Oslo-steder, da hun er litt rundt.
Hun er min nr 1 hittil i massasje-miljøet, men det er ikke pga massasje-egenskaper, for det kan hun rett og slett ikke :) Men hun liker norske vikinger.

Lenke til kommentar
På 20.4.2019 den 7.34, bregn skrev:

Sofiesgt 3:

Fantastiske opplevelser. Har vært der tre ganger. To av gangene har besøket stått til 4 stjerner og en gang til 5 stjerner. Flotte damer. Hadde forskjellige hver gang. Yter god service. Vil definitivt besøke stedet igjen. Anbefales på det varmeste. 

Schweigaardsgate 77

Trangt lokale, gikk igjennom kjøkkkenet for å dusje. Lite innbydende kjøkken , ureint. Massøren var blid, men dårlig til å kommunisere. Ganske ubehagelig massasje, veldig rask, med lite olje, så massasjen ble ikke bra. Alt på menyen, veldig dyrt, sa nei til ekstra da. Prisene falt da hun skjønte at det faktisk var nei. Tok da mellomløsning av ekstra , bare sånn passe utført. Hele opplevelsen ble ødelagt av dårlig massasje og dårlig (uinteressert ?) engelsk/kommunikasjon , drar ikke dit igjen. Terningkast 2

Lenke til kommentar

Rosted gate 2, /Baan Orchid, stedet med jacuzzi. Bestilte 1.5 time. Massasje og jacuzzi var fint. Ble alt på menyen her også. Dette er 3-4 år siden, vet at denne massøren ikke er i Norge lenger. Men veldig fin opplevelse husker jeg . Ser de har begynt å annonsere på RE nå, Terningkast 4

Lenke til kommentar
På 20.4.2019 den 7.34, bregn skrev:

Sofiesgt 3:

Fantastiske opplevelser. Har vært der tre ganger. To av gangene har besøket stått til 4 stjerner og en gang til 5 stjerner. Flotte damer. Hadde forskjellige hver gang. Yter god service. Vil definitivt besøke stedet igjen. Anbefales på det varmeste. 

Er denne fortsatt  i drift? Trodde de hadde lagt ned?

Lenke til kommentar
På 20.4.2019 den 7.34, bregn skrev:

Sofiesgt 3:

Fantastiske opplevelser. Har vært der tre ganger. To av gangene har besøket stått til 4 stjerner og en gang til 5 stjerner. Flotte damer. Hadde forskjellige hver gang. Yter god service. Vil definitivt besøke stedet igjen. Anbefales på det varmeste. 

Denne er stengt.  Var innom der i dag.  Tror det beste er å skrive om steder som lever idag.  

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...