Gå til innhold

Ris på blanke messingen

Trak2r

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • 3 years later...
  • 1 year later...
19 minutter siden, RAMPESMURFINE skrev:

Skulle gjerne hatt ris på rumpa ett par ganger i uken, om du fortsatt tilbyr dette?

Hvor godt betaler du? :-)

Jeg har:

- lærbelte

- fluesmekker

- elektrisk fluesmekker

- flat hånd

- lang linjal

- middels myk stekespade

Endret av SolanGundersen
  • Like 1
  • Haha 3
1 minutt siden, Tototre skrev:

Trodde dette var en gammel tråd, men ser jo at @SolanGundersen er på @RAMPESMURFINE allerede.

Jeg har mye å lære bort til uoppdragne slyngler, eh, nei, kvinner.  Inntil en time avstraffelse pr gang, inklusive 10 min i skammekroken for å gå for utfordrende kledt. 

PM 223 før midnatt

Øyner muligheten for lett tilgang på cash her. Det trengs jo til stadighet. Her kan jeg jo få to stomper i en smekk.

2 minutter siden, jegern skrev:

Hvis det er penger i det her, så kan jeg stille opp jeg, skal vi leie noe i Bjerke eller Carl Berner?

Vi må vel starte på Veitvet (som mange andre...)

Og jobbe oss nedover Groruddalen og Grünerløkka.

Kanskje vi slipper til i Bjørvika og Aker Brygge nærmere jul :-)

• Haha 2

slå dere på lag med massøren fra nordnorge, da kan dere tilby en slags utvidet "opplevelse" med sterke kontraster - først litt dyp og sensuell massasje med tradisjonelle nordnorske dikt hvisket inn i øret, så rett på smekkebenken der solan og jegern står klar med beltet. litt som som de holder på i finland med fram og tilbake mellom badstu og isbad. når dette begynner å vekke internasjonal oppsikt og trekke turisme fra rike sveitserfruer som kommer for å snappe trendy bilder til instagrammene sine kan dere lisensiere konseptet og bygge opp et kommersielt imperium som i løpet av de neste par årene vil utvikle seg til en sterk utfordrer av tesla, google, apple, osv

• Thanks 1
  • Haha 3