Trak2r Skrevet Februar 1, 2019 Share Skrevet Februar 1, 2019 Streng mann søker uoppdragne gutt(er)/jente(r) som trenger god gammeldags oppdragelse med mye ris på blanke messingen 1 Siter Lenke til kommentar
vf13001 Skrevet Mars 3, 2019 Share Skrevet Mars 3, 2019 Spennende annonse, har svart deg på pm Siter Lenke til kommentar
kevinhaug Skrevet Desember 27, 2022 Share Skrevet Desember 27, 2022 Jeg trenger skikkelig ris! Siter Lenke til kommentar
RAMPESMURFINE Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 Skulle gjerne hatt ris på rumpa ett par ganger i uken, om du fortsatt tilbyr dette? Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 (endret) 19 minutter siden, RAMPESMURFINE skrev: Skulle gjerne hatt ris på rumpa ett par ganger i uken, om du fortsatt tilbyr dette? Hvor godt betaler du? Jeg har: - lærbelte - fluesmekker - elektrisk fluesmekker - flat hånd - lang linjal - middels myk stekespade Endret August 25 av SolanGundersen 1 4 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 Trodde dette var en gammel tråd, men ser jo at @SolanGundersen er på @RAMPESMURFINE allerede. Jeg har mye å lære bort til uoppdragne slyngler, eh, nei, kvinner. Inntil en time avstraffelse pr gang, inklusive 10 min i skammekroken for å gå for utfordrende kledt. PM 223 før midnatt 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 1 minutt siden, Tototre skrev: Trodde dette var en gammel tråd, men ser jo at @SolanGundersen er på @RAMPESMURFINE allerede. Jeg har mye å lære bort til uoppdragne slyngler, eh, nei, kvinner. Inntil en time avstraffelse pr gang, inklusive 10 min i skammekroken for å gå for utfordrende kledt. PM 223 før midnatt Øyner muligheten for lett tilgang på cash her. Det trengs jo til stadighet. Her kan jeg jo få to stomper i en smekk. Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 2 minutter siden, SolanGundersen skrev: Her kan jeg jo få to stomper i en smekk. Spennende, hvem er den andre stompen? 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 For å få ris er det et absolutt krav å være utfordrende i klesveien. Trenger ikke være like mye som Taylor Swift, men du ser tegninga. 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 Akkurat nå, jegern skrev: Spennende, hvem er den andre stompen? Du er hjertelig velkommen du også 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 Hvis det er penger i det her, så kan jeg stille opp jeg, skal vi leie noe i Bjerke eller Carl Berner? 1 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 Men jeg skal gi ris og ikke motta ris, hehe 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 2 minutter siden, jegern skrev: Hvis det er penger i det her, så kan jeg stille opp jeg, skal vi leie noe i Bjerke eller Carl Berner? Vi må vel starte på Veitvet (som mange andre...) Og jobbe oss nedover Groruddalen og Grünerløkka. Kanskje vi slipper til i Bjørvika og Aker Brygge nærmere jul 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 @jegern og @SolanGundersen dagsleie på 1500 nok. Tre skift: 08-16 spanking og gigolo. 16-24 GB og 00-08 overnatting for de som trenger hvile i Oslo fordi de ikke rakk siste kollektkvtrafikk hjem. Starter med tre forsøksdøgn i høstferien. 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 17 minutter siden, jegern skrev: Men jeg skal gi ris og ikke motta ris, hehe Jeg mottar oxo 3 Siter Lenke til kommentar
slimyboy73 Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 slå dere på lag med massøren fra nordnorge, da kan dere tilby en slags utvidet "opplevelse" med sterke kontraster - først litt dyp og sensuell massasje med tradisjonelle nordnorske dikt hvisket inn i øret, så rett på smekkebenken der solan og jegern står klar med beltet. litt som som de holder på i finland med fram og tilbake mellom badstu og isbad. når dette begynner å vekke internasjonal oppsikt og trekke turisme fra rike sveitserfruer som kommer for å snappe trendy bilder til instagrammene sine kan dere lisensiere konseptet og bygge opp et kommersielt imperium som i løpet av de neste par årene vil utvikle seg til en sterk utfordrer av tesla, google, apple, osv 1 4 Siter Lenke til kommentar
RealSamantha Skrevet August 31 Share Skrevet August 31 I did both. I was spanked and I was a spanker myself https://wellsmackedseat.com/new-spanking-video-downloads/#!/The-School-Nurse-3-15-24min-2-files-HD-2-11GB-720p-784-20MB/p/504703255/category=9234425 3 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet August 31 Share Skrevet August 31 1 time siden, RealSamantha skrev: I did both. I was spanked and I was a spanker myself https://wellsmackedseat.com/new-spanking-video-downloads/#!/The-School-Nurse-3-15-24min-2-files-HD-2-11GB-720p-784-20MB/p/504703255/category=9234425 You are a very naughty girl! 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg