Gå til innhold

MASSASJE - ANBEFALINGER


bregn

Anbefalte innlegg

På 21.4.2019 den 18.04, Jensjensenfranorge skrev:

Schweigaardsgate 77

Trangt lokale, gikk igjennom kjøkkkenet for å dusje. Lite innbydende kjøkken , ureint. Massøren var blid, men dårlig til å kommunisere. Ganske ubehagelig massasje, veldig rask, med lite olje, så massasjen ble ikke bra. Alt på menyen, veldig dyrt, sa nei til ekstra da. Prisene falt da hun skjønte at det faktisk var nei. Tok da mellomløsning av ekstra , bare sånn passe utført. Hele opplevelsen ble ødelagt av dårlig massasje og dårlig (uinteressert ?) engelsk/kommunikasjon , drar ikke dit igjen. Terningkast 2

Haha, spørs om det ikke er samme dama jeg var borti. Samme sted, hun satt i en time å pratet baby/ape-språk med meg.. Ikke den derre falske «oooh yeeeah cum for me baby»- stønninga, men mer «ohh oohhoohahooho», «aahahh aahhahhh», «eeehe ehehhoojajaaaaahh» sammen med allslags rare ansiktsuttrykk og plutselige armbevegelser.

Opplevde det samme i Sverige for mange år siden, vet ikke om det er et tegn på noe mangelfult utviklede sjelsevner, eller en form for latterliggjøring fra demses side.

Heller ubehagelig opplevelse

Lenke til kommentar

Høvik, O.H. Bangs gate 54b

Veldig fornøyd med massasje og hj. Bruker hele timen. Av de som er der nå, har jeg bare vært hos den ene, men har vært der flere ganger, og flere ganger blir det.

Lenke til kommentar

Sarpsborg Sindingsvei 23.

Bra massasje, ikke noe tull. For ekstra om du spør om det. Ei som skiller seg ut  ung og vakker   to andre  litt eldre. Har 4 besøk det  og flere blir det. Pm for mere info.

Lenke til kommentar
På 20.4.2019 den 7.34, bregn skrev:

Sofiesgt 3:

Fantastiske opplevelser. Har vært der tre ganger. To av gangene har besøket stått til 4 stjerner og en gang til 5 stjerner. Flotte damer. Hadde forskjellige hver gang. Yter god service. Vil definitivt besøke stedet igjen. Anbefales på det varmeste. 

Denne er stengt.  Var innom der i dag.  Tror det beste

Lenke til kommentar
På 21.4.2019 den 17.28, briljant skrev:

Fint om ikke folk skriver alt mulig annet enn anbefalinger her, som trådstarter oppfordret om. Og supert med dine anbefalinger her Jensjensen.

Nå er Bupha Thaimassasje i Sørkedalsveien testet. Den var BRA:) 4 stjerner.
Usikker på hvor mye detaljer man skal skrive her, men jeg satt spesielt pris på at massøren var rolig og tålmodig og at "den avsluttende massasjen" ble gjort med rumpa halvveis sittende på ansiktet mitt, etter litt hinting fra min side. Det har jeg ikke fått oppleve siden Hua Hin for 4-5 år siden, og det er det lille ekstra jeg liker.

Eneste minus er lokaliteten langs veien, samt at jeg følte kanskje massasjen ikke ble 100% som jeg ville. Men sannsynligvis er dette noe man kan få smurt til om man besøker mange ganger.

Jeg var her idag og mulig jeg var uheldig med massør men for meg ble dette kun masse olje og svært dårlig massasje. Lite innlevelse fra massøren.  Brukte under 20 min på hele kroppen bak.  Snudde meg.  Ronket meg, men siden jeg ikke kom innen 2 min så gav hun opp. Hver sin smak men dette stedet skuffet meg dessverre. 

Lenke til kommentar
På 20.4.2019 den 7.44, bregn skrev:

Mauritz Hansensgt 5:

God opplevelse. God service, men har opplevd adskillig bedre andre steder. Massøren virket trett og sliten, men utførte jobben greit. Viste ingen hjertelighet og innlevelse, selv om hun var hyggelig og prøvde på et smil i ny og ned. Fin avslutning, men kommer ikke tilbake. 3 stjerner. 

Det er jo synd... Dette var en av mine favoritter som jeg besøkte ofte i en periode. Fikk god massasje og all ekstraservice. Sluttet å gå dit for ca tre år siden, de fikk da ny eier. Eldre thaidame fra Sverige. Da opphørte den gode servicen...

Lenke til kommentar
På 20.4.2019 den 17.37, briljant skrev:

Anna Thaimassasje / Munkedamsveien

Testet 1 gang. Utrolig profft opplegg, jeg var dessverre ikke lur/frekk nok til å be om Anna, men fikk den yngre venninna som satt der. Noe av det bedre jeg har fått massasjemessig. Ingen av oss ymta frempå om ditt eller datt, så hele kroppen ble ikke tatt denne gang, men veldig solid massasjemessig. Har hørt rykter om at eieren er den man bør ha her. 3 stjerner, men tror potensialet er høyere.

Interessant sted. Noen flere med erfaringer herfra?

Lenke til kommentar
På 20.4.2019 den 17.32, briljant skrev:

avslutningen ble litt vel full av krutt.

Enig i dette. Settingen er så innsmigrende sexy og innehaveren så erotisk, og så utenomjordisk flink med hendene, at det er over altfor fort. Forsåvidt fint å oppleve et helt nytt nivå på HJ, men det er jo stas når moroa har en viss varighet, da.

Lenke til kommentar
12 timer siden, Enjoyoslo69 skrev:

Jeg var her idag og mulig jeg var uheldig med massør men for meg ble dette kun masse olje og svært dårlig massasje. Lite innlevelse fra massøren.  Brukte under 20 min på hele kroppen bak.  Snudde meg.  Ronket meg, men siden jeg ikke kom innen 2 min så gav hun opp. Hver sin smak men dette stedet skuffet meg dessverre. 

Samme inntrykk av Bubha for en måned siden. Klinisk og uerotisk. 

Lenke til kommentar

Sannergt. 32

Har besøkt stedet syv ganger over en toårsperiode. Fire ganger med P, tre ganger med andre. En gang firhendig. Bra sted, godt drevet. P er intelligent og dyktig. Virker som om du ikke får jobb der uten å være veldig flink til å massere, dessuten brukes tiden fullt ut. HJ skal tilbys diskret til alle og utføres like dyktig som resten av massasjen. Omdømme og godt rykte prioriteres. 

Du kan besøke dem helt uten seksuelle ambisjoner - kun fordi de er så dritgode på massasje. En time kompetent, dyp og sterk oljemassasje fra fotsåler til tinninger. Og så er det naturligvis en bonus at miljøet er så avslappet at rumpeballer, innside lår m.m. blir behandlet like seriøst, og at det selvsagt er like naturlig med ereksjoner som det er å ligge helt naken. Hvilke dyre spa-steder er slik at du kan kle helt av deg, slappe fullstendig av og ikke være et sekund stresset av å ha full ståpikk når du ligger på ryggen? Og - seriøst! - hvilke dyre spa-steder har så dyktige massører? Alt dette for 500 kroner? Helt vilt.

Endret av Pennen
Lenke til kommentar

Sørkedalsveien 5 - april 2019

Fin opplevelse. Hyggelig massør (innehaveren). Brukte tiden godt og leverte god service. Billigere enn andre steder jeg har vært - når regnskapet skulle oppsummeres. Selve massasjen var likevel ikke bra nok; mye stryking på rygg og lår - det ene låret fikk eksempelvis dobbelt så mye massasje som det andre. Verdsetter timen til 3+

Lenke til kommentar

Waldemar Thranesgt 5 - april 2019

Ønsket massasje av innehaveren, men hun var bortreist. Da valgte tydeligvis musene å danse på bordet. Ble veldig lite massasje. Opplevde damene (4hands) som veldig pågående og intense; så mye at opplevelsen ikke ble noe hyggelig. Dyrt ble det også, men om du ikke er opptatt av selve massasjen og heller ønsker å gå rett på desserten, passer nok stedet for deg. For egen del, ønsker jeg å få servert 3-retters når jeg bestiller 3-retters. Likevel, utfra egen stjernerangering gir jeg stedet 3 stjerner. Nb: Skal tilbake og prøve sjefskokkens ferdigheter en annen gang. 

Lenke til kommentar

Jeg var hos Bubpha igjen i går. (Sørkedalsveien)

Jeg hadde et ønske på forhånd om kun massasje av "der dere vet", jeg ymptet frempå med soft massasje, og fikk faktisk kun dette i 50 min + en finish.

Det var litt ambivalent, fordi jeg fikk det jeg ba om. Samtidig så var innlevelsen ikke kjemepgod. Hun virka ganske stressa og satt mye med mobilen, og drev en del med 1 hånd. Noe som forsåvidt fungerte greit siden vi har enige om at dette var soft, og da kun stryking som jeg ba om.

Veldig fornøyd med avslutning, det løsnet litt da jeg spurte henne rett ut om det gikk bra, siden hun virket rett og slett litt mindre lystig enn disse thaidamene gjerne gjør, da de ofte må by på litt av seg selv eller humør for å vinne kunder eller ønske om tillegg. Hun fortalte ganske rett ut at  hun var sliten, hun hadde det ikke spesielt bra sånn utenfor massasjestudioet og jobbet 12-13 timers dager hver dag. Så jeg må si jeg fikk litt sympati.

TIPS1 gutter: Vær tydelig på hva dere forventer i en massasje og kommuniser underveis. Ligger du bare der og ikke sier noe, hvordan i alle dager skal noen kunne bli bedre eller endre?

TIPS2: Innehaveren av Bubpha er nok spesialitet på denne myke massasjen midt mellom beina, og hun sier hun har mange faster kunder på denne. Vil du ha det, så er det bare å si det. Ønsker du litt hodemassasje, noe jeg ønsket og ba om, så fikk jeg akkurat det. Hun gir også b2b, fordi de som skulle ønske det, men mot 500 ekstra.

TIPS3: Fredager og lørdager er de 2 på jobb sa hun. Så mao har du hun andre der på disse to dagene. Hun gir en bedre massasje objektivt sett, som jeg var så fornøyd med første gang jeg var der. Men 5 dager i uka er det kun innehaveren.

Så oppsummering av dette stedet er at du får det du vil ha, om du kjenner deg igjen i min beskrivelse over. Ønsker du hard eller knallhard massasje med proff opptreden og full trøkk, så er ikke dette stedet.

 

Lenke til kommentar

Syns mange av salongene   Har  dekte vinduer , inkl  ing dør ,      Det gjør det umulig å se hvem som er der .     Føler det blir litt dumt å bare gå inn og snu når den du vil ha ikke er der .                          

Lenke til kommentar
41 minutter siden, Fiatmann skrev:

Syns mange av salongene   Har  dekte vinduer , inkl  ing dør ,      Det gjør det umulig å se hvem som er der .     Føler det blir litt dumt å bare gå inn og snu når den du vil ha ikke er der .                          

Har snudd flere ganger i døra... De vet godt at det er kundes valg. Ikke så hyggelig å komme til i ei gammal røy 

Endret av Jensjensenfranorge
Lenke til kommentar

OK .  Føler det blir litt feil å spørre om det er flere enn deg her , når du kommer in å det sitter kun  ei v bordet der å venter ,    I noen salonger sitter  det gjerne flere stk v inngangspartiet  ,  da  øker mulighetene til å finne noe som ser ok ut 

Lenke til kommentar

Prøvde Araya TS på Cort A. Gate ved Solli i går.  Dårlig opplevelse, grådig og når jeg ikke ville ha B2B eller HJ forlot hun lokalet etter 35 min av bestilte 60 min.  Fikk igjen 100,- men endte likevel opp med 500,- for 35 min massasje.  Så hvis dere ikke er villig til å betale masse, hold dere unna. 

Lenke til kommentar

Anna aromaterapi, noen som etterlyste erfaringer herfra og her har jeg vært flere ganger, senest 26/4, har alltid bestille massasje av innehaver, ( lurt å bestille time via SMS ). Flott sted med fine lokaler og dusjforhold. Veldig rent og pent, har skikkelig massasjebenk. Innhaver er en pen dame i tredveårene, fin kropp og gir en god massasje, litt dyrere enn andre steder men synes det er verd det. Ikke alt på menyen, men veldig bra det som serveres. Terningkast 4

Lenke til kommentar

Dælenenggata 12C

Skulle et annet sted, men valgte denne på impuls. Flere massører i ulik alder. Litt travelt og hektisk. Fikk likevel drop-in. Massøren ble med på rommet etter at jeg hadde dusjet, jeg fikk altså ikke lagt meg på benken først. Hadde av en eller annen grunn ereksjon som hun så. Flørtete stemning, en berøring og deretter lot hun være å komme med håndkle for tildekking. Massasje av høy standard deretter, i vennlig atmosfære og teasing underveis. Bra sted.

Lenke til kommentar
14 timer siden, Jon72 skrev:

Hvor er en garantert full pakke?

Det der er ikke en anbefaling. Vær så snill å kutt ut drittkommentarer her, så lar vi dette være en tråd med anbefalinger!

  • Like 2
Lenke til kommentar

Besøkte Smile thaimassasje på Kolbotn 1/5 (Spicy massage på RE) Ligger litt ugunstig til ved en Kiwibutikk for den som bryr seg om det. Har vært der flere ganger, men de bytter personale ofte, så en måned gammel anbefaling er egentlig for gammel. Men for øyeblikket jobber det 3 pene thaidamer mellom 25 og 35 år. Lokalene er ikke av de beste, virker litt slitt og dusj rommet så ikke nyvasket ut. Hun som masserte meg var middels bra på massasje og  alt stod ikke på menyen, har ikke prøvd de to andre massørene. Terningkast 2, men tror det er potensiale for høyere terning kast hos de to andre. Hun som masserte meg var den minste av dem, og kanskje også den yngste.

Lenke til kommentar
På 21.4.2019 den 13.20, Jensjensenfranorge skrev:

Åkerbergveien 24, stort fint sted. Alt på menyen.. . Tror de bytter massører ofte, ser slik ut på annonsene. Ble ikke noe massasje. Terningkast 4

Hvilke av the ladies?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...